jeg tror jeg har fået svaret alle som har skrevet og kan godt afsløre at hvis alle svare tilbage på min mail har vi nået de 10 stk, men hold dig ikke tilbage hvis du synes tilbudet er for godt til ikke at bruge :)
Jeg tror faktisk uden at være 100% sikker overskredet en af artisteers love, med brug af deres billeder.
Jeg lagde mærke til at en af de hjemmesider du har produceret havde et af artisteers egne logoer, og det må du ikke sælge videre til en protentiel kunde.
Ville bare gøre dig opmærksom, da jeg selv har snakket med Artisteer om det tidligere.
Forsat god weekend.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej Kim Pas på du ikke bliver kendt som den der arbejder gratis. Måske du hellere skulle bruge krudtet på at skaffe de kunder du gerne vil have til en ordentlig pris. Gratis arbejde gavner ingen.
Hej Kim Pas på du ikke bliver kendt som den der arbejder gratis. Måske du hellere skulle bruge krudtet på at skaffe de kunder du gerne vil have til en ordentlig pris. Gratis arbejde gavner ingen.
Der er jeg heller ikke helt enig, jeg ved af erfaring at man får sig en kunde kreds. Og nogle super referencer.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Den er jeg nu ikke enig med. Der er flere der er kommet med resultater af gratis arbejde. Se ham der f.eks hans side pof.com er gratis og det er det folk kan lide. Han er mange millionær i dag :D, også er der også den med colaen testen. Har du ikke set den.? Giv en cola og folk føler de skylder dig noget igen.!
Hej Peter,
Jeg tillader mig at dele et video-indlæg fra vores husvært.
Det hedder "Freelancer sælg dig billigt og scor kassen", og adresserer efter min mening lige præcis dit kritikpunkt.
Der er intet galt i at hente en masse fede referencer i bytte for gratis ydelser eller næsten ingen betaling. Det er gjort mange gange af nystartede iværksættere som eksempelvis webdesignere og tekstforfattere. Ja selv webshops har kørt kampagner med i praksis at forære produkter væk i en periode, og til gengæld høste en masse positiv feedback/bedømmelser på Trustpilot.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
nu kender vi jo ikke hinanden men jeg kan ikke betale mine lønninger med gratis så den er jeg helt med på, men der var der et par stykker som sagde at rammer vi designet så skal de da købe en implementering til wordpress også, så det lyder jo rart nok :)
kunne vi nu laver nogle fede designs kunne det jo tænkes man blev anbefalet til andre
det kunne også være nogle faldt over nogle af vores andre produkter vi har