Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har vi ændret på designet af vores webshop, produkterne bliver vise ved siden af hinanden i stedet for under hinanden. Se det nye design i kategorien doro mobiltelefoner
Vi har også flyttet kurven op i toppen og indsat link til facebook og trustpilot. Derudover har vi indsat billeder af os selv i venstre side.

Nu vil jeg meget gerne have din mening om hvordan det ser ud.

vh
Henrik

Tilmeldt 16. Mar 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:55

Designer er helt fint, det er der ikke meget man skal ændre ved. Men jeg mener godt du kunne gøre lidt ved brugervenligheden, for der sker godt nok meget på hver side mht. knapper og forskellige bokse osv.

effektiv inkasso - inkasso der virker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01

der er ikke lavet meget interne links i teksten

• lige kerne ord måske 20-30 ord sats med interne links dem , alle ord skal ikke bruges med ingen ord laves interne links fastnet telefon med mv vis satser få ord vil siden også fungere optimale bruger venligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:17

Designbureauet:
Designer er helt fint, det er der ikke meget man skal ændre ved. Men jeg mener godt du kunne gøre lidt ved brugervenligheden, for der sker godt nok meget på hver side mht. knapper og forskellige bokse osv.

Er det på forsiden at du mener at der er for mange bokse, eller er det generelt?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:33

Mikael christiansen:

der er ikke lavet meget interne links i teksten

• lige kerne ord måske 20-30 ord sats med interne links dem , alle ord skal ikke bruges med ingen ord laves interne links fastnet telefon med mv vis satser få ord vil siden også fungere optimale bruger venligt

Hej Mikael

Det har du ret i at der skal laves flere interne links på samme måde dom jeg lige har gjort det nederst i kategorien med mobiltelefoner til ældre

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)