Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website: Man skulle tro det var en skræmmekampagne !

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Min samarbejdspartner og jeg har i længere tid arbejdet på et nyt koncept med salg af legetøj online, hvor vi forsøger os at skille os ud.

I forrige uge lancerede vi sitet og delte siden på FB og satte Adwords i gang. Samtidig ligger siden på trods af dens alder, OK i søgemaskinerne.

Sagen er den: Vi har 274 unikke besøgende med en overall bounce rate på 53%. 25% Er direkte traffik, 20% er links og de resterende 55% kommer fra Adwords (primær) + søgemaskiner. 0 Salg.

Vores website: www.Mulius.com (bounce rate på 47%). Den 2. mest populære landingsside (bamseland), har derimod en rigtig dejlig høj bounce rate på 63% - og besøgende herpå kommer direkte fra en Adwords kampagne.

For at sige det mildt: Det er jo ikke særlig godt! ;-)

Vores perspektiv:

• Vi har set os blind på sitet, og har brugt meget energi på at påtænke hvordan vi kunne skille os ud. Derfor er der helt sikkert meget åbenlyse ting galt.
  • Vi frygter at billede oversigterne (forsiden, bamseland, andedammen osv.), ikke bliver opfattet som produkter men et galleri hvilket giver den meget høje bounce rate.
  • Vores koncept ikke helt er klart for kunden

Vi vil meget gerne høre både din feedback og erfaringer med sitet. Vi vil meget gerne høre både positivt og negativt.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 22:46

I mine øjne er siden lidt for kedeligt i designet, til at sælger bamser og "sjove" ting.

Smid nogle flere farver på siden, og pas på at sproget ikke bliver formelt og saglig.

Det var bare lige hvad der faldt mig i øjnene.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:54

besøgene det lyder meget lavt , vis du har 10.000 unikke besøgene  om dagen er der større chance for nogle køber end vis man har 274 beøgene om dagen

hvor lang tid har i haft 0 køb

hvordan er jeres pris set i forhold konkurrenterne

70 kroner i levering er meget høj set i forhold en vare der koster 299 kroner

der mangler cvr nummer i fodnoten på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 22:56

Lige lidt hurtigt feedback fra mig:

1. Når jeg først kommer ind på siden, bliver jeg lidt i tvivl om siden overhoved er en webshop. Jeg kan godt se kurven oppe i højre hjørne, men ellers synes jeg ikke der er meget der indikere at det er en webshop. Jeg ser ikke priser på noget eller andre ting der får mig til at tænke i vil sælge mig noget.
  2. Du har helt sikkert ret i at billederne ikke bliver opfattet som produkter. I har godt nok forsøgt at gøre folk opmærksomme på det med teksten over, men det holder ikke rigtig.
  3. Jeg synes selve produkt siden er flot og enkel, men måske også lidt kedelig. Det er legetøj i sælger og bruger også selv betegnelser der falder i med børnenes ”sprog”. Det passer for mig ikke rigtig sammen med den list kedeligere produkt side, hvor jeg som noget af det første får ordet ”specifikationer” smidt i hoved. Jeg tor godt I kan finde et bedre ord at bruge i den sammenhæng.

Jeg håber du kan bruge bare lidt af det, held og lukke med siden. 

- Christian

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 22:57

Kim:
Har du nogle ideer til hvordan vi kunne få de farver ind? :-) 

Du må også meget gerne uddybe det du tænker med sproget! Vi mente faktisk det var ret uformelt (og næsten for meget).

Mikael:
Siden har været oppe i en uge ;-) Domænet er en måned gammel. Derfor så få besøgende.

Der er meget få som har konkurrerende produkter, og hvis det er, så matcher vi prisen.

70kr er dyrt - enig. Men det dækker ikke engang de priser som vi har til Post Danmark. Nogle ideer? :-)

CVR nr er i kontakt. 

