Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye shop - www.bigredrat.dk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

deedee:

Hej Thomas,

Tak - vi kigger lige på tingene. Mange af de ting du nævner er begrænset af den lidt underlige tilgang til livet shopify har - vi har eksempelvis oversat det hele, men de ting der ikke er oversat, er af gud ved hvilken grund ikke med..

Men du har mange gode punkter, som vi nok skal få set på - igen, tak!

Skriv eller ring til deres support. Jeg er ikke shopify-fan, men jeg er ret sikker på at du selvfølgelig godt kan få oversat de ting, det ser meget uprofessionelt ud og det skal nok kunne løses med lidt supporthjælp.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:25

Der skal sandsynligvis rettes i .liquid filerne til jeres template - via Template Editor.

Så er det bare at finde ud af hvad der er hvor Smile

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:30

Hejsa
Synes det er en flot og enkelt site.
Nem og overskuelig.
Eneste råd er at bruge NETS og et bedre betalingssystem end paypal.
Det virker mindre attraktivt og synes ikke det passer til resten af designet.
Men ellers flot site ,-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46

titlen

lav en titlen længere end domæne navnet og lav den sigende og sælgende som muligt og udnyt gerne alle 67 tegn som google viser.

forsiden

kort intro tekst ville gøre underværker ved google for den er sådan ud tekst er det svært at optimere en side.

produkterne

10 ord tekst i en produkt beskrivelse er ikke nok vis altså ønsker trafik til siden og nogle køber dine vare

hvad er produkt lavet står der ikke

hvor holdbar er de

fortæl en historie hvilken fester egner denne ring sig meste til

galla bryllup eller arbejde , sjov ring , kærlighed ring forlovelse ring et andet er denne ring vel meste til

det samme tasker og de andre ting skriv mere

interne links

er jo ikke rigtigt tekst på siden , men når det kommer er der sikkert nogle fagord ikke alle forstår desuden kan du lave en nyheds blog alt skaber interne struktur

nyheder lav kan være  wordpress blog på siden

faq side spørgsmål svar eller ordbog side er en side lige som på amino.dk wiki side den svar på alle mulige spørgsmål husk start på den side med h1 omkring dette kerne ord og hver gang dette kerne ord nævnes linker du hen til den side det styrker din side

kontakt siden

jo mere man kender det sted man handler altså adresse info gerne telefon nummer og gerne cvr nummer husk man behøver ikke 50.000 kroner indtægt for at få dette her cvr nummer der skaber troværdighed og flere kunder derved

kontakt formular selvfølgelige skaber troværdig let at kontakte gør altid en side mere troværdig

overskrifter

husk h1 overskrift hver side handelsbetingelse side total uoverskuelig der er ikke h2 h3 og måske h4 dette er under titler der gør en siden mere uoverskuelige derved mere troværdig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:12

Igen, tak for feedback til jer alle.

MHS Nets / dankort, så er det dyrt - især når man er en lille shop der "bare" tester om det her er noget der er noget eller ej, - så derfor vil vi holde os til paypal, hvor man iøvrigt fint kan betale med dankort på en meget ukompliceret måde.

Og til alle de andre forslag - tak, vi arbejder på det .)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:26

deedee:

Igen, tak for feedback til jer alle.

MHS Nets / dankort, så er det dyrt - især når man er en lille shop der "bare" tester om det her er noget der er noget eller ej, - så derfor vil vi holde os til paypal, hvor man iøvrigt fint kan betale med dankort på en meget ukompliceret måde.

Og til alle de andre forslag - tak, vi arbejder på det .)

Man kan betale med VISA med Paypal og dermed kan der bruge VISA/Dankort, men du kan aldrig modtage Dankort (der ikke er VISA/Dankort) uden en aftale med NETS.

Husk i øvrigt at du ikke skal blive skuffet hvis ikke der kommer så mange ordrer mens du tester med paypal. Der er RIGTIGT mange kunder der falder fra og en shop kun med paypal som betaling vil opleve langt færre ordrer end en tilsvarende shop med DIBS, ePay eller Quickpay.

Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 14:34

Hej Thomas,

Jeg tror ikke på at mangel på dankort betaling er en hindring her - i forvejen er det her en special shop, - og som de fleste i vores målgruppe ved, så er special shops ofte kendetegnet ved brug af paypal.

Som nævnt tidligere så koster den her shop os ikke rigtigt noget - den er lavet som et forsøg, og for at se hvor det kan bære hen - hvis det viser sig der er en omsætning i den, så sørger vi for at lave en aftale med NETS og få dankort på, men indtil da bliver det sådan her. :)

Nu er det her gudskelov ikke noget vi skal leve af, så den må starte op med sine små quirks her og der, og sådan er det! Når det så er sagt, så forsøger jeg at rette størstedelen af de ting folk har nævnt, men .. ting tager tid :)

- og tak!

