Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website: Man skulle tro det var en skræmmekampagne !

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også, at der skal noget mere kulør på og ja nogle børn med bamser, eller flotte illustrationer af bamser. Du/I kan evt designe jeres helt egen "logo" bamse og lade den "danse" rundt i baggrunden (altså ikke en bamse der suser rundt i baggrunden). Jeg ved lige, hvordan det skulle se ud, hvis det var min side :)

Mange hilsner

Heidi

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"Sæbeboblevand - p.t. er vi løbet tør. "

Der står øverst på jeres hjemmeside, at alle varer er på lager. Jeg ved godt, at sæbeboblevand ikke står listet som et produkt og at det nok bare er noget sjovt at skrive for så at kunne henvise til en sæbeboblevandsopskrift......langt ord Smile Men hvis det ikke er et produkt I vil føre, synes jeg den linie burde slettes. Istedet er det jo en fin service, at I lister 2 opskrifter, som jeres kunder kan prøve.

Men jeg synes så til gengæld heller ikke, at jeres egen anmeldelse af de 2 sæbeboblevandsopskrifter er særlig flatterende. Hvis man skal lave store eller kæmpe sæbebobler, som man kan hvis man køber de pinde I sælger, er der ingen af de opskrifter I skriver om der dur. Jeg tror, at I vil få nemmere ved at sælge sæbeboble pinde, hvis I måske fandt en 3. opskrift der var beregnet på at lave gode, store, flotte, kæmpe, fantastiske sæbebobler Smile Eller også lavede teksten om i opskrifterne, så det lød som noget I faktisk kunne anbefale. Ord som "party-killer" eller "besværligt at lave" er ikke noget det får mig til at få lyst til at gå i gang med det hjemmelavede sæbeboblevand.

Bare en tanke Smile

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres landing page med bamser (http://www.mulius.com/bamser/) signalerer slet ikke at det er en webshop man er landet på.
Det minder mere om en historie side, med forskellige bamser ude i naturen.
Hvis man så klikker på et af billederne (hvorfor gør i ikke opmærksom på at man kan klikke på dem?), kommer man ind på endnu en historie side med en lille video. Det er kun hvis man forvilder sig heeeeelt ned i bunden af siden, man finder en "køb nu" knap.

Det mangler virkelig nogle call to action knapper!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ankomst til Jeres forside, troede jeg faktisk at de 6 forside dyr var nogle jeg kunne trykke på, også få en oplevelse. 

Jeres logo er legetøj med oplevelser og over de 6 dyr står der "Klik på os, klik på os", så min forventning var faktisk at disse dyr ville sige noget, eller ja hvad ved jeg :)

Min pointe må være, at I kunne skille Jer enormt meget ud, ved at trække dette "legetøj med oplevelser" ud på Jeres hjemmeside. En start kunne være lyden fra badeænder.... det har de fleste jo. 

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Som du kan hører er det mange der ku komme i tivlv om det overhovedet er en webshop. Bliv e-mærket eller tilmeld dig trustpilot.. Og så implementer de loger/udtalelser på dine landing pages.. Det er et stærkt signal om at der kan købes varer.. (Men med trustpilot kræver det nok at i lige får solgt et par varer først, så der er nogle kunder som rent faktisk kan vurdere jer)

Har du kigget i din analytics og fundet ud af om der overhovedet er nogle som lægger varer i kurven? Hvis ja, hvor hopper de så fra?

Og hvilke ord er det du får trafik fra? Er det nogle som rent faktisk relatere sig til dine produkter? Jeg synes at en bouncerate på ca. 50% er alt for høj. Den burde som minumum ligge under de 40%. 

Og så ville det nok også være fornuftigt at skrive noget om leveringstiden.. Specielt her op til jul :)

Mvh. Martin Meier 

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig i hvad flere andre har skrevet. "Er det en butik jeg er kommet ind på?"

Det kan godt være at i gerne vil være lidt anderledes, men det skal måske ikke være på opbygningen af shoppen/sitet. Frem med knapper til "Læg i kurv" og priser. Det skal være tydeligt at i gerne vil have mig til at købe noget.

Held og lykke med det.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Holdgaard:

Dukkemageren:
Tak for dit svar - det var faktisk et af disse svar vi håbede på fordi vi gerne vil stille nogle spørgsmål.

I forhold til Call to action:
- Hvordan ville du implementere dette mere på den første tredjedel?

