Virkelig imponerende! Stort tillykke! |
Dennis Drejer (WooX):Så er mine tal her:
Jeg vandt efter 101 dage! Yes. Det er så fedt. Konkurrencen må hermed være slut!
Tillykke. ![]()
Debat
Virkelig imponerende! Stort tillykke! |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, og så driver jeg SparKnaster.dk.
Tillykke. |
Kommer snart...
|
MANGE TAK TIL JER ALLE! Det er super fedt :)
Tak! Jeg glæder mig også meget til at se hvad folk gør ved deres sider fremadrettet. |
|
Find den gamer mus der passer til dine behov.
|
Lyder som en god ide, jeg ville også glædeligt være med I en ny runde ;) |
|
Tillykke til vinderen. De 6 kilo er da megaflot - og så på så kort tid :-) Også tillykke til jer andre for at have givet den gas. Ser ud til at erfaring ikke er nogen ulempe, og det siger jo så bare at det er om at komme i gang. Det er virkeligt inspirerende at følge - og at se at det kan lade sig gøre. PS: Er også vildt misundelig over jer der har fået en halv times konsulenthjælp af Anders Saugstrup, men det er igen en af de super bonusser, der nogengange dukker op herinde på Amino :-) |
Sparetips på Sparefeber.dk
|
Tillykke - godt gået. Det ser i al fald ud til at Adsense ikke er interessant. Hilsen, Robert |
|
wow... 100 dage og 6k... det giver ihvertfald mig blod på tanden til at knokle lidt! :D tillykke til Dennis! og de andre også som har knoklet i den her konkurrence. |
Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside
|
Tillykke, Dennis! Super godt gået! Nu er jeg spændt på at se hvor længe sitet holder indtjeningen og om du vælger at lave det om eller lade det fortsætte i nuværende stil. :-) Mvh Anders Saugstrup |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Utrolig positivt den gejst i må have ved konkurrence mellem hinanden. Ville også gerne have været med fra start med www.tjekdanmark.dk som er en informationside for unge, voksne og børnefamilier i Danmark, men sådan er det jo nu en gang. God vind med projekterne til jer alle. Mvh. Lasse |
Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser