okay 1 ny titlen hver måneden og et links hver måneden 1 minut arbejde , det bliver en okay timeløn 180.000 kroner i time
Nu ikke så "skarp" Mikael.
Venter spændt på svar fra Mahogni Design.
Hvis de skal have en timeløn på 180.000 kr., så skal de dælme være dygtige.
Det er vist den højeste i Danmarik og hele verden ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal
P.S: Men det kunne være man skulle "slå sig ind på den branche". En timeløn på det halve kan også løbe rundt.
når man skriver 10 søgeord er det et meget vidt begred hvad der laves, måske de har en side der forklare mere eller de vil forklare mere i tråden okay jeg tror ikke de tager 180.000 kr , men jeg tror de laver mere end det altså mere end par titler med mere , men der må de forklare mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Men god link building er også spild af penge og tid hvis on-page seo ikke er fortaget, og hvis der heller ikke er tænkt over CRO så er der heller ikke grund til at drive tons vis af trafik ind :)
Men hvis i vil have et reelt tilbud så skal i komme med nogle flere data, og holde jer fra de utrolig billige pakker, eller faste pakker generelt, på lavet jeres egen "pakke" i stedet :)
Det svarer til at en tømrer siger han kan lave dit tag for 3000,- kr, uden at have set på skaderne.
Imponerende at det kan lade sig gøre. Måske man skulle skifte navn til " Den Synske Seo Mand - Vi kan bare føle hvad der er galt ! "
Der findes mange måder at definere et SEO tilbud på. Jeg køre fx med nogle tilbud til mine eksisterende kunder som ligner lidt det han skriver.
Dog er der en stor forskel i det er jeg tilbyder. Det jeg tilbyder er ikke baseret på søgeord eller andet i den dur. Det er baseret på antallet af timer jeg skal bruge hver uge på at optimere sitet. her får kunden alt der har med søgemaskineoptimering at gøre (on-site og off-site) også programmering afyderligere funktioner og tilpasning i forhold til søgemaskinevenlighed, og også konverteringsoptimering og design.
Man kan på sin vis sige at kunden køber en konsulent/og søgemaskinemand på fast basis, til en fast pris, og fast defineret antal timer. Faktisk ligesom at blive ansat i virksomheden. Det kan bestemt betale sig for kunden, da jeg fx vil gøre alt der står i min magt inden for det antal timer vi har fundet frem til gennem analyser og konsulentarbejde/samtaler og ikke mindst budget.
Ingen kunder har været utilfredse med den ordning. Igen fordi det er meget lig det at være ansat uden reelt at være det. og de får enormt meget ud af det, ikke kun optimeret deres site, men også informationer, og vejledning.