Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du være interesseret i at lære at tjene på Adsense sider? En lille føler...

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Endnu engang, tak for jeres engagerede respons. Smile

Har nu haft lidt tid til at tænke over det...

Flemming, synes det er en super god idé med onscreen videoer. Og interessant tanke at lave dem som mindre "pakker". Har ihvertfald besluttet der skal laves videoer.

Opbygningen af undervisningen
Videoerne tænker jeg skal udgøre selve bestandelen af undervisningen. Selve coachingen tænker jeg skal foregå progressivt. Det vil sige eleven bliver taget i hånden skridt for skridt, Så vi hele tiden kun er der i coachingen hvor eleven er nået til i undervisningen og praksis. Elevens website laves derfor skridt for skridt under vejledning og observation parallelt med undervisningen. Jeg kan derfor give øjeblikkelig feedback på det sidste arbejde eleven har foretaget sig, og evt. sige hvad som skal laves om, hvorfor, og hvordan.

Michael, omkring komission har du ret. Jeg kan også komme på en del eksempler hvordan den coachede kan snige sig uden om. Så ja, den er tricky desværre.

Et medlems site + et "upsell"
Tror næsten jeg efterhånden nærmer mig et medlems site istedet for, hvor jeg lægger videoer op. Prisen kunne være en engangsbetaling på f.eks 300 kr, for et fuldt kursus via hovedsageligt videoer.

Garantien om indtjening må i dette tilfælde så frafalde, men så kunne jeg i stedet også lave et "upsell" hvor jeg oveni tilbyder coaching inkl. indtjeningsgaranti, mod en noget højere merpris. Så kan man selv vælge om man er til at gå "all in" eller ikke.

Lyder det efterhånden nogenlunde spiseligt?

Jean

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:06

Jean:

Hej igen

Endnu engang, tak for jeres engagerede respons. Smile

Har nu haft lidt tid til at tænke over det...

Flemming, synes det er en super god idé med onscreen videoer. Og interessant tanke at lave dem som mindre "pakker". Har ihvertfald besluttet der skal laves videoer.

Opbygningen af undervisningen
Videoerne tænker jeg skal udgøre selve bestandelen af undervisningen. Selve coachingen tænker jeg skal foregå progressivt. Det vil sige eleven bliver taget i hånden skridt for skridt, Så vi hele tiden kun er der i coachingen hvor eleven er nået til i undervisningen og praksis. Elevens website laves derfor skridt for skridt under vejledning og observation parallelt med undervisningen. Jeg kan derfor give øjeblikkelig feedback på det sidste arbejde eleven har foretaget sig, og evt. sige hvad som skal laves om, hvorfor, og hvordan.

Michael, omkring komission har du ret. Jeg kan også komme på en del eksempler hvordan den coachede kan snige sig uden om. Så ja, den er tricky desværre.

Et medlems site + et "upsell"
Tror næsten jeg efterhånden nærmer mig et medlems site istedet for, hvor jeg lægger videoer op. Prisen kunne være en engangsbetaling på f.eks 300 kr, for et fuldt kursus via hovedsageligt videoer.

Garantien om indtjening må i dette tilfælde så frafalde, men så kunne jeg i stedet også lave et "upsell" hvor jeg oveni tilbyder coaching inkl. indtjeningsgaranti, mod en noget højere merpris. Så kan man selv vælge om man er til at gå "all in" eller ikke.

Lyder det efterhånden nogenlunde spiseligt?

Jean

Ja! det gør det bestemt, bare en lille ting. Hvad har du af referrencer, altså hvad har du selv tjent på det. - og hvad gør at man skulle vælge dig?

Ikke for at nedgøre, eller være janterytter overhovedet. - men tror det ville være en god ide at have med :D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 22:45

Hej Seiven

Helt fint du spørger, forstår det godt.

Omkring indtjening, så vil jeg gerne have lov til at gemme dette, til dem som evt. vil melde sig kurset/coachingen når tid er. Og det er ik' endnu. Wink

Og hvad gør at man skulle vælge mig? Ja det er så her salgs-argumenterne skulle komme rullende. Sådan en "tale" har jeg heller ikke lavet endnu. Indtil videre er projektet kun i idéfasen, så er endnu ikke kommet så langt i min tankerække. Men forhåbentlig skulle det gerne ende med at mine egne resultater, min viden og det jeg tilbyder, kommer til at tale for sig selv.

Beklager jeg ikke kan komme svar nærmere lige nu.

Jean

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:13

hov hov, det lyder spændende, og jeg er villig til at gå all in som man siger- jeg kender dig ikke, men hvis du modig nok til at kaste bolden i dette forum- så vælger jeg at tro på at der ligger noget tyngde bag- nogle vil nok kalde mig naiv :-)

Anyway, uanset hvad du kommer frem til er jeg klar, også til at ta risikoen- så hvis du vælger at gå videre med den bold du har kastet, så vil jeg meget gerne hører nærmere

Jeg kan kontaktes på kontakt@renetips.dk

Hope to hear from you soooonnn,

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)