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:39

deedee:
Jeg tror ikke på at mangel på dankort betaling er en hindring her - i forvejen er det her en special shop, - og som de fleste i vores målgruppe ved, så er special shops ofte kendetegnet ved brug af paypal.

Det har jeg heller ikke skrevet nogle steder Smile. Du skrev blot at man kunne tage Dankort med PayPal, hvilket jeg skrev var forkert.

Det er ikke Dankortet der er afgørende for konverteringen, det er PayPal i forhold til DIBS, ePay eller Quickpay. Min pointe er kun at hvis I sælger noget mens I har paypal kan I forvente en fremgang når I får en rigtig gateway da mange kunder fravælger en shop pga det er PayPal der er gateway.

Og for at der ikke skal ske misforståelser så er det ikke noget med hvilke kort der tages, men det faktum at paypal er bruger-uvenligt når der skal betales med kreditkort og det faktum at mange ikke stoler på PayPal.

Tilmeldt 6. Dec 11
Skrevet kl. 14:44

Hej Thomas,

Ja jeg fik vist puttet ord i munden på dig, det var ikke meningen.

Men med hensyn til paypal og tillid er jeg ikke enig. Paypal har ekstremt mange fordel, hvoraf den største er at man som kunde rent faktisk kan brokke sig, og få pengene tilbage - "or else".

Det kan du ikke ved en dankort betaling - så skal du i hvert fald meget igennem. Men da shoppen er afhængig af paypal og det "ry" man får hos dem, så kan kunden sagtens tvinge en shop til at betale tilbage, eller "opføre sig ordentligt" - det er i hvert fald det indtryk vi har.

Udover det så har du ret - nogen mennesker vil nok vælge en anden shop hvor man tager dankort - nu er vores fordel så bare at hvis folk vil have noget af det vi sælger, kan de ikke finde det andre steder da vi selv laver det, så lige på det punkt er det lidt ligegyldigt vil jeg mene.

Udover det så mener jeg slet ikke paypal er besværligt længere - når folk klikker til betaling, så er de fremme på en side hvor de skal indtaste kreditkort, samt adresse/info - og så er det færdigt. Det er blevet meget mere medgørligt end det var for bare et år siden.

Men tak for inputs! :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:47

Hej

Tillykke med jeres webshop, jeg synes den er rigtig flot. Jeg kan rigtig godt lide det lidt retro-agtige look med baggrunden og logoet.

I har allerede fået meget konstruktiv kritik, så jeg vil prøve ikke at gentage for meget.

Steffen havde et problem med, at han ikke kunne komme ind på websitet. Det sker også hos mig, hvis jeg bare skriver bigredrat.dk. Man skal have www foran, før man kan komme ind på websitet. Se om ikke I kan få lavet en redirect, så man ikke behøver at skrive www i url'en.

Ved første øjekast på forsiden kan jeg godt se, at websitet er en shop, som sælger smykker. Men jeg synes fokus er ret meget på ringene. Jeg ville foreslå at lave en tydeligere oversigt, både på forsiden og på undersiden med smykker, så man kan se, at I sælger ringe, øreringe, armbånd, halskæder og tasker. På den måde får alle varer lige meget opmærksomhed i stedet for, at man skal bladre sig igennem flere billeder og undersider for at få det fulde overblik.

Det ville også være en god ide at reservere en fast plads på forsiden til nye produkter. På den måde kan trofaste og tilbagevendende kunder altid se, hvad der er kommet af nye ting, som de bare må have fingerene i Smile

Forsiden kunne også sagtens understrege, at alle varerne er håndlavede på eget værksted. Det er jo netop en af de ting, I fremhæver under "Hvem er vi?". Hvis det er det, I gerne vil sælge på, så skal det gøres endnu mere tydeligt. For der er uden tvivl nogle kunder, som vil handle hos jer nærmest udelukkende, fordi jeres varer er one of a kind.

Som Thomas også nævner, så forklarer "Hvem er vi?" ikke meget om, hvem I egentlig er. Den forklarer jeres forretningsgrundlag, som er glimrende. Men jeg vil hellere vide, hvem I er, og hvem ham pibemageren er, der bliver fortalt så meget om.

Jeg vil også rigtig gerne vide, hvorfor shopper hedden dét den gør - for jeg forstår ikke helt navnet BigRedRat. Men jeg går kraftigt ud fra, at I har en god historie omkring dette navn.

Overordnet er sproget ok, men det kunne godt trænge til noget korrekturlæsning. Underoverskrifter (som I har på nyhedssiden) ville hjælpe på læsevenligheden, og det samme ville en mørkere og lidt større skrifttype.

Som det er nu, har I ikke mange nyheder på nyhedssiden, men den vil jo vokse med tiden. Og så vil man hurtigt miste overblikket, idet I viser hele nyheden og ikke bare et uddrag. Derfor synes jeg, I kun skal vise en lille smagsprøve på de enkelte nyheder, så man er tvunget til at klikke sig videre for at læse det hele.

Held og lykke med shoppen.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)