Hej der!
Fedt projekt I har gang i, lad mig prøve at komme med alle de ting jeg lige finder kunne være bedre:
A - Grammatik: I har en del problemer med grammatikken. Jeg kan se at i er et tysk firma, og jeg ved at på tysk skriver man navneord med stort, men det gør man altså ikke på engelsk. Der er mange steder hvor der er skrevet unødigt med stort.
- Sætningen "Designer Sunglasses up to 80% Discount" er en form for danglish, på engelsk ville man normalt sige "Designer sunglasses up to 80% off!"
B - Design: Der er noget vanvittigt galt med jeres baggrund og hovedframe, jeg tror det er fordi baggrunden er alt for markeret og det gør at ens øjne farer rundt omkring på siden og kan ikke rigtig finde ro.
- Jeg kan ikke lide at i lister alle jeres produkter i en lang pærevælling på forsiden, et forslag kunne være en slags kategorivisning, eller en dynamisk slider der skiftede mellem produkterne eller noget helt tredie.
- De grå kasser med sort skrift er lidt kedelige - måske kunne de peppes lidt op?
- Headeren med jeres banner er tom og MEGET hvid - kunne i lave et mere fyldestgørende design?
C - Den gule bar i toppen: Det er ikke super godt at have en bar der på den måde giver opmærksomhed på noget som ikke rigtig gavner læseren. Jo det er da en rar information at vide at Shipping entire EU only €8 men jeg ville ikke have den deroppe. Desuden er resten af information ret ligegyldig, hvorfor vil du fortælle folk at shippingen er mellem 1-20 dage her? Det skal da stå under bestilling eller andet sted.
- Konkret forslag: Fjern den gule bar og lav et mindre bogmærke/æseløre-agtigt et andet sted...fx over det store par solbriller hvor du skriver: Shipping within EU: €8 eller w/e da dit domæne er .eu er der vel ingen grund til at skrive om worldwide shipping som et slags salgsargument - det lyder også dyrt i øvrigt, €30 - så fokuser på hvad eventuelle kunder ville synes var en fordel ved at bruge jer, ikke at i ikke har nogen ide om brillerne kommer på 1 eller 20 dage.
Jeg måtte faktisk skrive ovenstående om fordi min browser timede ud efter jeg prøvede at sende, så jeg ved ikke helt hvordan det blev her anden omgang - men jeg håber alligevel at der var nogle ting i mellem du kunne bruge og jeg ønsker dig alt held og lykke med projektet :)
Mvh
Kristoffer Broholm