Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside 2 dages koncept - Er det noget for dig?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg står og er færdig med gymnasiet til sommer og tager efterfølgende et sabbat-år for at forfølge drømmen om at blive succesfuld iværksætter. Jeg er i gang med at finpudse konceptet og har hertil brug for jeres hjælp.

Der skal sælges hjemmesider på baggrund af et effektivt og anderledes koncept heriblandt "2 dages konceptet" - Vi leverer en komplet WordPress hjemmeside m. tilhørende ønskede funktioner og ændringer på blot 2 dage.

Konceptet er skabt fra tanken om, at en kunde ønsker sit produkt hurtigst muligt, da ventetid - i hvert fald for mig - ofte kan være forhindring for at komme videre med det man skal/vil. Men når der er snakke om køb af produkter til en ca. pris på 5.000,- er min tanke, at nogle kunder godt kunne ønske sig en længere proces.

Hvad er jeres holdning til dette, hvis I skulle købe en hjemmeside til jeres iværksætter-virksomhed?

På forhånd tak!

Mvh

Mikkel D. Pedersen

Nordnord

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:16

Jeg syntes ideen er super god. Tror bare der kommer meget at leve op til. Da 2 dage ikke er ret lang tid. specielt i starten når man først skal lærer koderne at kende i WP.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med konceptet. Håber du får succes med projektet.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:35

Jeg synes også at det er er en rigtig god ide. Nu ved jeg ikke helt hvad priserne på markedet er, men jeg synes det er ret mange penge. Måske det kunne være en discountting?:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:36

Jeg synes derimod IKKE at idéen er særlig god. Hvis en forretning vælger at investere i en hjemmeside, så har de intet imod at vente en måneds tid - alt efter hjemmesidens størrelse, for at den bliver perfekt og fejlfri. Det er i hvert fald mine erfaringer :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 22:42

Hey Mikkel!

Jeg kan personligt også godt lide ideen med de to dages "ventetid".
Dog tror jeg det kræver RIGTIG hårdt arbejde, at få en hjemmeside op som spiller,
og som giver det budskab som man gerne vil have ud.

Thumbs up og held og lykke herfra! Jeg håber du får det op og køre. :-)

// Ken Lynggaard

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:52

Hej Mikkel

Jeg vil nødig knuse din drøm, men det er som at bygge et 200 m2 hus fra bunden på 2 uger.

Den nødvendige planlægning og rettelser, som jeg har erfaret med kunder, så kommer der utrolig mange rettelser så det opfylder de krav de ønsker 100%

Så vil jeg hellere give 2500 kr for en hjemmeside der tager 2 måneder at lave, så det ikke bliver sådan noget RUSH arbejde. 

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 22:55

Efter de andres kommentare har jeg en ide til dig. istedet for 2dages koncept for levering. Så måske lave et 2 dages koncept med at få første ide ud på layout. så folk har en ide om hvad de arbejder med, og så kan man rette det så småt. og når selve layoutet er klar. så kan du begynde på koderne.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:56

Det kommer an på hvad det er for en side. Hvis det er en simpel side, så kan det fungere, men det er umuligt med mere komplekse systemer. Deusden går man glip af hele den feedback og tilpasningsprocess der kan være gavnlig for at få rettet ind på hvad kundens ønsker er, så jeg vil mene at løsningen er mere "error-prone", men det kan sikkert fungere for simple wordpress opsætninger. 

At indsætte ting i CMS er jo ikke det helt store programmørarbejde, så jeg kan ikke se hvorfor det skulle tage mere end 1 dag Wink

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Jeg har flere års erfaring med programmering og salg af sider som denne - Tror nogle har misforstået dette Skype-Wink

Ideen ville være baseret på intenst arbejde samt 2 timers ren kundekontakt i løbet af 2 dage, da jeg ofte har siddet og ventet 1-2 nogle gange over 3 dage på feedback fra kunder. Det kan gøres meget hurtigere, og mange kan klares på 2 dages intenst arbejde, det er i hvert fald min erfaring.

Jeg kan dog godt se, at nogle gerne vil have længere betænkningstid, men det var også mere ment som et tilvalg, hvis man er en person med fart på.

Bliv dog endelig ved med at komme med feedback, det er super godt stof at arbejde med!

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 23:04

Nordnord - Mikkel Dusi:

Ideen ville være baseret på intenst arbejde samt 2 timers ren kundekontakt i løbet af 2 dage, da jeg ofte har siddet og ventet 1-2 nogle gange over 3 dage på feedback fra kunder. Det kan gøres meget hurtigere, og mange kan klares på 2 dages intenst arbejde, det er i hvert fald min erfaring.

Jeg kan dog godt se, at nogle gerne vil have længere betænkningstid, men det var også mere ment som et tilvalg, hvis man er en person med fart på.

Jeg tror bare, at hvis du skal lave et sådan setup, skal du lave en varieret ydelse et stykke tid efter, fordi folk finder altid på nogle fikse ideer eller noget nyt til siden indenfor lidt tid, når de får feedback fra kunder/seer, eller ser på siden's "mangler" :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)