Det samme tænker man om eksempelvis Nigeria-breve.. :o) |
igang:Det samme tænker man om eksempelvis Nigeria-breve.. :o)
Det har du så evigt ret i! :)
Det samme tænker man om eksempelvis Nigeria-breve.. :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Det har du så evigt ret i! :) |
Nu ved jeg ikke om nogen af nævnt det, men det stritter også imod google adsence loven. Og udover det så har ejeren givet sig selv 5 stjerner på trustpilot. Han er da ikke andet ind et fjols vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
siden kan ikke være mange måneder gamle altså online domænet købet 31 marts 2011 dog vis får bare et links skulle siden kunne visse den har fået det så tvivler meget på i gang lang tid mere end 1-2 md http://www.opensiteexplorer.org/links?site=www.skobazaar.dk som man kan se har den 0 links dog kan man se siden er meget ny , og alle iværksættere lære i starten |
Personen bag siden lærer det nok hen ad vejen. Jeg har måske hjulpet ham lidt på vej :-). Jeg har skrevet på trustpilot, at man skal passe på pga. betingelserne om reklamationsret og returret. Det reagerer han sikkert på i hvert fald er det dårligt for en nystartet side med negative anmeldelser på trustpilot. |
Webshoppen sælger kopivarer, og er et eksempel på den "nye generation" af disse sites... Hvis der er en dansker, som står som ejer, så er denne person blot stråmand... Alt forsendelse mm foregår fra Kina. Og husk det er ulovligt at købe kopivarer til eget forbrug. Så du får ik varerne + du risikerer at skulle betale for destruktionen! |
Nu findes der ikke nogen adsense lov da Google ikke kan lovgive (endnu), men derimod et sæt retningslinjer som ved overtrædelse kan medføre at man ikke længere må bruge adsense på sin side (bare så vi lige har begreberne på plads). |
Undskyld ja min fejl. Ikke direkte en lov, men lidt en intern lov hos google, eller ja retningslinjer. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
jeg synes det var en god ide vi skrev til ejer af webshop ,det er kort tid siden online og som iværksættere må vi hjælpe hinanden i op starten fasen mit nye mål er at være positive næste år og tør sige noget og hjælpe dem endnu mere der har brug for hjælp |
Held og lykke med at kontakte webshopejeren - jeg tror desværre vedkommende er ligeglad. Ellers starter man jo ikke en shop op, hvor man bryder samtlige regler for internethandel i Danmark?!? Eller det gør man måske, hvis man er ufattelig uvidende - men jeg tvivler nu lidt, de fleste sætter sig ind i bare en smule regler... Derimod tror jeg, at nogle af de Trustpilot reviews I har lavet, kan rykke noget. Jeg kan f.eks. se, at ejerens eget review nu undersøges nærmere, så mon ikke Trustpilot har læst med her. Det frustrerende ved denne type shops er jo, at de giver kunder, der køber noget hos dem en - som udgangspunkt - dårlig oplevelse og dermed er de medvirkende til at så tvivl om troværdighed i nethandel. Og det skader jo os, der hele tiden forsøger at give vores kunder god service, overholde alle regler og samtidig drive forretning. mvh Ann Karina
|
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet