Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du være interesseret i at lære at tjene på Adsense sider? En lille føler...

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Jeg påtænker at tilbyde én til én coaching i at tjene penge på Adsense websider.

Tror i nogen kunne være interesseret i sådan en form for coaching?

Hvad man opnår
Målet skulle være at lære vedkommende jeg coacher, at kunne lave sine egne Adsense websider, inkl. installering, opsætning, keyword research, artikler, onpage- og offpage Seo m.m.

Når coachingen er slut har man en fuld kørende Adsense side, som tjener "X" antal kr til personen, og så har man også lært at kunne lave lignende Adsense sider i fremtiden.

Tænker på at lave en garanti som siger, at hvis man ikke tjener f.eks minimum 500 kr. per måned på sin webside, efter man har gjort som jeg fortæller i min coaching, får man alle sine penge retur for coachingen.

Tror i nogen kunne være interesseret i sådan en form for coaching?

På forhånd tak
jean

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 02:07

Ja det er jo nok bare et spørgsmål om at finde en pris som folk er villige til at betale.

Hvad med at lave en comission-split på 50/50 det første år på den udviklede Adsense-side.

Evt. med en mindre forudbetaling på f.eks. 500,- for at komme i gang og vise sin vilje til at være seriøs.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:49

Det vigtigste er at du kan tilbyde dokumentation for dine egne resultater og viden, så burde det ikke være noget problem. Slet ikke med den garanti, hvilket dog lyder lidt vildt?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:41

Hej Jean

Jeg synes også at det umiddelbart lyder godt, men er lidt i tvivl om hvorvidt det kan løbe rundt for dig? Du skal vel bruge en del tid, og tid koster mange penge i Danmark....

Herudover så er der rigtig mange gratis guides på nettet som du skal kæmpe med.

Har du brug for et case forløb til at teste ideen af, så stiller jeg mig gerne som forsøgsperson :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:47

Hej Jean

Nu kender jeg dig jo og havde jeg tiden i kalenderen til både coaching og hjemmesider, ville jeg være din første kunde. Det skyldes, at jeg er teknisk ubegavet og kan ikke finde hoved og hale i Google og alle de muligheder, der ligger i at styre sin hjemmeside.

Jeg tror, at der er et marked i sådan nogle som mig, men hvor mange er der af dem? Det kunne være en fin service, men du må have andre "ben på stolen" også, hvis du forstår.

Held og lykke.

Michael

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:52

Det lyder som en super ide !  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 12:07

Hej igen...

Og mange tak for jeres respons, den sætter jeg pris på. Smile

Der skal selvfølgelig forelægge en form for dokumentation fra min egen side, omkring resultater. Det vil jeg give dem som melder sig, inden vi går igang.

Og ja, spørgsmålet er vel om nogen vil betale for det, og hvis, også hvor meget?

Jeg tænker på kun at tage ca. 5 personer ind, da jeg ikke vil have tid til flere af gangen, så det er ikke fordi jeg skal bruge så mange igen.

Prisen?
Til gengæld påtænker jeg at tage en pris på ca. 4.000 kr for min tid. Lyder det helt hen i vejret? Dem som melder sig, skal samtidig regne med at det bliver noget intensivt, i forhold til deres arbejdsbyrde, hvis de ikke vælger at betale sig fra den. (f.eks artikelskrivning m.m.) Så man skal ikke regne med man kommer sovende til pengene, medmindre man altså betaler sig fra det ved at outsource.

Men det kan være jeg også skulle finde på en anden betalingsmodel. F.eks. i form af commission, som det foreslås?

Coaching VS Kursus?
Og endelig igen, kunne det være en idé jeg kørte det som et kursus via en medlemsside i stedet for? Så ville det ihvertfald ikke behøve koste så meget, og kræve så meget tid fra min side, da alt ligger online. Men så ryger idéen selvfølgelig med coachingen, hvor man bliver holdt i hånden gennem hele forløbet.

Og ellers også god idé med en case-person. Det vil jeg tænke kraftigt over. Smile

Go' tirsdag...
Jean

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:12

Hej Jean

Jeg kan rigtig godt lide ideen med kommission. Fx 50% af indtjening første år. Det fjerner den usikkerhed der er for en potentiel kunde om hvorvidt du kan levere det du lover, og kunden behøver ikke penge op af lommen nu og her. Dvs. minimal risko - maksimalt udbytte. Og tjener man minimum 500 om måneden så er det alligevel 3000,- til dig i indtægt, med mulighed for væsentligt mere.

Ulempen for dig er at meget af arbejdet afhænger af kunden. Bliver der ikke gjort en indsats, og leveret ordentligt indhold, så tjener sitet jo heller ingen penge...

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:17

Hej Jean

Kommision er en fin ting - men hvor længe vil du vente på dine penge? Det går op i ren administration, hvis der skal afregnes hver måned, og hvis der afregnes en gang om året, når du at blive alt for sulten...

Det væsentlige i din service er det at blive holdt i hånden (for mig ihvertfald). Det er det, jeg vil betale for og der er prisen på kr. 4.000,- for et kursus nok i overkanten. Måske en kombination af kommission, hvor du får kr. 2.000,- som startgebyr og så afregnes der efter 1 år.

Michael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 12:29
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Hej Morten og Michael

Ja jo, jeg kan godt se det. Smile

Men må også give Michael ret. At gå og vente på 3.000 kr i et år, er ik' så interessant.

Men de 500 kr om måneden er jo også bare toppen af isbjerget. Jeg vil måske tjene 3.000 på et år, men den coachede har samtidig lært at lave alle de sider han vil efter min model, og vil derfor vil kunne lukrere højt på det i flere år fremover, ved at lave flere lignende sider. Du kan jo hurtigt lave regnestykket: 500 kr gange "x" antal sider= en hel del per måned. Smile

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)