Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få et gratis udkast til webdesign til hjemmeside

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:

Jeg har modtaget et design-oplæg fra Marketing-manager, som overgår alt min forventning, til hvad jeg ville modtage. Jeg har valgt at fortsætte samarbejdet med Kim og Carsten, da de er meget fleksible omkring pris og betalingsmetoder, og ikke mindst meget nemme at komme i kontakt med. Derudover har jeg lavet en speciel aftale med dem, hvor jeg også selv får noget ud af det - så jeg ser intet problem i at få et gratis oplæg og derefter købe design hos Marketing-manager.. De får klart pil opad herfra.

hvad jeg ved levere de fleste et gratis udkast og når du er tilfreds betaler du ,

hvad jeg forstår på hvad du skriver , får du et gratis udkast og vis ikke er tilfreds betaler du for næste udkast 

hvorfor nogle koster måske 1000 kroner eller mere ja design kunne laves 30 minutter men kunden har normalt ønsker og smårettelser i det design de laver derved går der meget længere tid end 30 minutter

jeg har nu fået svar fra den og skrev om jeg havde rettelser til vores sidste samtale , jeg regner med det er et godt tilbud , men man ved aldrig før det er leveret

men svare kunder er vigtigt og måske skulle de svare i tråden så der ikke opstår misforståelser, hvad det er de levere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

AngryBird:
Nu har i tabt mig? Laver han et gratis oplæg men ikke en gratis hjemmeside?

Næsten lige som i Ludo. Du er slået tilbage til første indlæg.... ;) men svaret er Ja på dit spørgsmål...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:59

Henrik Koudahl:

AngryBird:
Nu har i tabt mig? Laver han et gratis oplæg men ikke en gratis hjemmeside?

Næsten lige som i Ludo. Du er slået tilbage til første indlæg.... ;) men svaret er Ja på dit spørgsmål...

Hehe okay.. Nogen der gider lave overskriven om? Den er lidt vildledende i forhold til hvad de lover.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Vi giver et gratis webdesign som der står i overskriften.

Det kan man så ligge ind i et CMS system selv hvis man kan det eller man kan tilkøbe den ydelse hos os, hvis man ønsker det.

Designet er til inspiration og der kommer ingen regninger fra os medmindre der er sendt tilbud ud først.

I er velkomne til at skrive på kim@marketing-manager.dk eller ringe på tlf. 2159 6572 såfremt I har spørgsmål.

mvh

Kim

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:40

Kim Thrane:

Hej

Vi giver et gratis webdesign som der står i overskriften.

Det kan man så ligge ind i et CMS system selv hvis man kan det eller man kan tilkøbe den ydelse hos os, hvis man ønsker det.

Designet er til inspiration og der kommer ingen regninger fra os medmindre der er sendt tilbud ud først.

I er velkomne til at skrive på kim@marketing-manager.dk eller ringe på tlf. 2159 6572 såfremt I har spørgsmål.

mvh

Kim

Så får du jo bare inspiration gratis, ikke et webdesign. Hvad sender i når i er færdige? En PSD fil?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kim Thrane:
Vi giver et gratis webdesign som der står i overskriften

NoNej I giver kun et gratsi udkast. Resten kal man betale for. Det her din projektleder Carsten oplyst mig i en telefonisk opringning. Og som iøvrigt aldrig er vendt tilbage med dette "gratis udkast" trods han har fået tilsendt mit logo.

Så din falske varebetegnelse er rettet i overskiften (undertegnede der har gjort det), "så nu er det rigtige der står, nemlig et "gratis udkast"

Så for dit indlæg"tilbud" har jeg givet 1stjerne, da du oppererer med falsk varebetegnelse. Vildledning i markedsføringen er i strid med markedsføringsloven.

WinkHvis du vil op på "hesten" igen skal du tilbyde den virkelige vare.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

P.S. Skulle jeg være så heldigt og få det "gratis udkast" skriver jeg gerne om det herinde

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:58
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib,

Nej der bliver lavet et gratis forslag, men der skal betales, hvis man vil benytte det. Jeg var en af dem, der skrev, da tilbuddet om en hjemmeside kvit og frit blev lagt ud her på Amino, men da jeg spurgte fik jeg et høfligt svar om, at det var et gratis forslag og ikke en gratis hjemmeside/design.

Smile

Jeg valgte at takke nej, da det ikke var det jeg forstod af overskriften, men det er da godt, at der er nogen herinde, som er tilfreds.

Mvh

Heidi

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:05

Hej John,

Har lige set video indlægget igen - og ja det er så sandt som det er sagt og vi har jo også mange eksempler derpå fra vor egen erfaring.

Men det er måske et Amino problem - problem at man tilsyneladende holder hinanden fast i noget der forhindre andre i at få kunderne - og kunne være en af forklaringerne på at både sprogbrug og adfærd går op i hat og briller i mange tråde.

Er det brødnidden der spiller folk et pus her?
Tiltaget i tråden her er jo et godt forsøg på at skabe kunder, Amino-erne er måske ikke de bedste kunder da de som det fremgår er der når det er gratis - men det er nok begrundet i, at mange Amino-er ikke pt. er store virksomheder med mange kr. på markedsføringsbugettet - men det bliver de måske en dag og så er den der jo -

Peter Liisberg:
Hej Kim
Pas på du ikke bliver kendt som den der arbejder gratis. Måske du hellere skulle bruge krudtet på at skaffe de kunder du gerne vil have til en ordentlig pris. Gratis arbejde gavner ingen.

- lad kreativiteten komme frem og lad ikke de andre puste dit lys ud! 

John Nielsen:

Der er intet galt i at hente en masse fede referencer i bytte for gratis ydelser eller næsten ingen betaling.

Videoen - med Martins indlæg er tip top også i denne sammenhæng - så trådstarter det er en god idee! Wink

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:23

Hej Kim,

Efter jeg har skrevet mit 1. indlæg i denne tråd ser jeg til min forbavselse de mange kritiske indlæg.

Når jeg læser dit oplæg uanset overskriften ja så er det min opfattelse, at der er tale om et oplæg der er gratis og kan implementeres hvis man ønsker det via dig.

Og ja der betales for det videre arbejde hvis man ønsker at gøre brug af det gratis oplæg - bemærk oplæg!

Det er underligt som man overfalder hinanden efterhånden hvad f... sker der for jer?

Vi er iværksættere der hjælper hinanden og ikke iværksættere der arbejder på at forhindre hinanden i at komme videre vel?

Eller misforstår jeg noget her?  Wink

Jeg giver 6 stjerne for dette indlæg og de kommer her: StarStarStarStarStarStarStar

mvh

Iværksætter med Nertwork Marketing  

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 4 ud af 10 (93 indlæg)