Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 23 ud af 25 (246 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
Og hvis trådsstarters overskrift er decideret misvisende, så burde man som almindelig bruger enten opfordrer trådstarter til at ændre denne, eller skulle skrive til en admin der så har "magt" til at ændre denne.

Hvorfor MT har tilkendegivet at dem der ændrer overskrifter uden at kunne administrere det fornuftigt, vil blive frataget muligheden fremadrettet. Indtil videre har der ikke været udfordrirnger i større stil,mig bekendt, hvorfor det må siges at muligheden for visse brugere at aflaste admins i form af f.eks. overskriftsændringer, har virket efter hensigten.

Hvis en overskrift er korrekt og i tråd med indholdet, så er alle jo glade. Det er først irriterende når der anvendes "falske" overskrifter det bliver en irritation, hvorfor f.eks. folk som jeg gerne ændrer overskrifter uden yderligere overvejelser. Har jeg gjort det forkert, er jeg ikke i tvivl om at jeg hører nærmere om det fra admins.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:33

BZR:

Bendtsen:

Hej

Ved godt det er lidt off topic, men generelt synes jeg det er et skråplan at andre end trådstarter må ændre en overskrift - da overskriften typisk er nøje gennemtænkt.

Blot for at give et eksempel, så havde jeg en tråd, hvor jeg fik kanon respons, og fra det ene sekund til den anden var der ikke flere der skrev, og vupti - det var sørme fordi at der var en der havde ændret overskriften - som så på forsiden var meget mindre fængende end min oprindelige.

Jeg siger ikke om overskriften er en stor eller lille del af en debat, men upåagtet, så er overskriften det første man ser ude på forsiden. - Og hvis trådsstarters overskrift er decideret misvisende, så burde man som almindelig bruger enten opfordrer trådstarter til at ændre denne, eller skulle skrive til en admin der så har "magt" til at ændre denne.

Bendtsen

Hvis nogen har ændret din overskrift, så har den måske været misvisende i forhold til trådens indhold. Hvis noget andet er tilfældet, så har har en Superbruger overtrådt sine beføjelser. Det skal du selvfølgelig klage over.

Jeg ændrede kun overskriften, fordi den gamle (nuværende) faktisk ikke er sand. Halfdann Timm er ikke blevet anholdt. Men bevares. Som jeg skriver, så betyder en faktuelt forkert overskrift mere for Henrik end for de fleste, og derfor er den ændret tilbage.

han blev jo ikke anholdt derved kommer debatten konstant på et side spor for der er mange der tror han blev anholdt ved en forkerte overskrift

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36

Entrepreneur - Jan:

Bendtsen:
Og hvis trådsstarters overskrift er decideret misvisende, så burde man som almindelig bruger enten opfordrer trådstarter til at ændre denne, eller skulle skrive til en admin der så har "magt" til at ændre denne.

Hvorfor MT har tilkendegivet at dem der ændrer overskrifter uden at kunne administrere det fornuftigt, vil blive frataget muligheden fremadrettet. Indtil videre har der ikke været udfordrirnger i større stil,mig bekendt, hvorfor det må siges at muligheden for visse brugere at aflaste admins i form af f.eks. overskriftsændringer, har virket efter hensigten.

Hvis en overskrift er korrekt og i tråd med indholdet, så er alle jo glade. Det er først irriterende når der anvendes "falske" overskrifter det bliver en irritation, hvorfor f.eks. folk som jeg gerne ændrer overskrifter uden yderligere overvejelser. Har jeg gjort det forkert, er jeg ikke i tvivl om at jeg hører nærmere om det fra admins.

altså er det korrekt han blev anholdt som overskriften nu siger det mener jeg er forkert  ellers er der noget hvem ændre den direkte så ødelægger debatten med direkte misvisende  jeg gider ikke ændre for vis det er korrekt han blev anholdt så ødelægger jeg debatten men jeg hvad jeg ved er det forkert derved den som ændret har overtrådt hvad den super bruger må  der må en admin komme ind og rette jeg gider ikke den kamp

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er alle glade igen nu hvor vi har fået den misvisende overskrift tilbage igen Big Smile

Af overskriften fremgår det nu igen at en person er blevet anholdt hvilket ikke passer, men der er åbenbart meget vigtigt at overskriften er den originale fremfor faktuelt korrekt.

Men igen, det er lidt ligegyldigt, diskussionen fylder 24 sider og overskriften er så mikroskopisk en del, men fair nok, nu er den i hvert fald tilbage til det faktuelt forkerte Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:48

Thomas Frost:

Så er alle glade igen nu hvor vi har fået den misvisende overskrift tilbage igen Big Smile

Af overskriften fremgår det nu igen at en person er blevet anholdt hvilket ikke passer, men der er åbenbart meget vigtigt at overskriften er den originale fremfor faktuelt korrekt.

