Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min video til Youtube

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tusind tak for mere feedback. Jeg er helt enig i denne:

Torben Scharling:
Så vil jeg også sige, at når I er så nye, så bør I tage imod alle råd der kommer, især når I beder om feedback.

Det er netop for at få både "the good, the bad and the ugly" kommentarer, at jeg spørger ind til hvad I synes. Som ny på markedet er det særdeles værdifuldt at få alle holdninger og meninger med. Så sorterer jeg selv i dem

Det er grobund for udvikling, forfinelse og nye ideer til næste gang. Vel egentlig en stor del af konceptet med at være med på Amino netværketSmile

At nogle kan lide musikken og andre ikke er jo helt naturligt. Det samme gælder for holdningerne til at bruge YouTube eller ej.

Måske vi kan gøre det anderledes næste gang på en sådan måde, at der kommer en ny vinkel på Brandet StreetCommander som igen sætter fokus på os. Som Lars Larsen siger, så er der 3 ting der er vigtige, når man har et produkt man vil sælge : markedsføring, markedsføring og markedsføring!

Vil tro det bliver med "levende modeller" - måske på en alternativ catwalk - eller til åbningen af butikken i København d. 1. februar, eller noget helt andet.....God fredag

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

eklame.dk:

Nej jeg er ikke arrogant. Og som sådan kritiserer jeg ikke. Jeg siger bare, at selve videoen (slideshowet) tager maks 30 minutter at lave. Hvor lang tid man har brugt på fotografering, er noget helt andet.

Sidder faktisk mange timer hver dag, og redigerer videoer, men hvis man bruger et forkert måde at gøre det på, tager det nok lang tid Big Smile

Jeg kender en del til redigering da jeg er uddannet FTP´er, så kender da en del til almindelig video redigering.Stick out tongue

Jeg mener så at hvis man skal lave det der er lavet så vil det ihvertfald tage en halv time da det næsten er er renderings tiden! Men ligemeget, fint hvis du laver det på en halv time!

Torben Scharling:
Jeg så faktisk godt emnet, og videoen da det blev postet, men synes ikke rigtig jeg ville kommentere med en masse negativt. Synes dog alligevel, nu hvor jeg ser emnet og de svar der er kommet, og videoen igen - at jeg vil knytte et par kommentarer.Take it for what it is...det er ment som en hjælp

Jep det giver jeg dig helt ret i er også meget åben for kritik på både godt og ondt, jeg syntes dog ikke det er kritik, når på det nærmeste skriver, at det der lavet, kunne være lavet med lukkede øjne. Man har også lidt professionel stolthed i de ting man laver selvom man er ny herinde.

Derudover syntes jeg helt sikkert der er kommet nogle gode forslag til hvordan man kunne have valgt at lave en video. 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)