Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop ønskes

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Kunne jeg lokke dig til at give et eksempel på et sted, hvor de er usynlige? For så må vi have overset det nemlig, og det går ik ;D

Ingen usynlige knapper - dårlig formulering fra min side. De er blot ikke fremhævet på nogen måde, så som add to cart knappen.

Jeg synes "ADD TO CART" knappen er rigtig fin og tydelig. Men på næste step, har vi mulighederne "update", "Continue shopping" og "Checkout" - de 3 ville jeg lave som "ADD TO CART" knapperne. Næste step (checkout) ville jeg igen lave "confirm order" som "ADD TO CART" knappen osv.

Og ville nok også gøre kurv lidt mere tydelig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:

Ingen usynlige knapper - dårlig formulering fra min side. De er blot ikke fremhævet på nogen måde, så som add to cart knappen.

Jeg synes "ADD TO CART" knappen er rigtig fin og tydelig. Men på næste step, har vi mulighederne "update", "Continue shopping" og "Checkout" - de 3 ville jeg lave som "ADD TO CART" knapperne. Næste step (checkout) ville jeg igen lave "confirm order" som "ADD TO CART" knappen osv.

Og ville nok også gøre kurv lidt mere tydelig.

Selvfølgelig. Dem er der ingen, som har tænkt på. Mange tak!

Det er så fedt at få friske øjne på det, for man sidder bare og stirre sig blindt på alt, når man arbejder med det... 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Har du evt et forslag til en anden baggrund? For vi har testet med alt muligt, og det her er noget af det bedste, hvis den ik skal være ensfarvet...

Tja feedback fra din målgruppe er selvfølgelig super vigtigt parameter....det vil jeg ikke pille ved selvfølgelig.

Men kunne man evt. gøre selv shoppen lidt mere grå, så der er en kant/overgang, hvis du altså ikke har prøvet det, bare en anelse? Lidt i stil med det Uffehs nævner.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Har du evt et forslag til en anden baggrund? For vi har testet med alt muligt, og det her er noget af det bedste, hvis den ik skal være ensfarvet...

Hvis I smider billedet i PhotoShop og laver f.eks. en 50% capacity, så vil billedet være mere afdæmpet men temaet stadig være tilstede og ikke virke så dominerende.

 

Køb ren argan olie her

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er lidt uheldigt at skulle ofre sit design for at spare kundekontakt. Hvis det virkelig passer at i får tusindvis af emails der spørger om leveringstider har i jo et generelt informationsproblem senere henne i processen...jeg er jo ret så ligeglad med de oplysninger før jeg reelt har udset mig et produkt.

Men jeg har intet imod at den information er på forsiden, jeg synes bare at det er en mærkelig formulering og den ligger meget fremhævet, har du overvejet at lægge den lige under menubaren?

Mht formulerring prøv at overveje de 2 sætninger:

- Shipping 1-20 days depending on location

- We ship globally within 20 days!

Kan du se at jeg fokuserer på det positive aspekt og giver folk den information de har brug for? 1-20 dage er ikke særlig positivt.

Fedt du tager de ting vi siger til dig, og jeg tænkte nok at det med Discount havde en rod i noget keywords halløj. Men kan du så ikke omformulere i det mindste?

Desuden burde du også skrive en forklaring til hvor de 80% kommer fra er det ifht internetspris, retailpris eller noget helt andet? Det er lidt fesent bare at slynge en procentsats ud :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:
en 50% capacity

Opacity?

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Hvis I smider billedet i PhotoShop og laver f.eks. en 50% capacity, så vil billedet være mere afdæmpet men temaet stadig være tilstede og ikke virke så dominerende.

Okay det siger jeg videre, og så må vi se effekten ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

KristofferBroholm:

Jeg synes det er lidt uheldigt at skulle ofre sit design for at spare kundekontakt. Hvis det virkelig passer at i får tusindvis af emails der spørger om leveringstider har i jo et generelt informationsproblem senere henne i processen...jeg er jo ret så ligeglad med de oplysninger før jeg reelt har udset mig et produkt.

Nu bevæger vi os i en branche, som i hvertfald tidligere har haft et meget dårligt ry, hva angår leveringstider. Hvis du tjekker vores danske konkurrenter på Trustpilot, så prøv at se, hva det gennemgående problem er. Det er leveringstiden.

