Jeg kan squ ikke helt finde ud af om det ville blive en succes...
Det som taler for er de mange ivrige iværksættere som vil i gang NU og ikke om 3 uger... Fx ligesom når man bestiller en laptop på nettet kan man næsten ikke vente de 1-2 dage og på samme måde her kunne der være nogle ivrige iværksættere/firmaer som har brug for en hjemmeside NU og vil i gang!
Dog kan jeg bare ikke helt finde ud af hvor mange som virkelig vil priotere dette fremfor kvaliteten? Det er jo ekstremt vigtigt at kvaliteten er på samme højde som dine fremtidige konkurrenter.
Så hvis du holder fast i det koncept skal du ud over stæbberne og vise at kvaliteten er på samme højde som de mange andre der laver wordpress... Der er jo efterhånden en del ;)
Jeg tror bare, at hvis du skal lave et sådan setup, skal du lave en varieret ydelse et stykke tid efter, fordi folk finder altid på nogle fikse ideer eller noget nyt til siden indenfor lidt tid, når de får feedback fra kunder/seer, eller ser på siden's "mangler" :)
Jeg tror, at vi forsøger det på et prøve-stadie, hvor vi laver en 7 dages deadline og ser om det kan lykkedes på to dage og hvilke komplikationer der kan opstå. Det må være vejen frem!
Jeg kan squ ikke helt finde ud af om det ville blive en succes...
Det som taler for er de mange ivrige iværksættere som vil i gang NU og ikke om 3 uger... Fx ligesom når man bestiller en laptop på nettet kan man næsten ikke vente de 1-2 dage og på samme måde her kunne der være nogle ivrige iværksættere/firmaer som har brug for en hjemmeside NU og vil i gang!
Dog kan jeg bare ikke helt finde ud af hvor mange som virkelig vil priotere dette fremfor kvaliteten? Det er jo ekstremt vigtigt at kvaliteten er på samme højde som dine fremtidige konkurrenter.
Så hvis du holder fast i det koncept skal du ud over stæbberne og vise at kvaliteten er på samme højde som de mange andre der laver wordpress... Der er jo efterhånden en del ;)
GI DEN GAS :-)
Kvalitet er et nøgleord for hele projektet og bliver aldrig et kompromis for mig! Hellere kompensere med nedslag i prisen end at acceptere en ringere kvalitet.
Men det var præcist også den type iværksætter du beskriver, som jeg havde i tankerne. Jeg tror jeg tilbyder det som en mulighed og ser på, om det bliver en succes eller fiasko. Så kan jeg altid køre en mere kendt standard ved siden af.