Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.komoli.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick.

Spændende hjemmeside. Kan se vi kommer til at ramme den samme målgruppe. Så bliver da spændende for os begge :).

Jeg læste et rigtigt godt eksempel med et forum i Demib's bog for Bulldog antivirus (eller hvad det hedder).

Tror måske du skal vente med at gøre det forum public indtil der er kommet indlæg deri.

Held og lykke :)

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 02:24

Jeg fatter ikke at ingen endnu har nævnt at undertitlen under Komoli.dk Hvor der med grå skrift står Kost Motion og Livsstil er KOMPLET ulæselig på den blå baggrund. En farveblind ville ikke engang kunne ænsne den (ja det er man faktisk nødt til at tænke på når man designer websider.) Ellers er jeg enig i at siden ser flot nok ud.

Umiddelbart tror jeg dog også jeg ville placere noget mere interaktiv information på forsiden. Noget der får folk til at engagere sig i dit community - det er trods alt det der skal få dem til at komme tilbage. Tilbyd folk noget de kan reagere på, noget der udfordrer dem, som får dem til at bruge mentale ressourcer på at tænke over dit koncept. Sådan sidder du bedre fast og sådan kommer de tilbage.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:44

Jeg er modstander af StockPhotos synes de ser meget kiksede ud.

Farver og andet er helt fint omend lidt standard som der også bliver nævnt.

Held og lykke med siden.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 07:02
  • Footer med nyheder og kontakt informationer er alt for høj
  • Nyheder i footer ville være bedre uden at scrolle selv op
  • Slogan "Kost, Motion, Livsstil" er en grå farve som ikke er særlig let at se
  • I Komolis community ser logo ikke så godt ud
  • Ville flytte menuen Hjem øverst lidt til højre så den passer bedre ind med andre linier

Ellers en fin side. Nogle billeder er ikke i særlig høj kvalitet og nogle er strækket.

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:45

Hej Ebbe,

Det havde jeg slet ikke overvejet, det er da helt sikkert noget jeg vil til at se på :)

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Skrevet kl. 08:48

Carsten Jacobsen:

Hej,

Jeg synes også at det ser godt ud!

Men to ting ville afholde mig fra at oprette mig som bruger. For det første kan jeg ikke se hvad det egentlig er jeg opretter mig til. Der er nogle roterende screenshots på forsiden, men bortset fra det, ved jeg det ikke. Kan du ikke lave en demo konto folk kan logge ind med, så de kan kigge?

For det andet mangler der en meget klar og tydelig tekst, som beskriver at det er gratis! Der burde måske også stå at mine personlige oplysninger ikke bliver delt med andre.

Teksterne på sitet er okay. Men 10. gang man besøger sitet gider man ikke browse rundt på sitet længere, hvis det bare er statiske sider.

Held og lykke med projektet - det er en rigtig god start!

Mvh Carsten

Hej Carsten,

Det nederste slideshow er egentlig ment som en form for introduktion til hvad man får adgang til som medlem.

Men ja, jeg skal da helt sikkert få gjort det klart at det er gratis at bruge sitet.

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Skrevet kl. 08:54

Jakob Danelund:

Jeg fatter ikke at ingen endnu har nævnt at undertitlen under Komoli.dk Hvor der med grå skrift står Kost Motion og Livsstil er KOMPLET ulæselig på den blå baggrund. En farveblind ville ikke engang kunne ænsne den (ja det er man faktisk nødt til at tænke på når man designer websider.) Ellers er jeg enig i at siden ser flot nok ud.

Umiddelbart tror jeg dog også jeg ville placere noget mere interaktiv information på forsiden. Noget der får folk til at engagere sig i dit community - det er trods alt det der skal få dem til at komme tilbage. Tilbyd folk noget de kan reagere på, noget der udfordrer dem, som får dem til at bruge mentale ressourcer på at tænke over dit koncept. Sådan sidder du bedre fast og sådan kommer de tilbage.

Hej Jakob,

Ja du har ret i det er svært at se undtitlen, det er også noget af det jeg selv havde tænkt på skulle rettes.

Hvad tænker du på når du siger interaktiv information?

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Skrevet kl. 09:19

Mange tak for de gode svar alle sammen, der er da ihvertfald noget at gå igang med! :)

Det er altid godt med noget kritik, så man kan gøre tingene bedre.

Jeg går igang med at rette lidt af det, så vi forhåbentlig er 100% klar efter nytår, når folk skal igang med deres nytårs fortsæt! :)

Men forsat endelig med kommentarene, det er altid godt at have nogle ideér i baghovedet, til nye tiltag eller ting der kan forbedres. :)

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Fra Rødovre
Tilmeldt 22. Jul 10
Skrevet kl. 17:00

Nu har jeg fået rettet lidt i det, og fået indsat nogle af de forslag i kom med.

Kommentarer modtages gerne på det :)

www.komoli.dk
Kost motion Livsstil

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 17:13

Fin side :)

Jeg har ikke siddet og læst korrektur på teksten, men der er en fejl på forsiden.

"Mange af os spiser "forkert", og nærer kroppen på en måde, så den har meget svært ved at holde os kørerne hele dage,"

God vind med den :)

Mange hilsner

Heidi

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)