Men igen, det er lidt ligegyldigt, diskussionen fylder 24 sider og overskriften er så mikroskopisk en del, men fair nok, nu er den i hvert fald tilbage til det faktuelt forkerte Smile

der var før overskriften over 100 indlæg omkring han blev anholdt og igen og igen skulle folk rettes grundet en forkert overskriftes  nu skal vi hver gang der starter en nye side forklare igen at overskriften er forkerte som de af 24 sider er sket men får da amino.dk længeste tråden der har været vis tråden skal rettes af en hver eneste at  sige overskriften er forkert han blev ikke anholdt

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:17

Hej igen

Jeg kan bare ikke forstå , hvorfor man som almindelig bruger skal have retten til at ændre på andres overskrifter - somme tider bliver man måske til et relativt kedeligt emne nødt til at lave en lidt mere fængende overskrift, netop for at få folk ind og læse og bidrage til en diskussion - ikke at det således skal/må være misvisende, eller for den sags skyld løgn og latin.

Jeg sætter blot spørgsmålstegn ved princippet, thats all.

Og så vil jeg ikke bidrage med mere off topic i denne tråd :) Undskyld...

Bendtsen

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Antipiratgruppen (Rettighedsalliancen) er et firma, og som sådan finder jeg det besynderligt at moderatorer ikke forlængst har slettet tråden. Det er jo ellers ikke tilladt at hænge firmaer ud på Amino.

Dels er det jo desuden løgn at Halfdan blev anholdt, dels så er anholdelser jo slet ikke noget Antipiratgruppen kan bestemme. AP kan indgive en anmeldelse til Politiet, som så tager over derfra.

Hvis Halfdan bliver dømt for at have overtrådt loven, så har det heller ikke noget med AP at gøre. Loven er ikke lavet af AP - men vedtaget på demokratisk vis i Folketinget.

Jeg bryder mig heller ikke om at skulle betale afgifter på min bil, og selvom jeg jo ikke tager noget fra Staten (de mister jo blot en indtægtsmulighed) - så må jeg anerkende det flertal af befolkningen som har valgt de politikere der har vedtaget loven om registreringsafgift.

Skulle jeg så alligevel  vælge at køre uden nummerplader, så skal det da have nogen konsekvenser! Ellers giver det da overhovedet ikke nogen mening at have en lovgivning.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38

Bendtsen:

Hej igen

Jeg kan bare ikke forstå , hvorfor man som almindelig bruger skal have retten til at ændre på andres overskrifter - somme tider bliver man måske til et relativt kedeligt emne nødt til at lave en lidt mere fængende overskrift, netop for at få folk ind og læse og bidrage til en diskussion - ikke at det således skal/må være misvisende, eller for den sags skyld løgn og latin.

Jeg sætter blot spørgsmålstegn ved princippet, thats all.

Og så vil jeg ikke bidrage med mere off topic i denne tråd :) Undskyld...

Bendtsen

jeg kender ikke grunden men ca 100 indlæg i denne her tråd gundet en forkert overskrift er det et godt eksempel på alm. bruger ikke skal kunne rette i overskrift admin burde rette der står ikke en direkte løgn i overskriften han blev jo ikke anholdt men tråden havde aldrg været over 200 indlæg vidste der ikke havde været mindste 100 indlæg omkring den forkerte overskrift da flere troet han var blevet anholdt derved hver side skulle en ikke korrekt overskrift ligge rettes af nogle bruger  her vær det jo direkte løgn han blev jo ikke anholdt

men korrekt man skal prøve at lave overskrift der fanger en bruger klikker på men vi laver ikke ekstrablad.dk overskrifter så lavt skal amino.dk ikke synke  for ved misvisende vil der opstå misforståelser

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen:

jeg kender ikke grunden men ca 100 indlæg i denne her tråd gundet en forkert overskrift er det et godt eksempel på alm. bruger ikke skal kunne rette i overskrift admin burde rette der står ikke en direkte løgn i overskriften han blev jo ikke anholdt men tråden havde aldrg været over 200 indlæg vidste der ikke havde været mindste 100 indlæg omkring den forkerte overskrift da flere troet han var blevet anholdt derved hver side skulle en ikke korrekt overskrift ligge rettes af nogle bruger  her vær det jo direkte løgn han blev jo ikke anholdt

Debatten om overskrifter er interessant, men tag den venligst i en selvstændig tråd i kategorien "On Amino" og ikke her i en debat om noget helt andet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:13

Nicolai Lønne:

Mikael christiansen:

Debatten om overskrifter er interessant, men tag den venligst i en selvstændig tråd i kategorien "On Amino" og ikke her i en debat om noget helt andet.

det er ok vi forsætter som før og hver gang en har misforstået grundet forkert overskrift skal vi nok rettet det giver i hvert fald os bruger en ekstra chance svare igen hver gang der opstår misforståelser grundet forkert titlen

men i hvert fald giver det længere tråde når det skal rettes så mange gange at mange tror han blev anholdt men det giver i det mindste længere tråd selv om det virker mystisk , men i igen så bliver flere  opmærksom på tråden når der er så mange misforståelser og det er da også noget selv om det virke mystisk at det er ok

Side 23 ud af 25 (246 indlæg)