Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten

Side 10 ud af 17 (168 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

John Nielsen:
Martin, jeg donerer gerne det award-batch, jeg har siddende på siden af mine indlæg til aktion kast alt overflødigt grafik over bord. Vær ikke i tvivl om, at jeg er meget stolt over titlen. Men den ære har jeg jo alligevel. Skype-Smile

Nu har jeg ikke gjort mig fortjent til de samme batches som dig, men jeg kunne dog ofre mit logo i signaturen i den gode sags tjeneste. Så det er hermed gjort. Der er alligevel ikke nogen herindefra der køber noget, nærige røvhuller :o)

Nu fyldte det kun 4,4 Kbytes. Så hvis det er rigtigt at selv den slags betyder noget, burde vi også overveje at fjerne det logo under avataren, der angiver hvor mange procent min profil er udfyldt. Den fylder stort set det samme, og altså gange 10 pr. side, også virker ret ligegyldig. Hvis der skulle være nogen der vil vide hvor meget jeg har udfyldt om mig selv, er det kun et klik væk.

Bare et forslag.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:05

igang:

Nu har jeg ikke gjort mig fortjent til de samme batches som dig, men jeg kunne dog ofre mit logo i signaturen i den gode sags tjeneste.. Så det er hermed gjort. Der er alligevel ikke nogen herindefra der køber noget, nærige røvhuller :o)

Ha ha ha :-) Det er ægte storsind!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:09

Casper Schneidereit:
Ha ha ha :-) Det er ægte storsind!

Nå ja, det er jul.. :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:11

igang:
Den fylder stort set det samme, og altså gange 10 pr. side, også virker ret ligegyldig.
Det er ikke antallet af den samme fil der gør noget, det er stadig kun 1 hentning selvom der er 10 på samme side, og hvis Amino også sender de korrekte headere etc, så vil du kun skulle hente billedet en gang også selvom du går til en ny side på amino.

Men det de burde gøre var at ligge de grafikfiler ind 1-2 filer som alt andet grafik der går igen på amino. så vil du kun skulle hente max 2 filer for hele designet samt de badges etc. Det er metoden og den korrekte måde at gøre det på.

....

Men det er rart at se at der sker noget nu på den front, og at de råd jeg har givet både for laang tid siden og forleden bliver fulgt, for det hjælper virkelig på hastigheden. Der er noget vej endnu, men 20 filer/requests skåret fra i forhold til før, gør da også noget.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi er i dag ude i at jeg gratis og lovligt kan se en film på Filmstriben.dk - med min billige internetforbindelse med 4mb - og jeg har læst den nu også findes på CBB med 6mb til samme pris. Min tanke er dog at jeg ikke er sikker på den når ud til Nørre Lyngby lige så godt som 3-netværket gør. Men ja, jeg kigger lidt mig selv i spejlet når jeg har siddet og dyrket flueerotik herinde om at spare et par bytes. Vi er i 2011. 

Lad os se fremad ;-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

KTJ-Media.dk:

Dennis Drejer (WooX):
Nu kan jeg ikke lade være med at være lidt efter dig, når du nu skamroser ændringen. Du har stadigvæk 4 links i din signatur Wink
Korrekt :) det ene er et link til min aminoprofil, altså ryger der ikke power væk fra amino på lige det link. men ja du har da ret :)

Det så jeg ikke lige. Det har du selvfølgelig ret i, men jeg kunne godt tænke mig at høre Amino crewet om det er i orden, da jeg også har et internt link jeg kunne tænke mig at linke til - Ud over de 3 links jeg har ekstern.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:35

Dennis Drejer (WooX):

KTJ-Media.dk:

Dennis Drejer (WooX):
Nu kan jeg ikke lade være med at være lidt efter dig, når du nu skamroser ændringen. Du har stadigvæk 4 links i din signatur Wink
Korrekt :) det ene er et link til min aminoprofil, altså ryger der ikke power væk fra amino på lige det link. men ja du har da ret :)

Det så jeg ikke lige. Det har du selvfølgelig ret i, men jeg kunne godt tænke mig at høre Amino crewet om det er i orden, da jeg også har et internt link jeg kunne tænke mig at linke til - Ud over de 3 links jeg har ekstern.

Det er jeg sikker på ikke er iorden. Så kan man jo lave en masse blogindlæg med linkbuilding og linke ubegrænset til dem fra sin signatur.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:50

Nicolaj Thomasen:

Dennis Drejer (WooX):

KTJ-Media.dk:

Dennis Drejer (WooX):

Det er jeg sikker på ikke er iorden. Så kan man jo lave en masse blogindlæg med linkbuilding og linke ubegrænset til dem fra sin signatur.

Der er nu stor forskel på det du snakker om, og det jeg har gjort samt det Dennis snakker om.

Fælles for begge eksempler er dog stadig at det giver amino langt mere, samtidig med at det igen giver dig nogle muligheder. I sidste ende vinde amino på det, uanset om det er den ene eller den anden metode.

Hvorfor, jo fordi man linker internt til forskellige sider, de sider får så mere power, og fra de sider er der igen links til forskellige steder på amino, som så også får mere power. Og ud over det får Amino så bygget noget power på interne steder som de nok ikke lige havde tænkt over, i hvert fald med dit eksempel.

Men igen der er nu noget stor forskel på at sige jeg har 1 internt link eller ubegrænset antal interne links. Og ja jeg er enig med Dennis, det kunne være rart at vide hvad der er lovligt på dette punkt og om man måske også skulle opsætte nogle regler for interne links på amino, fx max 2 interne og max 3 eksterne for plussere.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:42

Da reglen om maksimalt 5 links kom på banen, da var det underordnet om det var interne links, eksterne links eller emails etc.

Jeg kan heller ikke se fidusen i at linke til sin profil fra signaturen, da det samme link allerede findes over indlægget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44

Nicolaj Thomasen:

Da reglen om maksimalt 5 links kom på banen, da var det underordnet om det var interne links, eksterne links eller emails etc.

Jeg kan heller ikke se fidusen i at linke til sin profil fra signaturen, da det samme link allerede findes over indlægget.

Min tanke var nu at linke til et indlæg hvor jeg tilbyder at opkøbe affiliate sites. Altså slet ikke linkbuilding, men blot køre opmærksom på det.

Side 10 ud af 17 (168 indlæg)