Christian:
Spot on - tak! Har du en ide til hvordan billederne kan komme til at ligne produkter mere? En ramme og smide en pris + lidt design på? 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Der er gået selvsving i den!

Husk på, hvem i sælger til. Derfor skal der med det samme signaleres at her har vi noget med bamser og børn at gøre, - så derfor skal der selvfølgelig være et billede af et barn og en bamse.

Der skal også være en call to action indenfor den første tredjedel af siden.

Sidst, men bestemt ikke mindst. Hvis i skal lave de jokes som i gør, bliver i nødt til at gøre det på en intelligent måde dvs at at teksterne skal laves af en professionel. Ellers falder det til jorden med et brag, og det gør det - helt ærligt - her hvor man/jeg bliver i tvivl om der er et firma eller nogle teenagere bag. Det er ok, at være barnlig men det skal ske på en klog måde.

Så skal der også være noget mere farvelade i den. Kig på mit link og se hvordan man relativt enkelt kan kombinere elementerne på selv en simpel shopmodel.

Det virker Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:04

Lars Holdgaard:

Mikael:
Siden har været oppe i en uge ;-) Domænet er en måned gammel. Derfor så få besøgende.

Der er meget få som har konkurrerende produkter, og hvis det er, så matcher vi prisen.

70kr er dyrt - enig. Men det dækker ikke engang de priser som vi har til Post Danmark. Nogle ideer? :-)

CVR nr er i kontakt. 

lav det fragt fri ved køb 500 kr eller 1000 kroner det bruger mange mon ikke i tjener noget ved storkøb

det er ikke godt nok cvr nummer er på kontakt siden alle andre kontakt info er i fodnoten dog kigger folk mere efter om man er virksomhed end adressen derved vigtigere i fodnoten cvr nummer

lad også tiden gå , der skal flere besøgene kan sige noget og folk er ikke altid ser en webshop første dage at de lige tror det er rette sted en gamle vil folk heller købe i da den har større troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 23:05

Du kan ihvertfald sætte prisen på fragt ned 1 krone - til 69,- det lyder meget billigere.

Ellers lidt meget tekst nogle steder ( bamseland, andedam osv.) - istedet for mere direkte "køb nu" action

Hvad sker der for de der sæbeboblehylstre - det ligner en dildo ( tror jeg ) :) der må i kunne tage nogle bedre billeder :)

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

http://www.mulius.com/products-page/designer-badeaender/

Under produktbeskrivelsen af "punk duck badeand" står der: Pikkehalsbånd. Det skal vel være "pighalsbånd" eller???

Men ellers en god idé med noget mere farve på. De farver I har i jeres logo må gerne gå igen i mere udpræget grad.

M.h.t. fragt: Har I undersøgt hvad det koster med GLS? De er ofte billigere end Post Danmark.

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Skrevet kl. 23:31

Dukkemageren:
Tak for dit svar - det var faktisk et af disse svar vi håbede på fordi vi gerne vil stille nogle spørgsmål.

I forhold til Call to action:
- Hvordan ville du implementere dette mere på den første tredjedel?

I forhold til teksterne:
- Kan du give et eksempel på hvor du synes teksterne knækker?
- Hvad skulle der til for at et koncept som dette ville virke for dig?

Mikael:
Tak for det. CVR tilføjet i bunden - du har ret, ingen grund til ikke at have det. Omkring fragt gør vi noget nogle af de kommende dage! :-) 

Jesper:
Good point med fragt. Ide hermed stjålet! 

Hvordan ville du implementere mere call to action og samtidig bevare konceptet?

Sæbeboble hylstre? DILDO? :-D Vi får taget nogle billeder. Lige dem er nogle vi har fået fra producenten, så de skal alligevel laves de kommende dage.

Anette:
Hvad? Det har der da aaaaaaaaaaaldrig stået! ;) (det var pinligt - væk med den stavefejl). 

Mange tak til alle!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)