Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop ønskes

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet en masse ændringer, men mangler lige lidt feedback på baggrunden på vores solbrille webshop.

Hvordan synes du logo baggrunden er? 

Der er blevet testet med mange forskellige baggrunde lige fra billeder, over solbriller til logo. Og dem som har givet feedback indtil nu synes det ser super godt ud.

Men alligevel ville det være fedt, hvis nogle af de skarpe herinde ville give deres mening til kende. Husk det er baggrunden, som der ønskes feedback på. Så det er der, fokusen skal være. Vi mangler stadigvæk at rette en del småting, men det sker i løbet af den nærmeste fremtid, når tingene er testet af ;D

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvidt i hvidt og så på skrå stresser mine øjne, har svært ved at se overgangen mellem baggrund og Shoppen... Jeg søger hele tiden om der er noget jeg har overset....

Det bare min hurtige umiddelbare oplevelse, bor sammen med en Grafiker, men jeg er ikke nogen fagmand, bare min hurtige opfattelse af siden...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 04:06

Hej der!

Fedt projekt I har gang i, lad mig prøve at komme med alle de ting jeg lige finder kunne være bedre:

A - Grammatik: I har en del problemer med grammatikken. Jeg kan se at i er et tysk firma, og jeg ved at på tysk skriver man navneord med stort, men det gør man altså ikke på engelsk. Der er mange steder hvor der er skrevet unødigt med stort.

- Sætningen "Designer Sunglasses up to 80% Discount" er en form for danglish, på engelsk ville man normalt sige "Designer sunglasses up to 80% off!"

B - Design: Der er noget vanvittigt galt med jeres baggrund og hovedframe, jeg tror det er fordi baggrunden er alt for markeret og det gør at ens øjne farer rundt omkring på siden og kan ikke rigtig finde ro.

- Jeg kan ikke lide at i lister alle jeres produkter i en lang pærevælling på forsiden, et forslag kunne være en slags kategorivisning, eller en dynamisk slider der skiftede mellem produkterne eller noget helt tredie.

- De grå kasser med sort skrift er lidt kedelige - måske kunne de peppes lidt op?

- Headeren med jeres banner er tom og MEGET hvid - kunne i lave et mere fyldestgørende design?

C - Den gule bar i toppen: Det er ikke super godt at have en bar der på den måde giver opmærksomhed på noget som ikke rigtig gavner læseren. Jo det er da en rar information at vide at Shipping entire EU only €8 men jeg ville ikke have den deroppe. Desuden er resten af information ret ligegyldig, hvorfor vil du fortælle folk at shippingen er mellem 1-20 dage her? Det skal da stå under bestilling eller andet sted.

- Konkret forslag: Fjern den gule bar og lav et mindre bogmærke/æseløre-agtigt et andet sted...fx over det store par solbriller hvor du skriver: Shipping within EU: €8 eller w/e da dit domæne er .eu er der vel ingen grund til at skrive om worldwide shipping som et slags salgsargument - det lyder også dyrt i øvrigt, €30 - så fokuser på hvad eventuelle kunder ville synes var en fordel ved at bruge jer, ikke at i ikke har nogen ide om brillerne kommer på 1 eller 20 dage.

Jeg måtte faktisk skrive ovenstående om fordi min browser timede ud efter jeg prøvede at sende, så jeg ved ikke helt hvordan det blev her anden omgang - men jeg håber alligevel at der var nogle ting i mellem du kunne bruge og jeg ønsker dig alt held og lykke med projektet :)

Mvh

Kristoffer Broholm

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:18

Hejsa

Har lige kigget lidt på siden, og synes egentlig at den er cool nok. Du spørger til, hvad vi synes om baggrunden. Min personlige mening er, at baggrunden gerne må være lidt mere transparent. Sådan som den er nu, synes jeg at baggrunden forvirrer mere, end den gavner - i hvert fald i mit øje, men det er jo forskelligt, hvordan man ser på det.

Men ud over dette, kan jeg ikke sætte en finger på det. Baggrunden i sig selv er super fed! :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:10

Baggrunden er rigtig god - det et fedt logo. Dog ville jeg måske lave en "kant", så det måske er lidt nemmere at adskille selve siden, med baggrunden. Se her hvad jeg mener:

Men igen, baggrunden i sig selv er rigtig fin :)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:29

Har svært ved at sige præcist hvad det er, men jeg reagerer ikke positivt på forsiden. Jeg fik ingen følelse af tillid og tryghed, efter mine 10 sek. på forsiden.

Ubevidst er det nok designet og farvevalg, der har forårsaget de negative følelser.

Bevidst er det nok;

- "levering 1-20 dage". Det ville jeg nok vente med at oplyse.

- "Forsendelse World Wide 30 euro". Hvorfor skal jeg vide dette - har ikke min interesse.

- "80% discount". Får mig til at tænke på billige kopivarer fra Kina. 20% rabat ville virke mere troværdigt på mig - 80% er simpelthen for meget. Hvorfor er dette tilbud på forsiden ikke oversat til dansk i den danske udgave, når alt andet er? Det virker igen lidt underligt. 

- valg af skrifttype. Får mig også til at tænke en ekstra gang, desværre.

Men shoppen er brugervenlig og let at navigere rundt på. Udover ovenstående ville jeg nok gøre lidt mere ud af "call 2 action" knapperne. De fungerer fint nogle steder, hvor de andre steder er store set usynlige. Ligeledes ville jeg nok gøre "kurv" større og mere synlig.

Johannes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:32

Enig med Broholm i, at den gule bar i toppen skal væk. Den distraherer og minder for meget om en af de her browser-advarsler man får, fx at browseren har blokeret for noget, eller man bliver spurgt i Chrome, om man ønsker passwordet gemt for dette websted. Oplysningerne er ok, men som Broholm foreslår, så placér dem et andet sted.

Ideen med jeres logo-baggrund er fin, og at logoet står på skrå gør det dynamisk. Men det gør så til gengæld også, at logoet snupper for meget af opmærksomheden og forstyrrer læsningen. Jeg foreslår at tone det ned med vandmærke-virkning. Prøv først med 70-80 % og se, om det er nok. Logoet skal sandsynligvis ned på 50 % gennemsigtighed.

Er ikke helt enig med Broholm i den med 80 % discount vs. 80 % off. Jeg mener, at jeg tit har set x % discount på salgs-skilte i Tesco, Eason's, Penney's og mange andre butikker i Dublin. x % off husker jeg ikke at have set, så jeg ved ikke, hvad der er rigtigt og forkert.

Den grå menu-linje og det grå links-panel i venstre side har for stor kontrast til den hvide farve på den øvrige del af hjemmesiden. Det er også for bart. Kan I prøve med nogle rammer omkring?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:12

overskrifter

kunne se flere tekster forsiden over 250 ord uden en overskrift på og en under overskrift der deler en tekst gør teksten let læselige folk der ikke læser perfekt engelsk eller er ordblind men gør dog for alle teksten hurtigere at overskue huske h1 og h2 og h3 på siden.

titlen

der er url titlen flere sider lav en unik på hver side gerne omkring 67 tegn dog ikke over da google ikke viser mere.

teksten

siden er meget tekst tung lav lidt grafik på siden og flere billeder imellem teksten flere steder man bliver lidt træt hurtigt i at læse teksten med så meget uden billeder på siden.

interne links

i teksten kan jeg se mange gange nævnes produkt ord forsiden og andre sider links interne hver gang et af disse ord nævnes til den side der omhandler dette ord

produkt beskrivelser

er på engelske på den danske side jeg forstod ikke alt men oversæt det til dansk og skriv om holdbarheden og hvorfor lige disse briller er gode

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:34

Hej Poul,

Tak for at kommentere på nogle af mine indtryk.

Jeg har lige boet et år i London, så mine grammatiske vurderinger er KUN ifht til Britisk Engelsk. Jeg har aldrig nogensinde hørt ordet Discount blive brugt som de prøver at gøre på den her solbrilleside, jeg husker endda Tescoreklamer hvor de siger "are now x% off" og jeg modtager også teco's emails hvor som du kan se her aldrig indeholder discount, men har masser af "off"

Jeg skal ikke kunne sige om discount bruges mere liberalt på amerikans engelsk, men sætningen i sig selv giver ikke særlig meget mening.

Faktisk kan jeg ikke lige komme på den danske sætning der har inspireret den engelske? Designer-solbriller nu 80% rabat? Det lyder lidt mærkeligt. Anyway, off er klart bedre på britisk engelsk, lyder også lidt sejere end discount der giver associationer til alt andet end luksusmærker ;)

Det skal lige siges at sætningen er jo ikke decideret ukorrekt, den er bare lidt klodset og mærkeligt konstrueret og falder lige i hovedet.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:31

I think it's a fantastic way that you've used to explain this using Jing!

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)