Tager du så problemet og skalere det op, så vil du se, at det kun er de større sonnenbrille shops, i Europa, som har hurtig levering. De fleste har lange leveringstider.

Og nuvel det er blevet bedre de senere år, men mange har stadigvæk de lange leveringstider i baghovedet.

Som sagt så har vi placeret de informationer alle de steder vi kan. Vi har testet over 20 forskellige placeringer, og denne ene med den gule bar, er den som virker. Og den virker sindsygt effektivt. 
Webshoppen er som sagt intet design projekt, men den er forsøgt optimeret til alle de markeder vi leverer til, og vi har forsøgt at skabe en platform, som er let anvendelig og simpel uanset den besøgendes online handelserfaring.

Der er desuden lavet en liste med estimeret leveringstider til de fleste lande. Men mange ser slet ikke denne side, selvom den er en del af handelsbetingelserne, der linkes både i bunden af siden og under hvert produkt. Hvor skulle vi mere gøre opmærksom på det? Generelt så gider kunder nemlig ikke læse, så spørger de hellere via mail...

Og er du nu ligeglad med leveringstiden? Jeg kan oplyse, at nogle sites har 40-60 dages leveringstid til deres HJEMMEMARKED, dvs til kunder i det land, hvor firmaet har hjemme. De sender først solbrillerne efter så lang tid, og det er vel en væsentlig parameter, når vi sender indenfor 1-2 dage! 

KristofferBroholm:

Mht formulerring prøv at overveje de 2 sætninger:

- Shipping 1-20 days depending on location

- We ship globally within 20 days!

Kan du se at jeg fokuserer på det positive aspekt og giver folk den information de har brug for? 1-20 dage er ikke særlig positivt.

Dit forslag havde vi på først, men reaktionen var, at tyske, hollandske og danske kunder skrev og spurgte, om det virkelig kunne passe, at leveringstiden var så lang. Vi kunne ligeledes se, at vi tabte salg på grund af formuleringen, da konverterings procenten faldt i den periode, hvor den var online.
Derefter blev teksten ændret, så der står fra 1-20, så det fremgår, at varerne sendes hurtigt.

Så vi har forsøgt dit forslag, men det giver bare en masse spørgsmål. Du skal have i baghovedet, at teksten ikke kun skal tilpasses personer i et land, men til kunder i ca 25 forskellige lande, med forskellige handelsmønstre og med forskellige forventninger. Så det er på ingen måde let, at lave en tekst, som både er meget præcist, men som også lever op til korrekt britisk/amerikansk eller andet.

KristofferBroholm:

Fedt du tager de ting vi siger til dig, og jeg tænkte nok at det med Discount havde en rod i noget keywords halløj. Men kan du så ikke omformulere i det mindste?

Desuden burde du også skrive en forklaring til hvor de 80% kommer fra er det ifht internetspris, retailpris eller noget helt andet? Det er lidt fesent bare at slynge en procentsats ud :)

Banneret er kun midlertidig, og der er nogle andre på inden ugen er omme, eller senest i starten af næste uge. Så du skal ik hænge dig så meget i formuleringen. Det var en midlertidig løsning :)

Når du sammenligner priser, så må man KUN sammenligne med de vejledende udsalgspriser. For hvordan diffinerer du internetpriser eller det andet? Vil du sammenligne med "internetpriser", så skal vi angive meget tydeligt, hvilken konkurrent vi sammenligner os med, og passe på vi ikke overtræder nogle markedsføringslove hist og her... 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at fedte ordet 'authentic' ind nogle steder? Bare så folk er hundrede procent klar over, at alle varer på siden er ægte, når de kommer ind. Det er i hvert fald en af de første ting, som jeg vil være opmærksom på, hvis jeg skal købe solbriller eller ure i udlandet. 

Det står i titlen, men mon ikke det kan give lidt, hvis I understreger det igen på forsiden? I titlen står "Authentic Designer sunglasses". Her ville jeg nok være lidt mere konsekvent. Enten "Authentic Designer Sunglasses" eller "Authentic designer sunglasses".

Offers/Outlet - hvad med at knalde et menupunkt op øverst, hvor der står "SALE!" med en anden farve, som bryder med den øvrige menu? Det har jeg set på flere internationale webshops, så jeg formoder, at det fungerer.

Håber du kan bruge det :-)

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker shop Cool

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)