Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på søgemaskineoptimering

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mahogni Design:

Jeg har ikke mere at sige og gider ikke spilde mere tid på dette nonsens.

Kristoffer Hjerrild Hvad med at respektere dette ?
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:40

Mahogni Design:

Jeg tror jeg har misforstået denne tråd.

En person eftersøger tilbud på SEO.

Jeg afgiver et tilbud udfra vores faste pris.

Andre iværksættere giver deres ligegyldige meninger. Hvorfor dog???

Tråden udvikler sig til en tåbelig debat om hvem der er stærkest.

Sikke nogle søde danske iværksættere der støtter hinanden!

Fy for den!

Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:09

Jeg undrer mig over denne fokuseren på tilbuddet med den månedlige ydelige.

Tilbuddet kan sagtens dække over noget godt eller skidt. Faktisk er der en Amino Ekspert-blogger indenfor SEO der tilbyder noget lignende med en fast månedlig ydelse. Jeg vil i hvert fald ikke tro at denne Amino Ekspertblogger er inkompetent. Jeg har ikke fordybet mig i hvad vedkommende har gang i - men jeg kan da se han ligger godt i Google på rigtigt mange relevante søgeord, så helt dum er han vel ikke (sagt på Nordjysk) :-) 

Det er pærelet at finde fejl ved andre. Især hvis man ikke gider at få hele billedet med. 

Her på Amino er der alletiders muligheder for at finde mange af de bedste SEO-folk.

Frank Hellerup Madsen har fra starten sagt det. Der er stor forskel på om søgeordet er "SEO" eller "hjemmelavede lilla kamiksko i Nørrelyngby".

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:10

Sjovt som en tråd så tit skal blive drejet til diskussioner om måske relevante ting, trådstarter tror jeg har opfattet at herren ikke vil svare, i hvert fald offentligt, om hans metoder og prissætninger. Men men tilbage til tråden, så snart jeg lige har svaret de to herre :)

Brian Reinhold Jensen:

Hej Kim,

Det er her den store forskel ligger, personligt mener jeg det er useriøst/vildledende at tilbyde "SEO på X antal ord for yyy,- kr./mdr." uden at definere hvad "SEO" står for. I dit tilfælde vil dine kunder vide hvad dine SEO-ydelser er, i tilfældet her i tråden ville det være lidt mere reelt at tilbyde linkbuilding for 3.000,- pr. måned, selvom det stadig vil være meget upræcist og umuligt at vurdere om det har værdi.

Enig, jeg skriver også at den store forskel ligger der :)

Brian Reinhold Jensen:
Jeg er helt overbevist om at dine kunder er tilfredse med dine ydelser, det har vi jo selv hørt fra dem :-)
Takker ;)

Brian Reinhold Jensen:
Men jeg er også sikker på at du ikke anbefaler/tilbyder en bestemt ydelse uden at vide hvilket site og hvilke søgeord, det drejer sig om.
Jeps, det er korrekt, det er umuligt at vurdere noget som helst uden at have kigget bare lidt på selve hjemmesiden, søgeord er jeg for så vidt lidt ligeglad med, ikke fordi de ikke er vigtige, men fordi de søgeord kunden tit gerne vil frem på ikke stemmer overens med hvad kunden bør komme frem på. Tit ved kunder lidt mere hvis de fx har været på Amino og har lært noget, men i langt de fleste tilfælde tror de at det er bedst at komme frem på en ting, mens realiteten er en anden.

Så egentlig skal jeg bare til en start vide hvilket site der er tale om, søgeord etc, finder jeg selv frem til via analyser af hjemmesiden. Analyse og publiceringer fra kunden er sådanset det der er med til at bestemme slagets gang under samarbejdet, og selvfølgelig erfaring og planlægning.

Som jeg også var inde på før, så er det også en ting som de gerne vil lægge 100% på mine skuldre, da de kan se at der sker noget både med hensyn til konverteringer og besøg.

Jimi Hove:
Jeg er i den helt anden grøft, mine seo kunder får ca 3-4 a4 siders kontrakt, hvor jeg fraskriver mig alt ansvar for placeringer, hvad Google evt. kunne finde på at gøre osv + at jeg ikke har jeg Google`s algoritme i skrivebordsskuffen.
Hæ, jeg regner med at folk har læst på min hjemmeside før de tager kontakt, hvis ikke henviser jeg altid til min hjemmeside, hvor der også står at jeg ikke kan love bestemte pladser :) og samtidig skriver jeg det også i tilbuddet og ja samtalerne før.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:16

Gita Street:

Jeg undrer mig over denne fokuseren på tilbuddet med den månedlige ydelige.

