Det var Mikael's regnestykke og konklusion udfra det oplyste. Den som så bliver "citeret"/konkluderet på må vel så rette dette hvis det er forkert forstået af Mikael ? Ib Abildgaard Råd & Mal
|
Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Jonas Jørgensen:Du skrev altså, at vedkommende tager 180.000 i timen for at lave 1 titel og et link.
Det er der altså ikke skrevet noget om nogen steder.Det var Mikael's regnestykke og konklusion udfra det oplyste.
Den som så bliver "citeret"/konkluderet på må vel så rette dette hvis det er forkert forstået af Mikael ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal
ja korrekt forstået jeg kunne lige så godt have skrevet han laver 10.000 unikke tekster på 500 ord og links optimere siden alle undersider og arbejder til 50 øre i time
ganske enkelt det var et regnestykke vis lavet det tog man det
der er ingen negative fra mig af , jeg ved jo intet hvad han levere præcist det må den der skrev det skrive lidt mere om .
Ingen ved noget og vis skal have mange kunderne igennem amino.dk skal der videre formidles mere hvad der levere med en hjemmeside hvor der står lidt mere om hvad han levere,det er tilladt at skrive mere og da det er ny bruger prøver vi alle hver sin vis skrive der skal skrives vis der skal komme kunder herigennem amino.dk og gerne mange
jo flere der levere her søgeord optimering er bedre for mig vis jeg vil købe en vare og vis kommer mange flere gode søgeord eksperter her på amino.dk bliver der mere konkurrence derved lavere pris , det er ganske enkelte udbud og efter spørgelse der bestemmer prisen altså hvor mange gode der er her amino.dk
hvem kunne ikke tænke sig lavere pris det kunne jeg godt når jeg køber en vare