Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min video til Youtube

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

eklame.dk:
Og så lige afslutningsvis, er man seriøs næringsdrivende, hoster man efter min mening ikke sine videoer på you tube Smile

Det er altså en rigtig god idé at have sine videoer på youtube - Google elsker det. Så mener på ingen måde det er uprofesionelt. Slet ikke idag hvor det er muligt at få sine videoer lagt op i 1080p.

Mvh.

Morten S Jensen

Fra 8723 Løsning
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Fra  eklame.dk Skrevet kl. 10:56

Morten Jensen:
Det er altså en rigtig god idé at have sine videoer på youtube - Google elsker det. Så mener på ingen måde det er uprofesionelt. Slet ikke idag hvor det er muligt at få sine videoer lagt op i 1080p

Både ja og nej, det afhænger af hvilke firma man repræsenterer, hvilke målgruppe man har som kunder, og helt klart hvilke budskab man har. Big Smile

Og når du evt. ønsker at fjerne din video, vil dine "søge" kunder i en længere periode støde på et dødt link, hvilke er utilfredsstillende. Dette undgår man ved egen hostning.

Så det afhænger helt klart af hvad man vil "fremvise".....

mvh

eklame

Videoer til ethvert formål:

eklame.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 11:13

Selvfølgelig afhænger det altid af hvilket fora videoen skal vises i -Men når man som her sælger b2c Mener jeg helt klart det er en fordel at have sin video på youtube. Det ville være dumt ikke og få lidt "linkjuice" derfra :). Syntes helt klart at der er flere pluser end minuser for det her produkt ved at have den på youtube.jeg tror bestemt ikke hans målgruppe vil ikke mene det er uprofesionelt :).

Mvh.

Morten S Jensen

MedieVideo

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 20:23

eklame.dk:
Hvis du har lavet dit "slideshow" på 30 minutter, er det rimelig gået. Men jeg synes ligesom andre her, at et slideshow er kedelig og lidt forvirrende.

Syntes der er en meget arrogant indstilling du fremføre her! Det er fair nok du ikke syntes om filmen (dias showet) og syntes det er kedeligt det du har set, men du behøver som sådan ikke nedgøre det arbejde der er lagt i videoen selvom det ikke falder i din smag.

Hvis du bare ved en anelse om after effects så burde du vide der hurtigt går en halv time når man arbejder i det.

Med venlig hilsen 

Rasmus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:02

tag et video kamera bed modellerne gå catwalk sig de skal stå stillinger nu sker noget aktivt og du får dine stil billeder da de står stille i stillinger , den vil sælge langt bedre

jeg kan ikke nå at fange hvordan tøjet ser ud og jeg ser oveni købet kun fra en stilling ,jeg er dog ikke sikker på om der er mere end et sæt næsten der vises eller hvert billedet er nyt der er det for ens ,men det er et nyt sted derved meget forvirrende at kigge på denne her video

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8723 Løsning
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Fra  eklame.dk Skrevet kl. 21:39

Rasmus Boldt:

Syntes der er en meget arrogant indstilling du fremføre her! Det er fair nok du ikke syntes om filmen (dias showet) og syntes det er kedeligt det du har set, men du behøver som sådan ikke nedgøre det arbejde der er lagt i videoen selvom det ikke falder i din smag.

Hvis du bare ved en anelse om after effects så burde du vide der hurtigt går en halv time når man arbejder i det.

Nej jeg er ikke arrogant. Og som sådan kritiserer jeg ikke. Jeg siger bare, at selve videoen (slideshowet) tager maks 30 minutter at lave. Hvor lang tid man har brugt på fotografering, er noget helt andet.

Sidder faktisk mange timer hver dag, og redigerer videoer, men hvis man bruger et forkert måde at gøre det på, tager det nok lang tid Big Smile

mvh

eklame

Videoer til ethvert formål:

eklame.dk

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

eklame.dk:

Og så lige afslutningsvis, er man seriøs næringsdrivende, hoster man efter min mening ikke sine videoer på you tube Smile

Jeg er da helt uenig.. Jeg tror også at de to følgende firmaer vil være kede af, at komme i katagorien "useriøse forretningsdrivende"

Google på youtube

Coca Cola på youtube

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:03

eklame.dk:
.

mvh

eklame.dk

vis man er en lille side er svært at få video links google der gives det lettere igennem youtube,

vis du har høj trustrank og oveni har et brand navn er det video ligger egen side det er lettere brande sig igennem egen side og navnet huske

men husk trafik igennem youtube.com vis du ikke er kendt er det den lettest måde brande dig på, lig en video på youtube.com for en ikke kendt side ses ikke meget og det giver flere besøgene vis andre ser video og det er lettere igennem yoube.com da den side besøges

dog store firmaer ligger dog også tit en lille bid på youtube.com og den fulde version kan ses på egen side der bruges det som reklame mod den gode video

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 00:31

Hey folks,

Jeg så faktisk godt emnet, og videoen da det blev postet, men synes ikke rigtig jeg ville kommentere med en masse negativt. Synes dog alligevel, nu hvor jeg ser emnet og de svar der er kommet, og videoen igen - at jeg vil knytte et par kommentarer.Take it for what it is...det er ment som en hjælp

For det første er jeg helt enig i de ting der er blevet foreslået af de andre Aminoer. Lige pånær den med YouTube hosting - det er en fejl at tro, at blot fordi man benytter YouTube, at det så er "uproffesionelt". Der er folk der LEVER af at lave YouTube videoer, kæmpe firmaer bruger det til deres reklamer og indhold etc. etc. - det er indholdet det drejer sig om, langt mere, end om det er hosted på YouTube eller Vimeo eller whatever.

Så vil jeg også sige, at når I er så nye, så bør I tage imod alle råd der kommer, især når I beder om feedback.

Tænk lige en ekstra gang over, om det måske ér fejlvalgt musik, om der måske burde være noget tekst til billederne der forklarer at det er en Kilt i sælger, eller at det er godt til at save brænde i, etc. - overvej, om der er for mange (af den samme slags) billeder/videoen er for lang, overvej om introen er for lang, overvej hvad jeres budskab er med videoen, budskabet med produktet etc. og tænk på, at de der kigger, ofte skal have det ind med en skovl - men at det stadig ikke må blive for kedeligt, eller corny... (med mindre det er det i går efter....)

Mit råd vil være, at få en der er gode til at producere video, til at lave det for jer. Hvis der ikke er penge til det, så er jeg sikker på, at med åbenhed og engagement, kan I sagtens på egen hånd få et rigtig fedt portfolio op at køre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 03:48

Personligt synes jeg at video var for lang. Du prøver samtidig også at præsentere alt for meget materiale på alt for kort tid. En gang imellem følte jeg ikke jeg nåede at se tøjet ordentligt før at animationen gik videre. Og siden den netop skifter så meget, så bliver animationen også hurtig kedelig. 

Kunne godt lide der var noget baggrundsmusik. Kan ikke forklare hvorfor, men jeg synes det passede sammen med tøjet. 

Næste gang så prøv at lav en video på omkring 30 sekunder i stedet. Gør animationen i starten kortere (hvis folk alligevel ikke kender dig, så respekterer de dig ikke nok til at vente på en kedelig animation). Hvis du gerne vil have mange views på din video, så gør også animationen til slut kortere. Til slut har du også linket til din side, indsæt en youtube-boble med linket så folk bare kan trykke sig ind på siden med det samme!

Brug gerne også flere modeller og flere situationer/steder. For føler jeg kan huskede stederne på billederne bedre end jeg kan huske tøjet.

Håber du kan bruge det til noget

- Stefan

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)