Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sender du MED eller UDEN omdeling?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Faran Mahmood:

Lykkebjerg:
Men når jeg har fået pakker har det været med omdeling. I dag hvor de kører pakker om aften til private så er det nok ikke de fleste som kommer til posthuset som i gamle dage hvor der kun var dag omdeling.

En rettelse hertil! Post Danmark kører IKKE om aftenen længere, hverken til private eller erhverv! Det har ikke gjort i mere end et år. Jeg har desuden selv arbejdet i Post Danmark og de har et seriøst problem i forhold til, at alt for mange af omdelerne simpelthen "anmelder" pakkerne - altså at folk ikke har været hjemme og det uden at de har været fremme. Jeg har selv fået en del klager og næsten alle klager har jeg ikke været i tvivl, at her har der været "fusket". Det er helt åbentlyst, at dette forekommer, men alligevel gøre Post Danmark intet ved det.

Jeg vil råde dig til, at give dine kunder mulighed for at vælge: som andre også nævner det, så kommer mange alligevel til at hente pakken på posthuset, da de fleste pakker er kørt inden kl. 15-16. Dermed har kunderne betalt for noget, som det reelt intet får ud af.

Det seneste år har jeg, i 8260 Viby J modtaget mine pakker omkring kl.18-20 om aftenen. Så tror ikke helt på din påstand om, at de ikke længere køre om aftenen.  

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:07

Hej

Jeg giver mine kunder valget og i julehandlen har PostDanmark uden omdeling været klar favorit. Jeg har så kørt kampagnepris, så de har sparet lidt ekstra i forhold til min udgift. Men nogle har dog stadig valgt med omdeling på trods af forskellen på 21 kr. for mit vedkommende. Døgnpost kan folk også vælge (det er så prisen uden omdeling).

Jeg vil også gerne gøre valget så enkelt som muligt, men dog mener jeg også, at man ikke skal forsimple så meget, at dem der er hjemme og kan modtage pakken ikke får valget.

mvh

Ann Karina

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 10:04

Denni Pultz Gottfredsen:
Det seneste år har jeg, i 8260 Viby J modtaget mine pakker omkring kl.18-20 om aftenen. Så tror ikke helt på din påstand om, at de ikke længere køre om aftenen.

Det skal nu ikke blive til en længere diskussion om hvorvidt det er aftenomdeling eller ej, men her en uddybning: Det at Post Danmark ikke tilbyder aftenomdeling skal forstås således: hvis der er mulighed for det eller det er nød til det, så leveres der om aftenen, men hvis det ikke leveres om aftenen, så kan kunder i hvert fald ikke klage. Omvendt, da de havde reelt aftenomdeling måtte ingen pakke køres før kl. 16 (ikke at vi gjorde det engang imellem, men det uden tilladelse fra den øverste ansvarlig) - undtagelsen var december.

Min kommentar med den manglende aftenomdeling og andres oplevelser af det modsatter viser blot serviceniveauet hos Post Danmark - desuden skrev jeg det mest for, at andre udbyder også bør tages med i overvejelserne. Særligt når der tænkes på, at de større posthuse lukker kl. 18, hvor nogle GLS PakkeShops lukker kl. 22.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:12

Nu skal jeg lige sige at jeg stort set ikke sender med P.D. , men undrer mig alligevel over det store spænd der er på omdeling/ikke omdeling. Jeg taler ikke om selve grundprisen - der er det jo fair nok der er forskel alt efter volume, men spændet burde vel være det samme - eller ?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)