Tilbuddet kan sagtens dække over noget godt eller skidt. Faktisk er der en Amino Ekspert-blogger indenfor SEO der tilbyder noget lignende med en fast månedlig ydelse. Jeg vil i hvert fald ikke tro at denne Amino Ekspertblogger er inkompetent. Jeg har ikke fordybet mig i hvad vedkommende har gang i - men jeg kan da se han ligger godt i Google på rigtigt mange relevante søgeord, så helt dum er han vel ikke (sagt på Nordjysk) :-) 

Helt korrekt, der er intet galt i SEO tilbud med månedlig ydelse eller for den sags skyld ugentlig ydelse. Det er tit en god måde for kunden at få kompetent søgemaskineoptimering og konsulent hjælp, løbende til en god pris.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:22

Sat på spidsen skulle jeg også være bannerfører imod alle der ville sælge en hjemmeside så. 

Jeg har eksempelvis haft en kunde, der ville have en hjemmeside der skulle afspejle en bestemt lille lokal butik. Da jeg spurgte ind til det viste det sig at ejeren var grossist for hele norden og hans detailbutikker så ham som en konkurrent også. Jeg foreslog ham derfor at lave hjemmesiden om til at være en hjemmeside for alle butikker i hele Norden. Det havde vedkommende ikke tænkt på. I dag er den for endda mere end bare Skandinavien og firmaet har flere år i træk været Gazellevirksomhed. Jeg har absolut ikke hele skylden for det. De var dygtige folk, men deres online markedføringsdel fik et ordentligt hak opad pga af dette. Udover jeg også lavede godt salgsmateriale på papir. 

Men ja, lad os afskrive folk fordi de kun afgiver en pris først *ironi*

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:31

KTJ-Media.dk:
Helt korrekt, der er intet galt i SEO tilbud med månedlig ydelse eller for den sags skyld ugentlig ydelse. Det er tit en god måde for kunden at få kompetent søgemaskineoptimering og konsulent hjælp, løbende til en god pris.

Tak Kim,

Ja, nu vi taler en som dig, så tror jeg abonnement endda er endnu bedre end kun at købe et par timer. En fast abonnent er en fast indkomst - hvis ellers kunden er glad og tilfreds og kan betale. Du er så også en af dem der forsøger at gøre det så godt som muligt - og er kvalificeret til det.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:38

Gita Street:

KTJ-Media.dk:

Tak Kim,

Ja, nu vi taler en som dig, så tror jeg abonnement endda er endnu bedre end kun at købe et par timer. En fast abonnent er en fast indkomst - hvis ellers kunden er glad og tilfreds og kan betale. Du er så også en af dem der forsøger at gøre det så godt som muligt - og er kvalificeret til det.

Takker ;) Ja, man kan nå meget på et par timer, men man når aldrig helt så dybt som man gerne ville. :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 00:51

KTJ-Media.dk:
Ja, man kan nå meget på et par timer, men man når aldrig helt så dybt som man gerne ville. :)

Underbevidstheden arbejder også for en, så der kan sagtens først dukke idéer op efter flere nætter - og løbende. Plus der kan dukke nye muligheder og viden op med tiden. Det kan man få med ved et "abonnement", da hjernen jo ubevidst bliver ved at arbejde for en i baggrunden. 

Men der er selvfølgelig forskel på et abonnement hos en bregne og en dygtig person der går op i sit fag. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:56

Gita Street:

KTJ-Media.dk:
Ja, man kan nå meget på et par timer, men man når aldrig helt så dybt som man gerne ville. :)

Underbevidstheden arbejder også for en, så der kan sagtens først dukke idéer op efter flere nætter - og løbende. Plus der kan dukke nye muligheder og viden op med tiden. Det kan man få med ved et "abonnement", da hjernen jo ubevidst bliver ved at arbejde for en i baggrunden. 

Men der er selvfølgelig forskel på et abonnement hos en bregne og en dygtig person der går op i sit fag. 

Helt korrekt :) jeg drømmer tit om det, når jeg aflevere min søn tænker jeg også tit, og når jeg handler eller støvsuger eller ja noget helt tredje så sker det sq også :)

Hæ, tænk at købe et abonnement hos en bregne :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)