Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det her ender galt!

Side 3 ud af 20 (194 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
For så skulle du evt tjekke alle de nye ministres uddannelser og erhvervserfaring, eller mangel på samme...

Behøver jeg ikke, som sagt er uimponeret af dem alle, men især folk der jagter andre, når de selv har lignende baggrund.... det er faktisk ret uliberalt... men det måske angreb er det bedste forsvar?

Fashion-Seller:
Ja det eneste løfte fra valgkampen, som de ser ud til at opfylde, det er den meget famøse betalingsring...

Regeringen har givetvis problemer, det havde de andre oså i 10 år - senest med demokrati problemer der får os til at ligne en banan republik, som de vist kalder det i de blå medier. lad os dømme dem når vi skal til valg, efter 60 dage som fornærmede teenagere for vi jo ikke noget ud af. Jeg husker godt en krig vi skulle med i så nogen kunne få en karriere i nato, en offentlig sektor der eksploderede under under blå regering og aldrig har været større et lånemarked man smadrede totalt med afdragsfrie lån til folk der ikke kunne betale gælden..... jojo det skam godt liberalt håndværk.... eller er det...?

Fashion-Seller:
Det atleter får i støtte, er altså ik en guldgruppe på nogen måde

Det er fuldstændig irrelevant om der er guldgruppe her eller der, det vigtige er, at efter man selv har levet af sponsorater og støtte i et halvt liv, kommer man hjem og leger Terminator overfor folk som man selv ligner til forveksling... sviner folk for nas og kræver mentalitet, det er i bedste fald komisk og totalt usammenhængende. Så det er nærmere der dobbeltmoralen er begravet.... jeg er stjerne de andre nasser, sjovt nok stort set fra samme store kasse....

Indtil da venter vi på de kan lave resultater i stedet for at være tøsefornærmede.

Men de bliver nok uden for enhver indflydelse, som også nævnt af andre...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:

Ja denne tråd ender galt...

Gud hvor er det godt sagt! :-) 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 11:18

Peter Skouhus:
Ægte demokrati er vejen frem, men tro mig, vores kære politikker vil gøre alt hvad der er muligt for at undgå ægte demokrati fordi de så mister magten over pøblen!

Hej Peter,

Jeg er helt enig i alle dine holdninger/udsagn, men desværre er politiker ikke mere et kald som læge, politimand og måske jurist, det er blevet et simpelt erhverv.

- Men man kan jo drømme ;-)

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 11:20

Sebastian K. Sørensen:

Haha ja, Det fordi Nicolaj kan lugte de gode tråde.... Stick out tongue

/

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 11:35

ExportInnovation:

Sebastian K. Sørensen:

Ja! Det virker sådan ;o) 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis I er trætte af at blive flået kan I jo melde Jer ind i LA eller støtte dem økonomisk med et fast beløb hver måned.

Det er muligt for dem med mere opbakning fra samfundets ydere at få reel indflydelse i en ny regering ved næste folketingsvalg.

Så det er bare at holde ud de næste par år, - og samle stumperne op hvis vi får repareret vores samfund så det kan betale sig at gøre noget.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jeg synes det er ærgeligt som mange danskere bare ikke vil anerkende at JBO er en dygtig, intelligent og autentisk person som allerede har udrettet mere i politik end de fleste karrierepolitikere når i et helt liv.

Det virker som at alt for mange er blevet påvirkede af kommunikation branchens drejning af politik over på processer, spin og mediepleje. Politik er ikke som nogen ønsker et 'håndværl' hvor man skal smæde rævekager og lave studehandler, jo det er sådan karrierepolitikerne opfatter det, for de har ingen holdninger.

JBO har for første gang i årtier skabt en reel debat om fattigdom, velfærdssamfundet og moral i samfundet og så kommer alle med deres nedladende kommentarer om at han ikke dur som politiker. Han er da fremragende! Jeg kunne ikke have ønsket mig mere af min personlige stemme på JBO.

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:01

Ja Erik endelig en politiker der ikke har læst statskundskab , en der vil sige tingene som de er, og ikke fedter for de offentlige ansatte. Vi skal hjælpe os selv og skabe et liv selv, det er ikke noget staten skal gøre for dig, det er dit liv, dit ansvar.

der var en der sagde vi betaler til sygehuse mm og sikkerhedsnet hvis vi skulle falde igennem, ja vedkommende har ikke været selvstændig , hverfald ikke ret længe, der er ikke sikkerhedsnet for selvstændige vi skal klare os selv, Danmark er bygget op om lønmodtager ikke andre grupper.

Betal mere i skat, se på den nye generatons skiftelov, det er s.... og betale mere i skat er det sådan et samfund vi ønsker, for så skal de fleste på offentlig forsøgelse  og det er ikke "kun" 2 mill men nærmere 4,5 mil 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06

Sebastian K. Sørensen:

ExportInnovation:

Sebastian K. Sørensen:

Ja! Det virker sådan ;o) 

politik er holdninger mere end viden for meninger er forskellige

min mening højere skat

lavere mindste løn

vi arbejder mere og bevare vores velfærds system med sygehus og alt og vores konkurrence evne

mit udspil kan lade sig gøre , men det kræver jo at de andre er enig , men alle vil have alt og man kan ikke få alt , jeg går ind for vi bevare vores velfærds system , andre vil sætte skatten ned og afskaffe noget af velfærds systemet begge ting kan skade vores konkurrence evne

færre tør starte vis ikke er velfærds system

mindre konkurrence evne høj løn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lavere løn

Lavere skatter

Mindre offentlig sektor

= bedre konkurrencedygtighed = flere jobs i dk = færre på offentlige ydelser = bedre velfærdssamfund = flere iværksættere = endnu bedre økonomi osv osv osv...

Bedre vejr = endnu flere iværksættere :D

Side 3 ud af 20 (194 indlæg)