Hej Jean Nu beder du jo næsten selv om det.... Men..... hvad er din model, og hvad kan man forvente konkret? Dvs. hvad får jeg ud af det, og hvordan ved jeg at det virker? Hvad tjener du fx selv på nogle af dine sider? Ikke at jeg forventer svar i et åbent forum, men det er nok denne type spørgsmål du skal gardere dig mod og have et rigtig godt svar på. Set fra dit synspunkt så er der mest fornuft i fx. 4000,- for et coaching forløb, men der er rigtig mange unge, der gerne vil igang med sådanne sites, og dem mister du ved kontant udbetaling...... Så måske en slags "akademi" er et godt supplement? Men lad os da starte et sted.... Jeg smider et demo-elløbehjul på højkant for et coaching forløb hvor du så har mulighed for at tilpasse dig produkt/coaching (du skal jo heller ikke ende med coachingforløb hvor du bruger alt for meget tid, så bliver timeprisen alt for dyr), jeg lærer noget og giver en udtalelse pr video til dit videre forløb. Hilsen Morten |
Hej igen Morten...
Kan godt se hvad du mener, og at du har ret. Jeg skal vist lige tænke over hvordan jeg får bygget konceptet op.
Og tak for "tilbuddet". Jeg tænker lige over det, og får bagefter skrevet en PM til dig.
Jean