I forhold til teksterne:
- Kan du give et eksempel på hvor du synes teksterne knækker?
- Hvad skulle der til for at et koncept som dette ville virke for dig?

 

Lave et billede/banner dér hvor du har velkomstteksten - med barn, legetøj og ét af jeres gimmick. Det kunne være - "har du vandet - har vi opskriften til noget andet" - og når kunderne så klikker har du selvfølgelig både en gratis opskrift på sæbebobler, - og verdens sejeste ænder (andet - you got it?) og så selvfølgelig nogle synlige købsknapper.

Jeres tekster skal lege med ordene, - det er jo en legeside men de voksne der svinger dankortet og derfor skal der være lidt sproglig twist. Jeg har brugt én af de talentfulde kvindelige skribenter her på Amino, (der er et par stykker) og det er til overkommelige iværksættervenlige priser.

Herudover, - i har jo mange fans på Facebook. Hvorfor ikke lave en konkurrence hvor de sender billeder ind af når børnene har det sjovest, eller når de er allersødest -(lidt a la disse kæledyrskonkurrencer med nuttede dyr) og så udbyde en præmie på et sovedyr eller lign. til det bedste billede (til sommer kunne det være sæbebobler).

Det giver nogle kanonbilleder (de kan phoshoppes eller laves til collager bagefter) og forældre vil elske at sende billeder ind, - og at linke til dem. Billederne fra forældrene ligger så på shoppen indtil vinderen kåres Wink

Herudover er jeres videoer fede, - men iscenesæt det gerne. Enten skal det være kitch som i "The Julekalender" eller også skal der manus på;

"Far og mor hygger i køkkenet med natmad - starinlys etc.(måske lidt halvfrækt underspil) - og ungen kommer ud i nattøj med bamsen i den ene hånd, og forstyrrer far og mor. Så får far en idé og stopper bamsen i mikroovnen, og så puttes ungen og sover med det samme med den varme bamse i favnen. Tilbage i køkkenet zoomes der på bordet alene, en en BH kommer flyvende forbi..... " Så er det kun et spørgsmål om en god slutreplik....

Lad inspirationen flyde frit,  du/i er på det rette spor med jeres tilgang til shoppen, nu skal det bare finpudses så det også sælger...

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at lyde meget negativ, men der er SÅ meget at tage fat på!

Jeg har selv solgt legetøj online i 6 år, og har lidt kendskab til emnet. 

Er I selv forældre? Husk at det er os forældre der skal købe legetøjet, ikke børnene selv: "Vores lille andedam elsker at komme på eventyr. Måske er deres næste eventyr at starte et liv sammen med dig?"  Jeg skal sgu ikke på noget eventyr med nogen and - hvad kan det gøre for mine børn?

 

F.eks. hellere:

"Gør badet til en leg med vores farvestrålende ænder. Alle sanser kan komme i brug; Sug vand ind og sprøjt det ud igen, pust og se den lille and svømme af sted…. osv. osv. og skulle ungerne få lyst til at smage på anden, sker der heller ikke noget ved det (100% naturgummi uden PVC).

Meget mere beskrivelse om hvorfor dette produkt er uundværligt for børnene, eller som minimum en genial idé til at stimulere deres udvikling.  

Der er to ting forældre rigtig "tænder" på ved indkøb af legetøj, det ene er beskrivelsen af legetøjet som udviklende for barnet (sanser, motorik mv.) og det andet er nostalgi. F.eks. Den klassiske badeand, dukkevogn, bamse etc. Ting man selv har haft som forældre og kan huske.

Og så farver og opsætning på siden, her skal arbejde meget.... men der er allerede kommet rigtig gode input fra dukkemageren.

//Kasper

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når man på de enkelte sider med varene, så er der ikke meget luft eller info om produkterne, og ja det kan hurtigt ligne et galleri, og der er ikke nogen mulighed for at putte i kurven fra oversigten.

I stedet for at skrive hvad jeg evt. ville gøre anderledes, tillod jeg mig at tage et screendump af bamseland, og så lave en rå skitse af hvordan det kunne se ud, den har fået en stor call to action knap, læg i kurv. Der er fokus på mere info, ved at bruge en anden farve. Produkterne har fået mere luft ved at sætte dem op i en liste.

Som sagt så er det kun en upoleret skitse. Teksten i toppen af siden er også gjort lidt støre.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Købsnappen på varekortet ligger for langt nede og jeg skal scrolle ned for at finde den. Den må meget gerne rykkes meget længere oppe.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)