Behøver jeg ikke, som sagt er uimponeret af dem alle, men især folk der jagter andre, når de selv har lignende baggrund.... det er faktisk ret uliberalt... men det måske angreb er det bedste forsvar?
Regeringen har givetvis problemer, det havde de andre oså i 10 år - senest med demokrati problemer der får os til at ligne en banan republik, som de vist kalder det i de blå medier. lad os dømme dem når vi skal til valg, efter 60 dage som fornærmede teenagere for vi jo ikke noget ud af. Jeg husker godt en krig vi skulle med i så nogen kunne få en karriere i nato, en offentlig sektor der eksploderede under under blå regering og aldrig har været større et lånemarked man smadrede totalt med afdragsfrie lån til folk der ikke kunne betale gælden..... jojo det skam godt liberalt håndværk.... eller er det...?
Det er fuldstændig irrelevant om der er guldgruppe her eller der, det vigtige er, at efter man selv har levet af sponsorater og støtte i et halvt liv, kommer man hjem og leger Terminator overfor folk som man selv ligner til forveksling... sviner folk for nas og kræver mentalitet, det er i bedste fald komisk og totalt usammenhængende. Så det er nærmere der dobbeltmoralen er begravet.... jeg er stjerne de andre nasser, sjovt nok stort set fra samme store kasse.... Indtil da venter vi på de kan lave resultater i stedet for at være tøsefornærmede. Men de bliver nok uden for enhver indflydelse, som også nævnt af andre... / |
Nicolaj Thomasen:Ja denne tråd ender galt...
Gud hvor er det godt sagt! :-)