Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min video til Youtube

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har i går aftes lagt en præsentationsvideo på Youtube af min første tøjkollektion.

Dansk designet herretøj, og især kilte.

">

Hvad synes I om videoen?

Giv mig jeres feedbackSmile

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:24

hej jakob

det var ikke lige mig. Samme personer samme stillinger. Jeg fandt aldrig ud af om det var det samme tøj jeg så flere gange eller det var forskelligt hvergang.

Men det er jo et niche produkt så det var nok en ide og spørge i de kreds.

men det var mine kommentar.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:55

Nu er jeg ikke lige målgruppen, men du får mine tanker alligevel:

1) For lang intro, det vare 10 sekunder. Er det nødvendigt med alt det grafiske effekter?

2) Kedelig video, det er "bare" billeder der køre på skift. 

3) Du bør i forlængelse af pkt.2 bruge video. Det kunne være video hvor man filmer "rundt om" tøjet, fokusere på detaljer på tøjet etc. På den måde gør du videon spændende, fordi at man ser noget man ikke kan se på et billede.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:34

* Er det ikke nærmere et diasshow?

* Hvis der havde været en "langsom-knap", havde jeg trykket på den, for jeg havde ikke en chance for at se  detaljerne på tøjet. Hvis det er tøjet du vil vise frem, bliver du vist nødt til at gøre et eller andet.  Hvor mange gange kørte den samme serie rundt? Hvis du havde brugt samme antal sec. pr. dias, og kun vist det én gang, havde jeg set tøjet.

* Jeg har en muteknap på mit tastatur, så lyden slap jeg for, da jeg var halvvejs.

* Jeg blev på din video til den bitre ende, fordi jeg ville se din video for feedback. Var jeg landet på din video uden dette ærinde, var jeg smuttet inden der var gået ti sec.

Har du det ligesom jeg?  Jeg vil supergerne have en video eller 5 på min hjemmeside, men jeg har ikke penge til at hyre en proff til at lave det ordentligt.

Hvis det ikke er afgørende vigtigt for dig, at det kan kaldes en video, ville jeg foreslå dig at lave et smart diasshow inde på din side, og gerne undlade lydene. På den måde ville dine designs få focus.

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:39
Jeg synes ikke musikken og billederne hang sammen.

Hvis jeg skal være ærelig, så har jeg ikke fanget budskabet med video... Sidder meget forvirret.
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 19:15

Hejsa

Tak for jeres feedbackSmile

Super spændende at høre, hvad I har på hjertet omkring videoen på Youtube.

Som I har set så er det en præsentationsvideo/slide show - en "teaser".

Detaljerne kommer til at være på hjemmesiden, og dem er der mange gode og ligeledes professionelle fotografier af.

Se nogle af dem på http://www.facebook.com/pages/StreetCommander/115196051846505

Hvordan synes I at en god præsentationsvideo af tøj skal se ud?

Hvis nogle eksempler på det, kunne være sjovt at se, og lære af.

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 21:59

Hej allesammen

Tak for feedback....

Det er mig der har lavet videoen og syntes det er nogle gode emner der bliver bragt op, godt med nogle ærlige ord men sidder lidt og tænker hvordan jeg skulle have gjort det anderledes?Hmm

Jeg kan godt se at det ville være super fedt med "rigtige" bevægende billeder, men eftersom videoen skulle fremstilles af stillbilleder, er det lidt svært at få dem til at bevæge sig meget mere end de gør.

Med andre ord skulle der laves et  dias show til fremvisning af stillbilleder, hvilket jeg syntes er en for let og hurtig løsning. Istedet for at lave et kedeligt dias show, har jeg prøvet og lave en fremvisning af stillbilleder på en anderledes måde, så det er forhåbentlig er lidt kønnere og sjovere at se på end et almindeligt dias show.

Derudover er det som Jakob skriver lavet som en teaser som viser produktet og hvis man vil se mere må man kigge på hjemmesiden hvor man vil kunne se billederne og produktbilleder af de enkelte produkter.Smile

Ang musikken, var det den musik Jakob og jeg syntes passede til den stemning og genre vi gerne ville ramme med videoen.

Med venlig hilsen

Rasmus

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:10

Helt sikkert bedere end et alm. dias show.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:46

en catwalk med forskelliger personer der udstiller kilten havde været cool

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra 8723 Løsning
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Fra  eklame.dk Skrevet kl. 09:05

Vi er et grafisk firma som i flere år har lavet løsninger til web (portaler + forum m.m.) , og besluttede gennem vort nye firma eklame, at starte med at producere og hoste video løsninger.

Hvis du har lavet dit "slideshow" på 30 minutter, er det rimelig gået. Men jeg synes ligesom andre her, at et slideshow er kedelig og lidt forvirrende. Du burde lave / få lavet en rigtig video, og når det er tøj bør du have en video for hver kollektion, og når det er tøj skal de være ultra korte.

Og så lige afslutningsvis, er man seriøs næringsdrivende, hoster man efter min mening ikke sine videoer på you tube Smile

Men vi er i fuld gang med vor nye video pruduktion, og du kan følge udviklingen hos os på vor hjemmeside.

mvh

eklame.dk

Videoer til ethvert formål:

eklame.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)