Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du være interesseret i at lære at tjene på Adsense sider? En lille føler...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean

Nu beder du jo næsten selv om det.... Men..... hvad er din model, og hvad kan man forvente konkret? Dvs. hvad får jeg ud af det, og hvordan ved jeg at det virker? Hvad tjener du fx selv på nogle af dine sider?

Ikke at jeg forventer svar i et åbent forum, men det er nok denne type spørgsmål du skal gardere dig mod og have et rigtig godt svar på.

Set fra dit synspunkt så er der mest fornuft i fx. 4000,- for et coaching forløb, men der er rigtig mange unge, der gerne vil igang med sådanne sites, og dem mister du ved kontant udbetaling...... Så måske en slags "akademi" er et godt supplement?

Men lad os da starte et sted.... Jeg smider et demo-elløbehjul på højkant for et coaching forløb hvor du så har mulighed for at tilpasse dig produkt/coaching (du skal jo heller ikke ende med coachingforløb hvor du bruger alt for meget tid, så bliver timeprisen alt for dyr), jeg lærer noget og giver en udtalelse pr video til dit videre forløb.

Hilsen Morten

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 14:19

Hej igen Morten...

Kan godt se hvad du mener, og at du har ret. Jeg skal vist lige tænke over hvordan jeg får bygget konceptet op.

Og tak for "tilbuddet". Jeg tænker lige over det, og får bagefter skrevet en PM til dig.

Jean

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:25

Jean:

Hej igen Morten...

Kan godt se hvad du mener, og at du har ret. Jeg skal vist lige tænke over hvordan jeg får bygget konceptet op.

Og tak for "tilbuddet". Jeg tænker lige over det, og får bagefter skrevet en PM til dig.

Jean

Helt iorden - ingen forpligtigelser. Under alle omstændigheder så glæder jeg mig til at høre mere om dit projekt og hvad du når frem til.....

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:33

Hvis du tjener 50-100 K om måneden på Adsense vil jeg med glæde betale 4K ellers ikke :-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:33

Jeg ville helt sikkert være interesseret hvis det var kommision og jeg kender mange der vil. Det med at betale 4000 for et eller andet lidt defust tror jeg ikke at der vil være mange der vil desværre.

Mvh Jimmi

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 14:43

Hej Jean,

Bare af ren nysgerrighed, hvor meget tjener du på adsense om måneden. Altså hvad er dine referencer, ellers et godt tilbud, med en dejlig garanti!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11

@Jean

spændende ide

Hvis jeg innoverer lidt videre på ideen, kan der ligge en interessant forretningside i at lave det som video-lessons.

1. Fx man kan købe en pakke videolessons på 10 videos a 5 min. og betale x beløb for dem. Med videos kan evt følge noget tekstmateriale om "how to do", etc...

2. På den måde kan man sætte den pakke til salg ( download) på en webside, og kunderne får så videos, som de kan se igen og igen ( hvilket fremmer indlæringen). A good buy, tror jeg man vil kalde det

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 15:23

flemming.dk:

@Jean

spændende ide

Hvis jeg innoverer lidt videre på ideen, kan der ligge en interessant forretningside i at lave det som video-lessons.

1. Fx man kan købe en pakke videolessons på 10 videos a 5 min. og betale x beløb for dem. Med videos kan evt følge noget tekstmateriale om "how to do", etc...

2. På den måde kan man sætte den pakke til salg ( download) på en webside, og kunderne får så videos, som de kan se igen og igen ( hvilket fremmer indlæringen). A good buy, tror jeg man vil kalde det

Hvis prisen var til at tale om, så kunne det helt sikkert gå hen og blive en lukrativ handel. Mange mennesker tyr helt sikkert til videoer i stedet for tekst hvis de havde et frit valg. 

Dog skulle der så selvfølgelig stadig være en hvis garanti for produktet i form at ens egen indtjening, grafer og lignende. Men helt sikkert en idé med et kæmpe potentiale, da det ikke findes i Danmark endnu. Ikke så vidt jeg ved i hvert fald. Jeg kender kun til e-bøger her i Danmark, og generelle tekst guides på nettet, men har ikke set det i video form endnu. Det kunne være super fedt med sådanne et "akademi". 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 15:34

Hej igen

Tak for jeres idéer og respons. Jeg står lige og ska ud af døren, så svarer på dem senere.

Jean

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:49

Hej Jean

Jeg har tænkt lidt over den med kommissionen og den er lidt tricky....

Hvis du vil have 50% i kommission - hvilket site skal det så være på? Hvis jeg har 2 sites - det ene om rejser og det andet om andemad, vil indtjeningen naturligvis være størst på rejserne. Ergo kan jeg bare sige til dig, at du har lært mig Adsense på sitet om andemad og score den fulde indtjening på rejser!

Det er et lidt vanskeligt set-up, du bevæger dig ud i....

Michael

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)