Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino gider ikke mere

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære venner

Jeg fatter ikke dem der mener at vi har været arrogante i vores svar.
Jeg har nogle gange svaret, at jeg sjældent selv har problemer og det sandheden. Hvorfor skulle jeg lyve?

Vi har de sidste 3 måneder brugt mere end 100.000 kr. På at gøre Amino 30% hurtigere og fjerne de irriterende fejl der af og til var.

Jeg syntes selv at Amino kører ok, selvom det aldrig blivet en Formel1 bil, da vi har meget data på siderne.

Der hvor det kan gå langsomt, er om natten hvor vi backer databasen op. Det kan vi måske gøre bedre.

Jeg håber virkelig at flertallet sætter pris på det enorme arbejde der er lagt i at gøre tingene bedre. Det har virkelig trukket tænder ud.

Dbh Martin

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Kære venner

Jeg har nogle gange svaret, at jeg sjældent selv har problemer og det sandheden. Hvorfor skulle jeg lyve?

Vi har de sidste 3 måneder brugt mere end 100.000 kr. På at gøre Amino 30% hurtigere og fjerne de irriterende fejl der af og til var.

Jeg syntes selv at Amino kører ok, selvom det aldrig blivet en Formel1 bil, da vi har meget data på siderne.

Der hvor det kan gå langsomt, er om natten hvor vi backer databasen op. Det kan vi måske gøre bedre.

Jeg håber virkelig at flertallet sætter pris på det enorme arbejde der er lagt i at gøre tingene bedre. Det har virkelig trukket tænder ud.

Dbh Martin

Jeg tillægger i hvert fald mig selv til det flertal, som synes at Amino gør et fantastisk stykke arbejde. Tak skal I have Amino Crew! Og tak til alle andre som hjælper hinanden, og ikke beholder viden for sig selv!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det der er det væsentligste er det faktum at man uanset brugerfunktionalitet har alle tiders vidensdatabase hvor mange inkl. jeg selv øser af erfaringer.

Her gives svar på alt om virksomhedsdrift + lidt til - og det koster ikke - gentager ikke - nogen noget andet end den tid det tager at stille et spørgsmål og få et svar.

Mange anvender megen tid på at svare og det koster heller ikke noget!

Men vi lever i en tid hvor alt skal gå med lysets hastighed ellers er det ikke vær at beskæftige sig med.

Så hvis du har så travlt med at komme videre at du ikke har tid til at finde/få GRATIS svar på dine spørgsmål ja så .............
Så er det vel også ligegyldigt med dit spørgsmål og den tid en der svare anvender derpå! 

Så Martin du skal ikke være ked af det! - Den er god nok!  Yes

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 14:31

Hej Amino´s

Martin Thorborg:
Jeg fatter ikke dem der mener at vi h

Det der er det væsentligste er det faktum at man uanset brugerfunktionalitet har alle tiders vidensdatabase hvor mange inkl. jeg selv øser af erfaringer.

Her gives svar på alt om virksomhedsdrift + lidt til - og det koster ikke - gentager ikke - nogen noget andet end den tid det tager at stille et spørgsmål og få et svar.

Mange anvender megen tid på at svare og det koster heller ikke noget!

Men vi lever i en tid hvor alt skal gå med lysets hastighed ellers er det ikke vær at beskæftige sig med.

Så hvis du har så travlt med at komme videre at du ikke har tid til at finde/få GRATIS svar på dine spørgsmål ja så .............
Så er det vel også ligegyldigt med dit spørgsmål og den tid en der svare anvender derpå! 

Så Martin du skal ikke være ked af det! - Den er god nok!  Yes

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 14:33

john sommer:
Det der er det væsentligste er det faktum at m

Den skulle ikke være der to gange bekalger det var en fejl 40!  

mvh

john sommer

mvh john sommer

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31

Martin Thorborg:

Kære venner

Dbh Martin

Hvad vil du så kalde det? Citat dit svar:

"Det kører super hurtigt her. Så måske lidt mere båndbredde under juletræet kunne være et ønske?"

Det synes jeg er et arrogant svar, hvor du fralægger dig alt ansvar og mener jeg skal have hurtigere net. Til trods jeg sidder på fiber 30/30 forbindelse.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:57

Den debat du henviser til var vedr. Vores iPhone app og ikke nettet. Så mit svar baseret på den. Og da jeg selv brugte den fra USA uden problemer og de fleste andre var super glade for hastigheden, kunne din tlfs båndbredde nemt være problemet.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 14:50

Hm, jeg sidder i Bangkok, hvor den hurtigste forbindelse, som jeg kan få, er 6 MB ned og 1 op, og hvor telefonledningerne hænger i et sandt kaos langs husene.

Telefonledningerne er årsagen til, at jeg ikke kan få en hurtigere forbindelse.

Samtidig er der censur på nettet i Thailand, og om natten kan der være generelle problemer, fordi nettet ud af og ind i Thailand bliver overbelastet, påstår min udbyder.

Men jeg oplever ikke problemer med Amino, så det er underligt, hvis folk i Danmark med fiber og kan opleve uregelmæssigheder.

Hilsen, Robert

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)