Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sender du MED eller UDEN omdeling?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:
Men når jeg har fået pakker har det været med omdeling. I dag hvor de kører pakker om aften til private så er det nok ikke de fleste som kommer til posthuset som i gamle dage hvor der kun var dag omdeling.

En rettelse hertil! Post Danmark kører IKKE om aftenen længere, hverken til private eller erhverv! Det har ikke gjort i mere end et år. Jeg har desuden selv arbejdet i Post Danmark og de har et seriøst problem i forhold til, at alt for mange af omdelerne simpelthen "anmelder" pakkerne - altså at folk ikke har været hjemme og det uden at de har været fremme. Jeg har selv fået en del klager og næsten alle klager har jeg ikke været i tvivl, at her har der været "fusket". Det er helt åbentlyst, at dette forekommer, men alligevel gøre Post Danmark intet ved det.

Jeg vil råde dig til, at give dine kunder mulighed for at vælge: som andre også nævner det, så kommer mange alligevel til at hente pakken på posthuset, da de fleste pakker er kørt inden kl. 15-16. Dermed har kunderne betalt for noget, som det reelt intet får ud af.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 13:23

Faran Mahmood, postdanmark leverer da om aftenen? jeg fik en del af de julegaver jeg har bestilt på nettet leveret omkring kl. 7-8 om aftenen af postdanmark?

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 13:34

andreashdk:

Faran Mahmood, postdanmark leverer da om aftenen? jeg fik en del af de julegaver jeg har bestilt på nettet leveret omkring kl. 7-8 om aftenen af postdanmark?

Kun fordi de havde travlt og de gav garanti på, at alle pakker indleveret senest d. 21 vil være fremme inden jul - derfor vælger de at køre lidt ekstra, for at være på den sikre side.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 13:39

det er muligt at det er sådan op til jul, men jeg oplevede det nu også tilbage i oktober da jeg bestilte fødselsdagsgave til min kæreste?

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved Andando.dk kan kunderne vælge mellem PostDK med omdeling ... eller ... afhentning ved GLS PakkeShop.

Dette er valgt ud fra devicen, at ønsker en kunde at hente en pakke, kan de ligeså godt gøre det i en GLS PakkeShop hvor de sparer flere penge end hvis de får pakken sendt med PostDK uden omdeling.

Vi har siden februar 2011 brugt GLS PakkeShop og kan klart anbefale det. Vi har haft meget få problemer og det der har været, er blevet løst hurtigt ved et telefonopkald til GLS ... vores erfaring med PostDK og reklamationer er, at det er frustrerende og et ekstremt ringe service niveau fra deres side.

I runde tal, har 60% af vores kunder valgt GLS PakkeShop som levering

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det ikke kun 4 snollede kroner man sparer hos Post Danmark ??

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:51

Har lige fået en ny prisliste fra PostDanmark - Og udfra det, klart vælge UDEN omdeling!.

Det er 20kr billigere, Kunden kan hente når det passer ham/hende. Jeg kan lave en billigere fragtpris til dem, som de kigger efter. 

Oplys altid kunden hvad man gør, så der ikke sker forvirring. Jeg har ingen klager haft endnu..

Ydermere kan man jo sende til døgnpost .. 24 timers afhentning, har dog ikke prøvet endnu.. 

Jeg tilsender altid mail og hvis de har opgivet mobilnr SMS, så de ved pakken er afsendt og ankommet til posthuset når den scannes..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:58

Richard@

Har lige fået en ny prisliste fra PostDanmark - Og udfra det, klart vælge UDEN omdeling!.Det er 20kr billigere.

På den jeg lige har fået er forskellen 4 kroner - på alle fragtgrænser ??

Det virker lidt mystisk de sender forskellige priser ud.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:30

Tak for alle de gode input. Jeg havde faktisk ikke tænkt over, at det rent faktisk kan være en ulempe, at vi sender MED omdeling.
Det er jo svært at vide hvad kunderne synes hvis ikke man har spurgt dem.
For at undgå for meget administration og for at gøre checkout så simpel som muligt, har jeg valgt ikke at skelne mellem erhverv/ privat med omdeling/ privat uden omdeling osv.

Jeg opfordrer folk til at få leveret på arbejdspladsen, men giver ikke noget økonomisk incitament.

Jesper Laugesen:

Richard@

Har lige fået en ny prisliste fra PostDanmark - Og udfra det, klart vælge UDEN omdeling!.Det er 20kr billigere.

På den jeg lige har fået er forskellen 4 kroner - på alle fragtgrænser ??

Det virker lidt mystisk de sender forskellige priser ud.

De nye priser er vist individuelle priser, baseret på ens "forsendelses profil" ligesom det tidligere har været med erhverspakker (og HURRA og TAK for det)

Da man ikke må offentliggøre sine priser, vil jeg blot sige, at min prisforskel er over 4 kr. men under 20 kr. men så lidt, at det ikke har en væsentlig betydning, om jeg betaler for omdeling. Og prisforskellen vil også være så lille, at den næsten ikke er værd at præsentere for kunderne.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:17

Et andet aspekt er legitimation. Jeg spurgte PostDK, om man på nogen måde kunne få modtageren til at fremvise legitimation ved levering MED omdeling. Nej var svaret, det kan man ikke.

Eneste sted hvor legitimation bruges er ved afhentning på posthuset. Og altså den billigste UDEN omdeling.

Jeg er helt uforstående overfor manglende tillægsservice af dette. Især for virksomheder der sender værdifulde pakker. Ja tak, man kan sende rekommanderet, men der skal man bare underskrive, og intet bliver checket op imod noget som helst.

Jeg ved at i Norge skal legitimation fremvises, og CPR nummeret på modtageren bliver scannet. En sådan service ville være ideel til at modkæmpe svindlere og plattenslagere.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)