Hej igen Endnu engang, tak for jeres engagerede respons. Har nu haft lidt tid til at tænke over det... Flemming, synes det er en super god idé med onscreen videoer. Og interessant tanke at lave dem som mindre "pakker". Har ihvertfald besluttet der skal laves videoer. Opbygningen af undervisningen Michael, omkring komission har du ret. Jeg kan også komme på en del eksempler hvordan den coachede kan snige sig uden om. Så ja, den er tricky desværre. Et medlems site + et "upsell" Garantien om indtjening må i dette tilfælde så frafalde, men så kunne jeg i stedet også lave et "upsell" hvor jeg oveni tilbyder coaching inkl. indtjeningsgaranti, mod en noget højere merpris. Så kan man selv vælge om man er til at gå "all in" eller ikke. Lyder det efterhånden nogenlunde spiseligt? Jean |
Jean:Hej igen
Endnu engang, tak for jeres engagerede respons.
Har nu haft lidt tid til at tænke over det...
Flemming, synes det er en super god idé med onscreen videoer. Og interessant tanke at lave dem som mindre "pakker". Har ihvertfald besluttet der skal laves videoer.
Opbygningen af undervisningen
Videoerne tænker jeg skal udgøre selve bestandelen af undervisningen. Selve coachingen tænker jeg skal foregå progressivt. Det vil sige eleven bliver taget i hånden skridt for skridt, Så vi hele tiden kun er der i coachingen hvor eleven er nået til i undervisningen og praksis. Elevens website laves derfor skridt for skridt under vejledning og observation parallelt med undervisningen. Jeg kan derfor give øjeblikkelig feedback på det sidste arbejde eleven har foretaget sig, og evt. sige hvad som skal laves om, hvorfor, og hvordan.Michael, omkring komission har du ret. Jeg kan også komme på en del eksempler hvordan den coachede kan snige sig uden om. Så ja, den er tricky desværre.
Et medlems site + et "upsell"
Tror næsten jeg efterhånden nærmer mig et medlems site istedet for, hvor jeg lægger videoer op. Prisen kunne være en engangsbetaling på f.eks 300 kr, for et fuldt kursus via hovedsageligt videoer.Garantien om indtjening må i dette tilfælde så frafalde, men så kunne jeg i stedet også lave et "upsell" hvor jeg oveni tilbyder coaching inkl. indtjeningsgaranti, mod en noget højere merpris. Så kan man selv vælge om man er til at gå "all in" eller ikke.
Lyder det efterhånden nogenlunde spiseligt?
Jean
Ja! det gør det bestemt, bare en lille ting. Hvad har du af referrencer, altså hvad har du selv tjent på det. - og hvad gør at man skulle vælge dig?
Ikke for at nedgøre, eller være janterytter overhovedet. - men tror det ville være en god ide at have med :D