Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Nyt logo for $5 via fiverr.com

Side 7 ud af 11 (106 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant diskussion om globaliseringen.

Man burde lave en dansk version af fiverr..

f.eks - "hvad kan jeg få for en halvtredser.dk"

og så byde ind med folk fra fiverr og selv tjene 25 kr...

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle mene der er en på amino der er igang med at lancere en dansk fiverr. Den skulle gerne hede fifferen.dk, eller noget i den stil :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Kalvslund:

Interessant diskussion om globaliseringen.

Man burde lave en dansk version af fiverr..

f.eks - "hvad kan jeg få for en halvtredser.dk"

og så byde ind med folk fra fiverr og selv tjene 25 kr...

http://underenplov.dk/

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:
http://underenplov.dk/

hmmmm .... mener det er lidt for højt administrationsgebyr hvis det skal slå  igennem 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Hjortholm:

Anders S:
http://underenplov.dk/

hmmmm .... mener det er lidt for højt administrationsgebyr hvis det skal slå  igennem 

 I agree I was just about to offer to help people set up WordPress  for 200 kroner,  it was going to cost an extra 120 in the administration fees

And my businesses  listen even in Denmark so people would be paying moms when they don't even have to.

 so I won't be looking  there again

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja hvis man betaler 5$ for et middelmådigt logo siger det jo lidt om ens ambitioner. ( I øvrigt er koncept 5 du fik fremvist et stjålet logo, så det vil jeg ikke råde dig til at vælge :) ) 

Dog har i ret at vi grafikere ikke længere kan konkurrere på prisen, så der er kun to ting at gøre:

 
1. Bliv den bedste!

2. Find en anden beskæftigelse.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

alexanderspliid:
Tja hvis man betaler 5$ for et middelmådigt logo siger det jo lidt om ens ambitioner.

Vi er helt enige om, at du oftest ikke får et topprofessionelt logo for $5 - men vi må bare indse, at der er nogle, som ikke har budget til at betalt mange penge for et logo. Det kan godt være, at det på sigt vil være det bedste for dem, men hvis de ikke har pengene nu, så har de ikke pengene. Så er der valgmuligheder at undvære eller få noget lavet til $5 - jeg ville klart vælge et logo til $5, hvis det var mig.

Og ja - jeg synes heller ikke det er superfedt, at der er nogle der sælger noget til $5, som jeg gerne ville lave - bare ikke til $5, men det er, som tingene er, og så må vi forholde os til dem på bedst mulig måde.

MVH

Thomas

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet Yes

Lækker hjemmeside med god sammenhæng mellem logo og baggrundslayout!

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 00:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

alexanderspliid:
Tja hvis man betaler 5$ for et middelmådigt logo siger det jo lidt om ens ambitioner. ( I øvrigt er koncept 5 du fik fremvist et stjålet logo, så det vil jeg ikke råde dig til at vælge :) ) 

Amibitionerne er skam store nok Smile - men superlækker logo står bare længere nede på listen end så meget andet der skal og kan bruges penge på.

Logo #3 er iøvrigt valgt og jeg er faktisk meget tilfreds.
Logo #5 forekom mig faktisk svagt bekendt - men nu er mange logoer jo faktisk ret ens, med mange generelle design elementer (Nike swoosh som andet godt eksempel) så om det nu lige er stjålet/lånt inspiration er ikke til at vide.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Synes det er lidt underligt at der af flere i denne tråd sættes lighed imellem.

Billig = lav kvalitet

Folk har lavere timepriser i det store udland. Det er vist også blevet nævnt før. Design er subjektivt og det er derfor forskelligt hvad vi synes er "middelmådigt" eller "pænt".

Kan man investere lige så meget tid i et logo til 5$ som i et til 1000DKK jeps det kan godt lade sig gøre. Kan man sammenligne et logo til $5 med et til 100.000DKK? Sikkert ikke. Det tager nok lige lang tid at lave (prøv bare at se Nike's - hvor lang tid tager det lige at lave i Photoshop eller Illustrator). Det man får ekstra, er tons af forslag, møder og ændringer inkl. i prisen.

Så hvis du gør dit forarbejde godt nok og beskriver ned til mindste detalje hvad du vil have - ja så kan et $5 logo faktisk godt være lige så godt som et til 100.000DKK

Billig = lav moral

Hvordan skal man nogensinde kunne afgøre om ens leverandør bruger piratsoftware?! Men dette gælder i lige så høj grad for danske leverandører. Jeg har aldrig i mine mange år i IT branchen hørt nogen spørge... "Undskyld må vi lige se dine licenser inden vi handler med dig".

Fx. er der jo mange unge mennesker herinde på Amino der også tilbyder grafiske ydelser til en billig penge. Er det så det samme? Bruger de også piratkopier? Eller måske "student editions" der ikke må bruges kommercielt?

Og det med at nogen skulle direkte stjæle logoer?!?!? Hvor har I det dog fra? Logoerne bliver jo udviklet efter dine specifikationer. Jeg tror næppe at man har så mange positive ratings som nogen af disse logo udbydere på fiverr har, hvis man bare stjal andres logoer. Fint hvis der er nogen der kan vise mig en specifik sag om at et logo er blevet nappet et andet sted fra, men hvis ikke - så er der lige så stor sandsynlighed for at en udlænding ville nappe en andens logo som en dansker vil.

Og "Det skal være vektor ellers dur det ikke" << Siger den fissefornemme designer

Come on... De fleste der får lavet logoer skal bruge det til deres hjemmeside eller shop. Ja jeg er klar over at man skal bruge et vektorformat hvis man fx. vil have lavet brevpapir - men helt ærligt... Hvor mange små iværksættere gør dette? Og hvis man gør... Tjener du flere penge fordi du har et lille logo i toppen af dit papir? 

Det tror jeg nu nok ikke...

Og hvis du begynder at tjene penge i stakkevis - så kan man nok få en anden på fiverr til at lave en vektor version af det oprindelige png logo.

Når det er sagt, er der flere af de udbydere der er på Fiverr.com der laver logoerne i vektor format.

Så...

Nu taler jeg ikke kun fiverr.com men outsourcing generelt. Jeg synes jeg får væsentligt bedre service hos udlændinge end danskere. Nu generaliserer jeg - det er jeg klar over - der er helt klart også undtagelser og jeg har mødt mange af dem - men danskere i IT branchen herunder både designere og udviklere er for manges vedkommende overbetalte primadonnaer der ikke er vågnet op til virkeligheden endnu.

Side 7 ud af 11 (106 indlæg)