Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan denne webshop få lov til at eksistere?

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Presta:
Man skal, inden man overhovedet kan se varer, acceptere, at der hverken er garanti eller reklamationsret og ej heller returret. Det strider jo fuldstændigt mod alle danske regler

Mangler også  cvr-nr. som importørregistreret mv. Eneste mulighed for at gøre noget ved butikken er reelt kun at klage til forbrugerombudsmanden og håbe på at han gider gøre noget ved.

Men der er så mange ting omkring den shop, der skriger til en at man skal holde sig væk, at der næppe har været mange kunder - om overhovedet nogen.

Tror Nike reagerer hurtigere end forbrugerombudsmanden.

2. og 3. sortering og så Nikes varemærke på billederne, han/hun må være velhavende.

Køb ren argan olie her

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:53

Entrepreneur - Jan:
han/hun må være velhavende

Ikke ret længe, hvis Nike ser den. :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:08

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:22

Fashion-Seller:
Og husk det er ulovligt at købe kopivarer til eget forbrug. Så du får ik varerne + du risikerer at skulle betale for destruktionen!

Nu skal man jo generelt passe på med at anvende kilder der åbenlyst har en interesse i sagen! - Her er et link der siger at det ikke er ulovligt... Eller rettere, at verden ikke er helt så sort/hvis: Link

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:26

Ret skal være ret. Der står at varerne er fra Vietnam. SENDES de derfra, så er det ulovligt. Men jeg må jo (naiv som jeg er) gå ud fra at de sendes fra virksomhedens adresse, og så er kopivarer ikke ulovlige. - Hvordan fa.... virksomheden så har fået fat i dem?!?!?!?!? :-D

P.S.: Fantastisk 'TrustPilot' - kasse til venstre - Den passer sjovt nok ikke med hvad der står på TrustPilot.dk :-D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:44

Jesper:

Fashion-Seller:
Og husk det er ulovligt at købe kopivarer til eget forbrug. Så du får ik varerne + du risikerer at skulle betale for destruktionen!

Hvad udmåles straffen/bøden til i disse tilfælde?

Godt spørgsmål... Personen sidder sikkert i Asien, så siden lukkes vel bare ned. Havde firmaet lagt i DK, så ville det have været en dyr omgang, som beregnes ud fra antal solgte enheder.

Typisk vejl pris x antal x 1,8 (markedsforstyrrelsesfaktor)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:45

Carsten Kvist:

Fashion-Seller:

Nu skal man jo generelt passe på med at anvende kilder der åbenlyst har en interesse i sagen! - Her er et link der siger at det ikke er ulovligt... Eller rettere, at verden ikke er helt så sort/hvis: Link

Ja for min hygge blog har da helt sikkert en interesse i sagen OR NOT!

By the way så er det ik min skyld, at du linker til en side, som ik engang har opdateret deres info efter Rolex-dommen... Men hvis du ik stoler på mig, så prøv dig da bare frem og se resultatet...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:49

Carsten Kvist:

Ret skal være ret. Der står at varerne er fra Vietnam. SENDES de derfra, så er det ulovligt. Men jeg må jo (naiv som jeg er) gå ud fra at de sendes fra virksomhedens adresse, og så er kopivarer ikke ulovlige. - 

Kopivarer er ulovlige om de sendes fra virksomheden adresse, fra månen, fra solen eller blot fra Asien. Afsender landet har ingen indflydelse på dette, kun på om varerne skal igennem tolden...

Og her er et link til Rolex sagen, som tydeligt dokumenterer, at det er ULOVLIGT at købe kopivarer til eget forbrug!

http://epn.dk/samfund/article2600906.ece

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 12:52

hej

håber du vender tilbage når du ved mere om denne side hvis du har tænt dig at gå videre med sagen!! For det burde jo slet ikke kunne lade sig gøre...

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:58

Ikke noget jeg ville gide bruge min tid på. Lad dem bare sejle i deres egen sø.

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)