Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antipiratgruppen får ung mand (Amino bruger) anholdt på grund af 1000 stk musik numrer

Side 17 ud af 25 (246 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:

Det er så vidt jeg ved som udgangspunkt ikke tilladt i hverken Danmark, EU eller USA at skjule sin identitet på nettet. Årsagen er, at hvorfor skulle man gøre det, hvis man har lovlige hensigter. Derfor har jeg også overvejet at politianmelde firmaet BeeVPN, som er et dansk firma, der lever af at sælge netop anonymitetsløsninger.

Den der holdning er langt mere skræmmende end at nogen bruger internettet til at begå ulovligheder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Mikael christiansen:
Vis de ikke finder andet kan han altid bede en om erstatning

Hej Mikael

Nej det kan han ikke, da han selv har sørget for at det fik omtale.

Og han har tilstået strafbare forhold.

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:26

Kenneth:

Mikael christiansen:
Vis de ikke finder andet kan han altid bede en om erstatning

Hej Mikael

Nej det kan han ikke, da han selv har sørget for at det fik omtale.

Og han har tilstået strafbare forhold.

/Kenneth

Et par film fundet , ja vis ikke finder mere står han meste bare med en advarsel måske en lille bitte bøde vis noget overhovedet , men det er da ærlighed at sige strafbare forhold selv om det er så lidt hvad jeg forstår i artiklerne at de skal finde mere vis skal straffes med mere end en bøde som det er maksimalt lig nu og forstår 

Omtale selv vi skriver alle dagligt om alt muligt vi skal vidste passe på mere at sige vores mening 

Strafbare kan tolkes meget forskelligt er det når du kopiere en film korrekt men de kan ikke sættet dig fængsles kan måske give bøde med sager der er ekstrem små giver normalt bare en advarslen maksimalt 

Eksempelvis Vis du står til en bøde på 500 kroner og det er første gang nedsættes de den tit vis tilgiver du har gjort noget forkert , det er dog forskelligt fra sag til sag i vores retssamfund 

Man kan aldrig være sikker om han får  en erstatning det er op til hvordan denne sag går hvordan anholdelsen sket og meget mere.

Vi må se hvad de finder og hvad der sker i sagen før vi kan sige om han får en erstatning eller ej eller en lille bøde kan forstå i artiklen indtil videre kun fundet maksimalt et par film , derved er titlen her på amino,dk meget ekstremt misvidende , jeg burde rettet den da nogle måske tror det 1000 musik nummer fundet 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Mikael christiansen:
hvordan anholdelsen sket og meget mere.

Har du læst tråden? Pointen er jo at INGEN er blevet anholdt. Ved ikke at lade sig anholde frasiger man sig nogle rettigheder - herunder muligheden for erstatning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:49

Henrik Koudahl:

Mikael christiansen:
hvordan anholdelsen sket og meget mere.

Har du læst tråden? Pointen er jo at INGEN er blevet anholdt. Ved ikke at lade sig anholde frasiger man sig nogle rettigheder - herunder muligheden for erstatning.

De henter ham på universitet det er da at krænke en og nyeste opdateret skriver de kun har fundet et par film ind til videre , jeg vil da ikke have det godt med vis politiet kom og de finder bage efter sådan set intet , der er da andre ting der er langt mere ulovligt end at downloade 2 film det er jo ikke ligefrem den store fildeling de har fundet ind til videre ifølge artiklerne

vis de havde anholdt ham med det fundet , ja så er der noget galt med vores retssamfund fuldstændigt 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
De henter ham på universitet det er da at krænke en og nyeste opdateret skriver de kun har fundet et par film ind til videre , jeg vil da ikke have det godt med vis politiet kom og de finder bage efter sådan set intet ,

Det er da ingen krænkelse, de blev selv "inviteret" af trådstarter. Som Jura-studerende kender trådstarter formentligt forskellen på "frivilligt samarbejde" og "anholdelse". Han valgte det første og frasagde sig dermed en række rettigheder. Mikael - et er følelser - noget andet er jura.

