Hej Kim, Det er her den store forskel ligger, personligt mener jeg det er useriøst/vildledende at tilbyde "SEO på X antal ord for yyy,- kr./mdr." uden at definere hvad "SEO" står for. I dit tilfælde vil dine kunder vide hvad dine SEO-ydelser er, i tilfældet her i tråden ville det være lidt mere reelt at tilbyde linkbuilding for 3.000,- pr. måned, selvom det stadig vil være meget upræcist og umuligt at vurdere om det har værdi.
Jeg er helt overbevist om at dine kunder er tilfredse med dine ydelser, det har vi jo selv hørt fra dem :-) Men jeg er også sikker på at du ikke anbefaler/tilbyder en bestemt ydelse uden at vide hvilket site og hvilke søgeord, det drejer sig om. Stor hilsen |
Hej Kim,
Jeg melder mig lige under Brian`s faner.
Jeg er i den helt anden grøft, mine seo kunder får ca 3-4 a4 siders kontrakt, hvor jeg fraskriver mig alt ansvar for placeringer, hvad Google evt. kunne finde på at gøre osv + at jeg ikke har jeg Google`s algoritme i skrivebordsskuffen.
Men jeg gør så også som dig Kim. Først tjek af søgeord, konkurrence på søgeord, tidslinje for opnåelse af mål ( som vi håber at opnå, men ikke kan garantere ) og kundes budget til seo
De få kunder jeg har haft indtil videre , har lige skullet modtaget en forklaring, men de forstår det godt nok, når man er lidt pædagogisk. Og når de så får toplaceringer senere hen, så er de sgu ligeglade ;)