nogle advokatfirmaer med reference til dommen opkræver et destruktionsgebyr. Det kan en lille tur på Google nemt afsløre...
Ja, især advokatfirmaet MAQS Law Firm er meget aggressive, men det er jo ikke ensbetydende med at de har ret til hverken at opkræve gebyr eller kræve at "synderen" underskriver et forlig.
De er netop meldt til advokatrådet for netop den slags trusselsbreve mod borgere, der har købt kopivarer på nettet.
Det har du ret i, og det var også derfor jeg skrev, at man risikerer at blive opkrævet et beløb til destruktion... Det er de færreste private, som kan overskue at skulle tage kampen med dem...
Okay ud fra de historier, som der er på nettet, så var det da også på tide, at de får at vide, at de skal behandle folk anstændigt...
Webshoppen er lukket ned nu ser det ud til. Mon det var brugerne fra amino der var medvirkende til det bl.a. ved at give dårlig omtale på trustpilot? Det er nok kun ejeren der ved det. :)
Webshoppen er lukket ned nu ser det ud til. Mon det var brugerne fra amino der var medvirkende til det bl.a. ved at give dårlig omtale på trustpilot? Det er nok kun ejeren der ved det. :)
Altså jeg skrev til ham, ved ikke om det har noget med det at gøre.
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.