Jeg er rimelig ny herinde, derfor min undren overfor konceptet. Det er jeres forretningsmodel, som jo tilsyneladende fungerer ret godt.
Hej Kristoffer,
Velkommen til, ja Amino kan være lidt stor og uoverskuelig i starten.
Det kan være en god ide at læse Kom godt igang på Amino, for lige at få et indblik i sitet.
Som en lille kommentar til "jeres forretningsmodel" så vil jeg lige indsparke at vi moderatorer er frivillige Aminoer, der ikke er en del af Amino's ansatte eller ejere, vi har alle nok at gøre med egne forretninger :-).
Jeg må bare indrømme at jeg er en smule skuffet over den indstilling til at aminoer hjælper hinanden. Jeg troede oprindeligt det var pointen med forummet, men nu kan jeg godt se at det spiller anderledes.
Jeg mener faktisk at der er rigtigt mange der hjælper og bliver hjulpet på Amino, og det er for mig stadig hele pointen med Amino. Lige netop omkring det med at sælge sine varer/ydelser herinde, så har der været en del uheldige episoder hvor nogle Aminoer er blevet snydt. For at dæmme op for den største del af det, så er det blevet indført at kun plus-medlemmer kan oprette salgstråde. Det er ikke muligt at være anonym for Amino-Crew som plus-medlem.
Du kan se Martin Thorborgs bevæggrunde og de fleste argumenter for og imod i denne tråd:
http://www.amino.dk/forums/t/134121.aspx?PageIndex=1
Du kan opsætte mange senarier, du har fanget en del af dem i dit indlæg, hvor reglen ikke ser logisk ud, men fakta er at lige nu er det denne løsning der fungerer bedst. Så længde den virker er der, efter min mening, ikke grund til at stramme yderligere.
Håber det afklarer lidt :-)
Stor hilsen
/Brian