Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye muligheder og ændringer for Plus signaturer i debatten

Side 13 ud af 17 (168 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan se at flere andre(f.eks. Jesper Sølund) end jeg har den holdning at vores plus abonnement falder markant i værdi.

Og eftersom vi har betalt for et produkt der blandt andet består af 5 udgående links kan jeg ikke se at det er muligt for jer at ændre dette indenfor mit løbende abonnement. Ligeledes kan ikke ikke se nogen steder i jeres betingelser at i er berettiget til at fjerne funktioner fra vores produkt. Så pt. har jeg ingen planer om at ændre noget. (overbevis mig om at jeg skal)

Dermed ikke sagt jeg ikke værdsætter i forsøger at optimere Amino - I bruger bare jeres kræfter forkert, da der er mange andre meget vigtigere ting i kan fokusere på. Hvor i ikke fjerner de produkter vi har ret til igennem vores abonnement.

F.eks. kunne i overveje at komprimere jeres utal af css-filer og javascript-filer samt at samle filerne i 1 js fil og 1 css i stedet for at have så mange som i har.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13

Swon:

Jeg kan se at flere andre(f.eks. Jesper Sølund) end jeg har den holdning at vores plus abonnement falder markant i værdi.

Og eftersom vi har betalt for et produkt der blandt andet består af 5 udgående links kan jeg ikke se at det er muligt for jer at ændre dette indenfor mit løbende abonnement. Ligeledes kan ikke ikke se nogen steder i jeres betingelser at i er berettiget til at fjerne funktioner fra vores produkt. Så pt. har jeg ingen planer om at ændre noget. (overbevis mig om at jeg skal)

Dermed ikke sagt jeg ikke værdsætter i forsøger at optimere Amino - I bruger bare jeres kræfter forkert, da der er mange andre meget vigtigere ting i kan fokusere på. Hvor i ikke fjerner de produkter vi har ret til igennem vores abonnement.

F.eks. kunne i overveje at komprimere jeres utal af css-filer og javascript-filer samt at samle filerne i 1 js fil og 1 css i stedet for at have så mange som i har.

Hej Swon

Du skriver bare til support og hilser fra mig, så får du dit resterende beløb tilbage fra Plus.
Hvis du vil beholde Plus, så har du et par dage til at få det rettet det, ellers hjælper jeg dig og det bliver sikkert ikke kønt :-)

Vi er i fuld gang med at gøre alt andet vi kan for at gøre Amino hurtigere og mere brugervenlig.

Jeg håber du forstår at det er noget vi gør for at lave Amino bedre og ikke for at genere dig.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:15

J. Deleuran:

man kan vel ret nemt lave en Control, der tjekker om signaturen opfylder kravene, når en bruger indsender et nyt indlæg.

Det er bare at kalde den funktion som i forvejen tjekker signaturen - når man redigerer den - måske lige lidt mere fikumdik for at loade signaturen ind i funktionen.

Den er lavet og implementeret, så lettere bliver det ikke :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og husk også lige, at Plus'er er de eneste der får link fra ALLE deres indlæg skrevet fra den dag i startede med at skrive, på de mobile APP's vi river ud af døren. Vi har nu mere end 1.000 bruger på iPhone alene og mere end 500 på Android. Jeg vil tro at de tal stiger til 5.000 inden et par måneder.

Når vi kommer med HTML5 version af Amino, fortsætter vi med at udgående links fra signatur, kun er for Plus'er.

Dertil vil den hurtigere Amino, betyde flere brugere og en bedre brugeroplevelse for os alle.

Så jeg mener faktisk ikke at værdien af Plus er faldet, tværtimod.

