Kære Amino'er, Jeg kunne godt bruge lidt feedback på vores webshop TheDresser.dk. Vi har været igang siden efteråret 2009, og har været igennem en masse forskellige problemer, nok primært pga. vi var rimelig grønne på hele området. Vi fik dog optimeret shoppen fra vores gamle løsning, til en Magento løsning i foråret 2010 og det har egentlig kørt OK. Dog oplevede vi pludselig et markant fald i omsætning, konverteringsrate mv. i juni 2011, og har siden haft svært ved at få det hele oppe at køre igen. Jeg kunne derfor godt tænke mig lidt feedback på siden, forslag til forbedringer samt nogle råd på SEO/SEM området (Er gerne foruden tilbud om ydelser på dette område, da vi selv går ind på dette område og prøver at styre det). Så skyd løs! (Vi er igang med at færdiggøre produkttekster mv. på samtlige produkter - Ligesom vi er ved at tage billeder om af samtlige produkter, derfor den lidt blandet mix af billeder pt.) På forhånd tak for hjælpen. Mvh. Anders |
kontakt siden frem der med cvr nummer telefon nummer og kort om jer adressen med mere altså de info som står langt nede i bunden af siden som ikke kan ses på skærme uden man skal køre ned ad
produkt beskrivelser der er ingen tekst i flere vare lave hvad stoffer er det lavet af hvor holdbart er det
interne links laver man med alle kerne ord bomuld med mere forklaes underbyggende og linker til en side der omhandler dette denne side starter med h1 dette kan være en wiki side som på amno.dk eller bare almendelig sider
i alt en godkendt siden der dog mangler især nogle produkt beskrivelser hvad jeg lige kunne se