Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på søgemaskineoptimering

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:
Du skrev altså, at vedkommende tager 180.000 i timen for at lave 1 titel og et link.

Det er der altså ikke skrevet noget om nogen steder.

Det var Mikael's regnestykke og konklusion udfra det oplyste.

Den som så bliver "citeret"/konkluderet på må vel så rette dette hvis det er forkert forstået af Mikael ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Jonas Jørgensen:
Du skrev altså, at vedkommende tager 180.000 i timen for at lave 1 titel og et link.

Det er der altså ikke skrevet noget om nogen steder.

Det var Mikael's regnestykke og konklusion udfra det oplyste.

Den som så bliver "citeret"/konkluderet på må vel så rette dette hvis det er forkert forstået af Mikael ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

ja korrekt forstået jeg kunne lige så godt have skrevet han laver 10.000 unikke tekster på 500 ord og links optimere siden alle undersider og arbejder til 50 øre i time

ganske enkelt det var et regnestykke vis lavet det tog man det

der er ingen negative fra mig af , jeg ved jo intet hvad han levere præcist det må den der skrev det  skrive lidt mere om .

Ingen ved noget og vis skal have mange kunderne igennem amino.dk skal der videre formidles mere hvad der levere med en hjemmeside hvor der står lidt mere om hvad han levere,det er tilladt at skrive mere og da det er ny bruger prøver vi alle hver sin vis skrive der skal skrives vis der skal komme kunder herigennem amino.dk og gerne mange

jo flere der levere her søgeord optimering er bedre for mig vis jeg vil købe en vare og vis kommer mange flere gode søgeord eksperter her på amino.dk bliver der mere konkurrence derved lavere pris , det er ganske enkelte udbud og efter spørgelse der bestemmer prisen altså hvor mange gode der er her amino.dk

hvem kunne ikke tænke sig lavere pris det kunne jeg godt når jeg køber en vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror jeg har misforstået denne tråd.

En person eftersøger tilbud på SEO.

Jeg afgiver et tilbud udfra vores faste pris.

Andre iværksættere giver deres ligegyldige meninger. Hvorfor dog???

Tråden udvikler sig til en tåbelig debat om hvem der er stærkest.

Sikke nogle søde danske iværksættere der støtter hinanden!

Fy for den!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43
Mahogni Design:

Jeg afgiver et tilbud udfra vores faste pris.

Tråden udvikler sig til en tåbelig debat om hvem der er stærkest.

Fy for den!

fuldt ud enig vi skal hjælpe hinanden

Star StarStarStarStar ja det er forkert men den nye bruger skulle også have en chance, jeg håber den vender tilbage alle skal have en chance man skal altid være positive måske er det er godt produkt den der levere der skrev på først side, ved at formidle mere viden i tråden kunne den bruger få flere kunder og vi andre kunne i samlet folk ligge fokus på tråd starter fik det bedste da man viste mere,

vi er jo et forum hvor vi alle hjælper hinanden og er positive og hjælpsomme, derved hjælper vi altid hinanden det er vigtigt at vide jo mere man ved jo bedre chance for en iværksættere at få det bedste muligt produkt det er jo et debatforum og vi hjælper hinanden til at få det bedste og det kan sådan set godt være det tilbud med 10 søgeord for 3000 kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Mahogni Design:

Det er muligt

Mahogni Design:

Jeg afgiver et tilbud udfra vores faste pris

Her misforstår du så noget ifølge min overbevisning, du kan ikke give et tilbud på SEO helt udefineret, det svarer til at give tilbud på IT.
Hvis du spørger mig om et godt tilbud på IT og jeg så giver dig et tilbud på IT for 3.000,- vil du så være tryg ved det?

Eksempel, du står og mangler et et økonomisystem og spørger efter pris på IT, jeg giver dig et tilbud på IT (Jeg handler med stregkodescannere i dette tilfælde), vil du mene det er en ligegyldig information?

Mahogni Design:

Jeg giver min ligegyldige mening til kende, fordi jeg mener det er til hjælp for trådstarter at få afklaret hvad det er du tilbyder ham, nu du ikke selv definere det - hvordan mener du at det er ligegyldigt?

Jeg mener faktisk det er betænkeligt at du giver ham et tilbud uden at vide hvad han efterspørger. Ja, han efterspørger SEO, men som seriøs leverandør ved du at det kan være mange ting og det skal du have afklaret før du giver et tilbud.

Mahogni Design:

Jeg støtter trådstarter så han har mulighed for at vurdere om dit tilbud er relevant, hvilket du ikke selv ønsker at afklare - hvorfor mon?

God søndag
/Brian 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:40

Brian Reinhold Jensen:

Mahogni Design:

Jeg støtter trådstarter så han har mulighed for at vurdere om dit tilbud er relevant, hvilket du ikke selv ønsker at afklare - hvorfor mon?

God søndag
/Brian 

Yes

Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Nov 11
Skrevet kl. 20:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror faktisk at "trådstarter" godt kan klare sig selv og ikke har brug for din almægtige beskyttelse!

Når jeg afgiver et tilbud er det for at afgive en pris, som brugeren kan tænke over og tage kontakt for at få nærmere forklaret, hvis vedkommende er interesseret. Dette er er ikke dit/jeres job at afdække mit og andres tilbud, det kommer slet ikke jer ved.

Det er højst uhøfligt og upassende at kommentere på en andens tilbud uden at kende til hverken virksomheden eller budgiveren. Jeg ville ønske at Amino ville skride ind over for sådanne tråde.

Jeg skal ikke forklare hverken a eller b overfor andre end den person jeg afgiver budet til, det kommer simpelt hen ikke jer ved. Og med jeres tone har man jo slet ikke lyst til dialog, men bliver skruptosset i stedet for.

Hvis du står i en forretning og overhører en en maler give et tilbud til en mulig kunde og du er ueníg i den pris maleren kommer med, ville du da også BRYDE IND og sige NEJ NEJ det kan ikke passe....???

Det er det der sker her. Det er fandme uprofessionel opførsel på nettet!

Og lad os så få lukket denne tråd Amino!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mahogni Design:
Hvis du står i en forretning og overhører en en maler give et tilbud til en mulig kunde og du er ueníg i den pris maleren kommer med, ville du da også BRYDE IND og sige NEJ NEJ det kan ikke passe....???

Træk lige vejret og læs tråden igen, jeg spørger pænt ind til hvordan du definere SEO i dit tilbud, Amino er et debatforum, hvis du ikke ønsker kommentarer til dit indlæg så send trådstarter en personlig besked.

Mahogni Design:
Jeg tror faktisk at "trådstarter" godt kan klare sig selv og ikke har brug for din almægtige beskyttelse!

Udmærket, men nu vurderede jeg altså at der var brug for en afklaring, og et svar, på dit udbrud som ikke var i tråd med den tone vi gerne vil have her på Amino.

Mahogni Design:

Det er det der sker her. Det er fandme uprofessionel opførsel på nettet!

Og lad os så få lukket denne tråd Amino!

Jeg vil bede dig om at finde en anden tone frem, den du lægger for dagen er ikke acceptabel.

Venlig hilsen
/Brian 

Fra Ishøj
Tilmeldt 15. Nov 11
Skrevet kl. 22:44

Jeg har ikke mere at sige og gider ikke spilde mere tid på dette nonsens.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:03

Jeg er enig med Mikael. Det er et meget løst bud at skrive 3000,- ud af den blå luft :-) Men okay vi kan jo alle melde ud lidt for hurtigt..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)