De bedste hilsner

Martin

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:38

Martin Thorborg:

ja når man retter sin signatur, men ikke når man poster nye indlæg - 

hvis I satte controlen på ved oprettelse af nyt indlæg, ville I hurtigt få udryddet de ulovlige signaturer

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:42

J. Deleuran:

Martin Thorborg:

ja når man retter sin signatur, men ikke når man poster nye indlæg - 

hvis I satte controlen på ved oprettelse af nyt indlæg, ville I hurtigt få udryddet de ulovlige signaturer

En endnu bedre model ville nu være at kontrollen skete når folk loggede på, og så der poppede en boks frem hvor man kunne rette sin signatur, eller at man fik muligheden for at gå ind og rette sin signatur.

Og så selvfølgelig amino crew og ja andre plussere gør folk opmærksomme på det.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 22:36

KTJ-Media.dk:
... og så der poppede en boks frem hvor man kunne rette sin signatur, eller at man fik muligheden for at gå ind og rette sin signatur.

Så skal systemet, der aktiverer boksen undersøge om en bruger rent faktisk har ændret signaturen ift. de nye regler - inden boksen kommer til syne.

Ellers bliver det hurtigt et irritationsmoment, hvis der i en periode åbnes en boks, hver gang man logger ind på Amino (og man allerede har ændret signaturen).

Hvis det er for ressourcekrævende at lave det sådan, vil et alternativ være en besked på forsiden, som varsler de nye regler.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:43

Jesper Nerløe:

KTJ-Media.dk:
... og så der poppede en boks frem hvor man kunne rette sin signatur, eller at man fik muligheden for at gå ind og rette sin signatur.

Så skal systemet, der aktiverer boksen undersøge om en bruger rent faktisk har ændret signaturen ift. de nye regler - inden boksen kommer til syne.

Ellers bliver det hurtigt et irritationsmoment, hvis der i en periode åbnes en boks, hver gang man logger ind på Amino (og man allerede har ændret signaturen).

Hvis det er for ressourcekrævende at lave det sådan, vil et alternativ være en besked på forsiden, som varsler de nye regler.

Yes selvfølgelig, men det kan dog hurtigt blive belastende forserveren hvis ikke det registreres i fx databasen at de har en signatur som overholder reglerne.

Det bedste er nok som de allerede gør at tjekke det når en bruger prøver at gemme det, og så stole på at folk ændre den, eller at folk underretter dem som ikke overholder reglerne. Det er det der belaster serveren mindst.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 00:08

hold nu lige en gang inden du begynder på at komme der ud hvor du mener at php har bedre performance end asp.net. ASP.NET har mindst lige så godt performance som php, hvis det er udviklet ordenligt og i og med at amino har købt en platform for nogle år siden og denne platform er på ingen måde udviklet, hvor man har taget hensyn til perfomance.
Ville bar lige have slået det fast.

Forskelen på asp.net og php er sikkerheden :) og at asp.net er et rigtigt OOP sprog, imens at php prøver at lege med men er ikke et 100% OOP sprog. PHP kan reverse engineers. Altså at SELVE sproget kan hackes og er blevet hacket, mens at asp.net 2 og derefter er endu ikke blevet hacket.

Husk at jeg nævner ikke at sider som er asp.net 2 og derefter er ikke blevet hacket, men snakker om selve sproget

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:15

Matias Korn - matiaskorn.dk:

hold nu lige en gang inden du begynder på at komme der ud hvor du mener at php har bedre performance end asp.net. ASP.NET har mindst lige så godt performance som php, hvis det er udviklet ordenligt og i og med at amino har købt en platform for nogle år siden og denne platform er på ingen måde udviklet, hvor man har taget hensyn til perfomance.
Ville bar lige have slået det fast.

Forskelen på asp.net og php er sikkerheden :) og at asp.net er et rigtigt OOP sprog, imens at php prøver at lege med men er ikke et 100% OOP sprog. PHP kan reverse engineers. Altså at SELVE sproget kan hackes og er blevet hacket, mens at asp.net 2 og derefter er endu ikke blevet hacket.

Husk at jeg nævner ikke at sider som er asp.net 2 og derefter er ikke blevet hacket, men snakker om selve sproget

Hvor passer dette lige ind i denne tråd?

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 13 ud af 17 (168 indlæg)