Hej, Sushi er det ikke Japansk? Musikken de har fundet minder meget om noget fra KIna i mine oere. Det virker underligt paa mig at se videon da det er sushi, japan men musikken er kinisk, eller er det mig den er gal med?? |
Juul:Derfor er ligegyldigt hvem som laver et fake Adobe bevis, da du som person / firma har reg dit / dine produkter og derved har et reg dit licens ID i hvert af dine produkter.
Nu gik det på, at man kunne forlange at få forevist bevis for, at det er lovligt software - så hvad Adobe har registeret eller ikke registreret er i denne sammenhæng ikke så relevant.
Lad os tage et eksempel: jeg er en lyssky person, som laver grafisk arbejde i en piratkopi af Photoshop, og en af mine kunder vil gerne se et bevis for, at jeg har en licens til Photoshop. Jeg fusker lige noget sammen, som godt kunne ligne et eller andet officielt fra Adobe og viser kunden. Skal kunden så kontakte Adobe og verificere dette ..? Så tror jeg, Adobes software ville blive dyrere - og det er jo dyrt nok i forvejen.
MVH
Thomas