Hej Patrick. Spændende hjemmeside. Kan se vi kommer til at ramme den samme målgruppe. Så bliver da spændende for os begge :). Jeg læste et rigtigt godt eksempel med et forum i Demib's bog for Bulldog antivirus (eller hvad det hedder). Tror måske du skal vente med at gøre det forum public indtil der er kommet indlæg deri. Held og lykke :) |
Jeg fatter ikke at ingen endnu har nævnt at undertitlen under Komoli.dk Hvor der med grå skrift står Kost Motion og Livsstil er KOMPLET ulæselig på den blå baggrund. En farveblind ville ikke engang kunne ænsne den (ja det er man faktisk nødt til at tænke på når man designer websider.) Ellers er jeg enig i at siden ser flot nok ud.
Umiddelbart tror jeg dog også jeg ville placere noget mere interaktiv information på forsiden. Noget der får folk til at engagere sig i dit community - det er trods alt det der skal få dem til at komme tilbage. Tilbyd folk noget de kan reagere på, noget der udfordrer dem, som får dem til at bruge mentale ressourcer på at tænke over dit koncept. Sådan sidder du bedre fast og sådan kommer de tilbage.