Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på søgemaskineoptimering

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

KTJ-Media.dk:
Der findes mange måder at definere et SEO tilbud på. Jeg køre fx med nogle tilbud til mine eksisterende kunder som ligner lidt det han skriver.

Hej Kim,

Det er her den store forskel ligger, personligt mener jeg det er useriøst/vildledende at tilbyde "SEO på X antal ord for yyy,- kr./mdr." uden at definere hvad "SEO" står for. I dit tilfælde vil dine kunder vide hvad dine SEO-ydelser er, i tilfældet her i tråden ville det være lidt mere reelt at tilbyde linkbuilding for 3.000,- pr. måned, selvom det stadig vil være meget upræcist og umuligt at vurdere om det har værdi.

KTJ-Media.dk:
Ingen kunder har været utilfredse med den ordning. Igen fordi det er meget lig det at være ansat uden reelt at være det. og de får enormt meget ud af det, ikke kun optimeret deres site, men også informationer, og vejledning.

Jeg er helt overbevist om at dine kunder er tilfredse med dine ydelser, det har vi jo selv hørt fra dem :-)

Men jeg er også sikker på at du ikke anbefaler/tilbyder en bestemt ydelse uden at vide hvilket site og hvilke søgeord, det drejer sig om.

Stor hilsen
/Brian 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:45

Hej Kim,

Jeg melder mig lige under Brian`s faner. 

Jeg er i den helt anden grøft, mine seo kunder får ca 3-4 a4 siders kontrakt, hvor jeg fraskriver mig alt ansvar for placeringer, hvad Google evt. kunne finde på at gøre osv + at jeg ikke har jeg Google`s algoritme i skrivebordsskuffen.

Men jeg gør så også som dig Kim. Først tjek af søgeord, konkurrence på søgeord, tidslinje for opnåelse af mål ( som vi håber at opnå, men ikke kan garantere ) og kundes budget til seo

De få kunder jeg har haft indtil videre , har lige skullet modtaget en forklaring, men de forstår det godt nok, når man er lidt pædagogisk. Og når de så får toplaceringer senere hen, så er de sgu ligeglade ;)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:11

Jeg kunne muligvis hjælpe dig.. Send mig gerne en pm og forklar lidt mere! Om vi kan lave no cure, no pay afhænger helt af hvilke søgeord der er tale om, samt hvilke forventninger du har! Søgemaskineoptimering er en langsigtet og kontinuerlig process, så der er mulighed for at jeg ville dø af sult inden Surprise

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:20

Jimi Hove:
De få kunder jeg har haft indtil videre , har lige skullet modtaget en forklaring, men de forstår det godt nok, når man er lidt pædagogisk. Og når de så får toplaceringer senere hen, så er de sgu ligeglade ;)

Den vil jeg da gerne høre mere om

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Kære venner

I ved jo ikke om personen der smed indlægget med 10 keywords for 3 k, rent faktisk har sendt en PM hvori han forklarer hvad der er tale om .

Jeg synes godtnok i er ekstremt hurtigt ude riverne herinde.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas Jørgensen:
Kære venner

I ved jo ikke om personen der smed indlægget med 10 keywords for 3 k, rent faktisk har sendt en PM hvori han forklarer hvad der er tale om .

Jeg synes godtnok i er ekstremt hurtigt ude riverne herinde.

Fuldstændig enig - der er alt for travlt med at kritisere andre på Amino

Jeg er dog sikker på at dette skyldes at SEO branchen har lidt hårdt af en del brodne kar.. Men jeg vil opfordre alle der arbejder med SEO eller har interesse heri, til at tage bedre imod indlæg, som kan virke negative. Jeg syntes faktisk vi bør blive meget bedre til at se det positive i indlæg, fremfor det negative.. specielt indenfor SEO. 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:09

der er i alle brancher brodne kar

det gør de fleste skriver er der ikke står hvad leveres mere præcist og der ikke henvise til hjemmeside og hvad lavet før med mere

måske er det en god ordning men ved ikke noget derfor er de ikke negative de spørger om ordning , dette gør det også til et perfekt sted når man vil videre formidle sit produkt og vil have flere kunder for som kunde er det man tænker når der formidles så lidt info som der gøres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:31

Mikael christiansen:
derfor er de ikke negative de spørger om ordning

Beklager Mikael, men det var altså dig selv dr kom med det første meget skeptiske og negative indlæg vedr. tilbuddet.

Naturligvis er det fa okay, at være nysgerrig og spørge ind til hvad tilbuddet omfatter og hvilke forudsætninger der er, det er klart.

Men det er bestem ikke det du selv, gør og en del andre.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

jeg beklager en i tråden den  har misforstået at jeg er skeptisk det der skrives af den skriver det om fast ordning 3000 kroner jeg levere 10 søgeord , ingen viden og hvad intet henviste

som mange af de andre skriver kunne det være godt at vide og det er havenisser eller ord såsom poker har ligger 10 ord med der er stor forskel på det

nu skrives der intet i tråden om efterfølgende så i alt , jeg tager dog positivt imod det han kan jo skrive hvad er det han levere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:02

Mikael christiansen:
jeg beklager en i tråden den  har misforstået at jeg er skeptisk

Du skrev altså, at vedkommende tager 180.000 i timen for at lave 1 titel og et link.

Det er der altså ikke skrevet noget om nogen steder.

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)