Min samarbejdspartner og jeg har i længere tid arbejdet på et nyt koncept med salg af legetøj online, hvor vi forsøger os at skille os ud. I forrige uge lancerede vi sitet og delte siden på FB og satte Adwords i gang. Samtidig ligger siden på trods af dens alder, OK i søgemaskinerne. Sagen er den: Vi har 274 unikke besøgende med en overall bounce rate på 53%. 25% Er direkte traffik, 20% er links og de resterende 55% kommer fra Adwords (primær) + søgemaskiner. 0 Salg. Vores website: www.Mulius.com (bounce rate på 47%). Den 2. mest populære landingsside (bamseland), har derimod en rigtig dejlig høj bounce rate på 63% - og besøgende herpå kommer direkte fra en Adwords kampagne. For at sige det mildt: Det er jo ikke særlig godt! ;-) Vores perspektiv:
Vi vil meget gerne høre både din feedback og erfaringer med sitet. Vi vil meget gerne høre både positivt og negativt. |
I mine øjne er siden lidt for kedeligt i designet, til at sælger bamser og "sjove" ting.
Smid nogle flere farver på siden, og pas på at sproget ikke bliver formelt og saglig.
Det var bare lige hvad der faldt mig i øjnene.