Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlægget om mlm chokoladen forsvandt?

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikael@

plus medlem skal man ikke være for at drive virksomhed i danmark , jeg tror altså ikke på det at jeg ikke måtte drive min strip side uden plus medlem skab.

Hahaha, nu stopper du sku Mikael - tar du pis på os eller hvad :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Mikael@

plus medlem skal man ikke være for at drive virksomhed i danmark , jeg tror altså ikke på det at jeg ikke måtte drive min strip side uden plus medlem skab.

Hahaha, nu stopper du sku Mikael - tar du pis på os eller hvad :)

Der blev plantet et link igen :-)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
plus medlem skal man ikke være for at drive virksomhed i danmark , jeg tror altså ikke på det at jeg ikke måtte drive min strip side uden plus medlem skab

Michael, du er sq ikke helt uden humor ! Big Smile

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02

Kristoffer Broholm:
jeg fik for eksempel for nylig lukket en tråd hvor jeg tilbød at skrive gratis artikler. 

Det kan jeg godt følge dig i, men tror det nemmeste er "enten eller" - der er jo meget kreativitet blandt nogle bruger. Så desværre er det nok igen et mindretal, der ødelægger det for flertallet.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:29

Brian Reinhold Jensen:

Hej Kristoffer,

Der er ikke noget der er gratis, dit tilbud er helt sikkert også lavet for at få nye kunder på en eller anden måde.

Som du kan se i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/144329.aspx så kan det også ende galt, selvom det tilbudte er gratis.

Heldigvis, for os moderatorer, er Aminos regel helt klar, vedr. opslag i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Om det er retfærdigt, fornuftigt eller snyd er en diskussion der har været oppe mange gange og jeg tror ikke Aminoerne nogensinde bliver enige om det :-)

Stor hilsen
/Brian 

Jeg er rimelig ny herinde, derfor min undren overfor konceptet. Det er jeres forretningsmodel, som jo tilsyneladende fungerer ret godt.

Jeg må bare indrømme at jeg er en smule skuffet over den indstilling til at aminoer hjælper hinanden. Jeg troede oprindeligt det var pointen med forummet, men nu kan jeg godt se at det spiller anderledes.

Jeg forstår dog ikke. Det er tilladt for en ikke-plus retsrådgiver at svare i en tråd som er startet at et ikke-plusmedlem hvor man jo essentielt giver en gratis service, hvor ligger forskellen? Man må bare ikke selv tilbyde det?

Et andet eksempel, en ikke-plus person opretter et forum fordi han har et problem med sit logo, en ikke-plus designer vælger lige at bruge 5 minutter på at fixe det uden beregning - hvori ligger forskellen fra at oprette et indlæg "lad mig hjælpe dig med dit logo gratis" ?

Og hvis et ikke plus medlem opretter en tråd der spørger om nogen kan hjælpe med noget, må man så svare? Jeg må indrømme at jeg er blevet meget i tvivl om reglerne.

Kristoffer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:41

Kristoffer Broholm:
Jeg er rimelig ny herinde, derfor min undren overfor konceptet. Det er jeres forretningsmodel, som jo tilsyneladende fungerer ret godt.

Hej Kristoffer,

Velkommen til, ja Amino kan være lidt stor og uoverskuelig i starten.
Det kan være en god ide at læse Kom godt igang på Amino, for lige at få et indblik i sitet.

Som en lille kommentar til "jeres forretningsmodel" så vil jeg lige indsparke at vi moderatorer er frivillige Aminoer, der ikke er en del af Amino's ansatte eller ejere, vi har alle nok at gøre med egne forretninger :-).

Kristoffer Broholm:
Jeg må bare indrømme at jeg er en smule skuffet over den indstilling til at aminoer hjælper hinanden. Jeg troede oprindeligt det var pointen med forummet, men nu kan jeg godt se at det spiller anderledes.

Jeg mener faktisk at der er rigtigt mange der hjælper og bliver hjulpet på Amino, og det er for mig stadig hele pointen med Amino. Lige netop omkring det med at sælge sine varer/ydelser herinde, så har der været en del uheldige episoder hvor nogle Aminoer er blevet snydt. For at dæmme op for den største del af det, så er det blevet indført at kun plus-medlemmer kan oprette salgstråde. Det er ikke muligt at være anonym for Amino-Crew som plus-medlem.
Du kan se Martin Thorborgs bevæggrunde og de fleste argumenter for og imod i denne tråd:
http://www.amino.dk/forums/t/134121.aspx?PageIndex=1

Du kan opsætte mange senarier, du har fanget en del af dem i dit indlæg, hvor reglen ikke ser logisk ud, men fakta er at lige nu er det denne løsning der fungerer bedst. Så længde den virker er der, efter min mening, ikke grund til at stramme yderligere.

Håber det afklarer lidt :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Igen Brian,

Hehe ja, det forklarer jo en del. Troede I var en del af sjakket derinde ;)

Du må endelig ikke se mine indlæg som negative eller kritiske, jeg er blot undrende. Men nu har jeg besluttet, at jeg i stedet for at bekymre mig om hvad normale medlemmer kan og ikke kan, bare ser og får hevet visakortet op og betalt for et plusmedlemskab ved kasse et.

Tak for din uddybning og forklaring

Kristoffer

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:17

Hej Brian,

Den tråd du henviser til:

Brian Reinhold Jensen:
Hvis det bare var så simpelt, men som du jo selv har konstateret i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/144329.aspx så er det også muligt for folk at føle sig meget snydt, selvom der står gratis :-)

Den har du ikke læst igennem det burde du nu gøre - både da du henviser til den og da du er en af de der har moderator jobbet - sidstnævnte fordre redelighed!  Wink

mvh 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20

Kristoffer Broholm:

Hej Igen Brian,

Hehe ja, det forklarer jo en del. Troede I var en del af sjakket derinde ;)

Du må endelig ikke se mine indlæg som negative eller kritiske, jeg er blot undrende. Men nu har jeg besluttet, at jeg i stedet for at bekymre mig om hvad normale medlemmer kan og ikke kan, bare ser og får hevet visakortet op og betalt for et plusmedlemskab ved kasse et.

Tak for din uddybning og forklaring

Kristoffer

Yes

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:24

Hej Brian,

Sikken du kan var Brian - du henviser atter til en tråd hvor du nu igen demonstrerer ikke at have læst indholdet  - det er ikke godt nok Brian og på kanten af hvad man kan være bekendt - du burde læse den og se hvorfor jeg skriver dette - Det er ikke i Amino ånden det er jeg sikker på!

Du bestrider en ikke uvæsentlig post som moderator og det der er ikke godt for sådan en som dig! 

Tråden du henviser til er en stor misforståelse og det er bestemt ikke værdigt at du gør dette! Wink  

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)