Hahaha Jeg havde serverproblemer. Tak fordi du gjorde opmærksom på det. Nu virker siden. På www.powershops.dk kan du melde dig gratis til. Du kan også, som noget forholdsvis nyt, prøve Smart win på siden, det er virkeligt succesfuldt. Jeg kender flere, som har haft godt udbytte af det. Fordi det er nyt, vil chancerne være størst her i starten, for at gøre et godt kup.
ELLER
Lav din egen Shop, nemt og enkelt. Blot vent med at aktivere den, hvis ikke du da agter at få den med. Du kan med andre ord øve dig lige så længe du har lyst. Ganske gratis
Jeg blev første gang kontaktet af klimevenlig for 3-4 mdr siden af en, lad os kalde ham sælger, som var nysgerrig efter at høre om vores produkter, da det var interessant for Klimavenlig. Selvom han var svær at ryste af (snakkede nonstop i min 30 min.)gik det aldrig helt op for mig hvad deres mission var. Som udgangspunkt er man jo skeptisk, da man ikke får noget gratis. Jeg fik også senere et tilbud på mail med link på deres klimavenlig for ca. 7000 for et år. Forget it, for dyrt, tænkte jeg. I går blev jeg ringet op af en anden medarbejder fra Klimavenlig. Hun kendte ikke mit firma, så de har åbenbart ikke styr på deres kundedatabaser. Jeg fik tilbudt standplads i Fields til en klimavenligkampagne for 1000/kvm. Jeg ved ikke om Klimavenlig er andet end et søgeindex over virksomheder, som har miljøvenlige produkter. Det er vel et privat foretagende og til den slags skal der vel hives en masse annoncekroner ind?? Interessant debat for nu har direktøren, Eskild Garde, jo meldt sig på kommentaren (og ud igen) Jeg mener ærligt talt at han hat en dårlig tone og er ikke særligt imødekommende overfor dem, som undrer sig. Det er sgu da klart at man stiller kritiske spørgsmål når man ikke kender en brik til klimavenlig. Det er jo ikke meget oplysning man får på deres hjemmeside, som i øvrigt ikke er særlig interessant, efter min mening. Jeg har ikke meget fidus til det, endnu. Men Hr Garde må bringe nogle facts på banen. Men vent lige til du har skruet den venlige og imødekommende tone på for efter at have dit indlæg har jeg ikke lyst til at acceptere noget tilbud fra dig eller dine medarbejdere.
mvh Heine
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
Kan heller ikke se hvad jeg skulle bruge 'dem' til :-)) Gad vide hvordan deres forretning går.
Det går vel som det normalt går i den branche :). Nu ser han sig jo for travl til at deltage i denne forum; en dag lærer han måske også at man ligefrem kan tjene penge med at lufte sin side lidt rundt omkring.
Til hende der syntes folk på amino er lidt negative, jeg tror lidt det bunder i at mange af os flere gange dagligt bliver ringet om at disse multikunstnere der vil sælge os værdiløs reklame. Mange af os kan hurtigt vurdere hvorvidt et site har trafik, og hvor vildt det er. 200 søgninger på ordet kondomer er jo en direkte løgn! Selv 2 søgninger dagligt på ordet kondomer er urealistisk for dette site.
Lad os få disse fantastiske tilbud frem i offentlige fora, jo sværere det bliver at sælge værdiløs markesføring jo mindre incitament er der måske for folk at starte disse firmaer op.
Det er dog stort at de ligefrem har tilbudt at smide dit Christoffer´s site på i et måned for at vise hvorvidt de kan generere trafik. Det er så lidt en skam de så bare rev i land igen :/