øhhhh...der knækkede filmen da vist lige ... dbh |
Det var et svar til en som mente at hvis amino var udviklet i php og kørte på linux så ville alle være glade :)
øhhhh...der knækkede filmen da vist lige ... dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Det var et svar til en som mente at hvis amino var udviklet i php og kørte på linux så ville alle være glade :) |
hæ, ja det må man sige... |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Det var noget lignende, jeg tænkte - det skal blot være en talværdi i databasen (1 eller NULL), som sættes, når en bruger ændrer signaturen jvf. de nye regler. Hvis værdien er "NULL", popper boksen op, og beder brugeren om at tilpasse signaturen. Det vil også gøre det muligt at "fange" brugere, der evt. først logger ind om nogle måneder fra nu. I forvejen foretages der et databasekald, når en bruger logger ind. Den eneste ekstra belastning vil være et script, der undersøger om talværdien er 1 eller NULL (kun ved login). |
Oki ;) Men for lige at svare på det du skriver: Uanset hvilket sprog vi snakker, så er det til hver en tid bedst at tænke over hvordan man gør tingene bedst i forhold til performance og belastning. Selv når vi snakker helt almindelig HTML, CSS eller Javascript, og ja for den sags skyld også design og grafik, er godt lige at tage det med i mente om det belaster noget, om det måske kan gøres på en bedre måde eller andet i den dur. Men for at sige det kort, et sprog er kun så godt som den der sidder og koder det, længere er den egentlig ikke. Jeg vil ikke svare på de andre ting du skriver, da det er en diskussion for sig, og det bliver typisk bare en religionskrig af den værste skuffe. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Nemlig, men der skal dog stadig være tjek på signatursiden når folk prøver at gemme. |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Helt enig - ellers vil det være, som at fange små fisk med et stormasket net ;o) |
Jeg er klar over at jeg skal skifte min signatur, men har ikke bannerne i andre formater end flash... Jeg må derfor helt fjerne min signatur indtil jeg får købt dem i andre formater. Ærgeligt .. Men okay, amino make the rules.. |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.
Nu er det jo nemt nok lige at lave et banner ud af dit flash. Gif: |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Wups.. Tak : - ) |
Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.