Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på online herretøj webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på vores webshop TheDresser.dk. Vi har været igang siden efteråret 2009, og har været igennem en masse forskellige problemer, nok primært pga. vi var rimelig grønne på hele området. Vi fik dog optimeret shoppen fra vores gamle løsning, til en Magento løsning i foråret 2010 og det har egentlig kørt OK. Dog oplevede vi pludselig et markant fald i omsætning, konverteringsrate mv. i juni 2011, og har siden haft svært ved at få det hele oppe at køre igen.

Jeg kunne derfor godt tænke mig lidt feedback på siden, forslag til forbedringer samt nogle råd på SEO/SEM området (Er gerne foruden tilbud om ydelser på dette område, da vi selv går ind på dette område og prøver at styre det).

Så skyd løs! (Vi er igang med at færdiggøre produkttekster mv. på samtlige produkter - Ligesom vi er ved at tage billeder om af samtlige produkter, derfor den lidt blandet mix af billeder pt.)

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:51

kontakt siden frem der med cvr nummer telefon nummer og kort om jer adressen med mere altså de info som står langt nede i bunden af siden som ikke kan ses på skærme uden man skal køre ned ad

produkt beskrivelser der er ingen tekst i flere vare lave hvad stoffer er det lavet af  hvor holdbart er det

interne links laver man med alle kerne ord bomuld med mere forklaes underbyggende og linker til en side der omhandler dette denne side starter med h1 dette kan være en wiki side som på amno.dk eller bare almendelig sider

i alt en godkendt siden der dog mangler især nogle produkt beskrivelser hvad jeg lige kunne se

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 10:18

Hej Mikael,

God idé med lige at få smidt CVR og andre kontaktinformationer ind på "kontakt" menuen (De er også placeret under kundeservice).

Som nævnt i mit første indlæg, så er vi i fuld gang med produktbeskrivelserne på samtlige produkter :-)

Tak for din feedback.

- Anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:30

Rigtig cool side.. Der er rigtig mange gode elementer men måske mangler den "the final touch" på fx forsiden.. Det bliver en smule kedelig og fx synes jeg ikke det er så pænt at topmenu er sort men venstremenu er grå.. Synes ikke helt det spiller sammen.

Derudover er "gå til bestilling"s' knappen mærkelig i Safari. Vedhæftet screenshot.

Synes også "om os" skal fremgå i topmenuen og ikke under kundeservice. Fortsat held og lykke med siden :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 11:18

Hej Kristoffer,

Tak fordi du lige gad at bruge lidt tid på det :-)

Fjernede faktisk lige lidt elementer på forsiden her til morges, da en kampagne udløb (Som kommer igen hver torsdag). Så der blev lige lidt "mindre" spil på forsiden af den årsag. Desuden arbejder vi med at få tilføjet lidt flere elementer i venstre side, under "Brands" boksen. Det bør forhåbentlig gøre det lidt mere "spændende".

Jeg får lige nogle folk til at kigge på det med Safari og "gå til bestilling" knappen. Tak fordi du lige gjorde opmærksom på den!

- Anders

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:51

Flot hjemmesiden, men fx en t-shirt gør sig ikke så godt på en bøjle.

Jeg ville nok investere i to mannequiner (en M og en K) eller finde nogle modeller.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:41

Meget nydeligt design, stilfuldt og enkelt.
Som der er nævnt mangler der produkt beskrivelse, det kunne også være kanont med "Vaske anvisninger".

Hvad med en funktion så man kunne dele eller lave opslag af produkterne på facebook?

Der er rigeligt af billeder det faktisk kun godt, så man kan se produktet fra alle vinkler.
Hvis jeg nu var kunde vil jeg nok savne lidt udtalelser fra tidligere kunder evt indsæt trustpilot mærke?

Der mangler måske noget dynamik/bevægelser så det ikke er helt stift.

Har i markedsført shoppen, og hvad med at tjekke konkurrenterne ud?

Det var mere eller mindre det jeg kunne bidrage med ...

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Fra  Kinesiotape Shop Skrevet kl. 21:51

Måske skulle du investere noget tid i at lave meta descriptions på alle jeres undersider. Ellers en flot og troværdig side i har kørende.

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 00:39

Robert:

Tak for feedback.

Vi har arbejdet med alle 3 forskellige opsætninger mht. billeder - Mannequin, model og nu bøjle. Da vi åbnede en fysisk butik i april, blev vores rammer for fotolokale også begrænset. For at komme det til livs valgte vi derefter at tage det på bøjler, samtidig for at lave et lidt anderledes setup end det der ses mest: Model eller mannequin.

Lasse:

Gode idéer - Både mht. vaskeavisninger. Mht. produktbeskrivelserne, så er vi (jeg) i fuld gang, men ting tager tid, og da der også pt. er en fysisk forretning at tage sig af, kommer tingene lidt "step-by-step". Men naturligvis højt på listen over ting :-)

Angående markedsføring har vi arbejdet med annoncering via AdWords et godt stykke tid, men synes ikke vi fik valuta nok for pengene. Vi har derfor stoppet den del, midlertidig dog. Vi vil gerne lige have styr på alle de ting der halter på shoppen, og få gjort et godt og grundigt SEO arbejde.

Jeg takker for dit bidrag :-)

Axel Jensen: Ja, meta descriptions laver vi løbende samtidig med udarbejdelse af produktbeskrivelserne :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)