Jeg vil ikke have det godt med at politiet ikke efterforsker deres anmeldelser. Som skrevet tidligere, hvordan skal politiet kende en sags omfang før de har efterforsket?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:15

Mikael christiansen:
Vi må se hvad de finder og hvad der sker i sagen før vi kan sige om han får en erstatning eller ej eller en lille bøde kan forstå i artiklen indtil videre kun fundet maksimalt et par film , derved er titlen her på amino,dk meget ekstremt misvidende , jeg burde rettet den da nogle måske tror det 1000 musik nummer fundet 

Ja og nogle tror han har været anholdt!!Devil

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:22

Mikael christiansen:

De henter ham på universitet det er da at krænke en og nyeste opdateret skriver de kun har fundet et par film ind til videre , jeg vil da ikke have det godt med vis politiet kom og de finder bage efter sådan set intet , der er da andre ting der er langt mere ulovligt end at downloade 2 film det er jo ikke ligefrem den store fildeling de har fundet ind til videre ifølge artiklerne

vis de havde anholdt ham med det fundet , ja så er der noget galt med vores retssamfund fuldstændigt 

Det jeg tror du misforstår Mikael er, at det er ikke politiets opgave (læs de betjente der udfører opgaven) at vurdere om det er ok eller ej at de laver en ransagning. Politiet udfører blot deres job, ligesom hvis dem der er ansat i Færdelspolitiet får besked på, at nu kører vi en fartkampagne, så kører den, punktum.

Det er så op til andre at vurdere om den kørsel med 100 i timen ved 50km/t hastighedsbegrænsning skal takseres på den ene eller anden måde, ud fra den information de får fra de betjente der har stoppet vedkommende.

Så man skal seriøst passe på ikke at blande tingene sammen, og som Henrik korrekt anfører, så er en ting følelser og en anden ting er jura.

Og tro mig, betjente ved generelt intet om jura.

Jeg har lige haft en episode i dag, hvor en betjent måtte trække sine udtalelser tilbage, da de var følelsesladede og ikke havde grobund i sagen som tingene drejede sig om. Så man skal ikke tro på alt og man skal stå ved sin ret, også til at holde tingene adskilt Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Mikael christiansen:
Et par film fundet , ja vis ikke finder mere står han meste bare med en advarsel måske en lille bitte bøde vis noget overhovedet , men det er da ærlighed at sige strafbare forhold selv om det er så lidt hvad jeg forstår i artiklerne at de skal finde mere vis skal straffes med mere end en bøde som det er maksimalt lig nu og forstår 

Hej Mikael

Faktisk er det sådan at når man rensager en lejlighed/hus/andet og finder bare et gram Hash, som der er forbudt, så kan man ikke søge nogen former for erstatning, da man derved har overtrådt loven om eufuruserende stoffer.

Det betyder også at uanset hvor lille en sag er, så er det altid vigtigt at forholde sig til om der sket strafbare forhold, eller ej. Og om de finder noget som der kan bevise dette.

Og ikke om hvor lille det er. For et gram hash giver faktisk ikke noget. Men når man finder det under en ransagning, så betyder det noget. Og gør at det har været iorden at lave ransagningen. Og derved kan vedkomne ikke forlange erstatning. Men vil få en straf på de 500 kr i bøde for det, hvis man altså tilstår. Ellers er det i retten, og man resikere en hårde straf.

Som andre skriver, så skal man ikke ligge følser i de her ting, men man skal følge loven. Og det betyder, i den her sammenhæng at vedkomne har vedgået strafbare forhold, men da det også skal underbygges af beviser, så bliver man nød til at se tingene an. Og derved også vurdere omfanget. For en ting er at stole på en person, en anden er at tjekke op på det omtalte forhold. Og jeg ville da klart blive skuffet, hvis en rocker borg ikke blev gennemsøgt, efter at en rocker afleverede en brødkniv og sagde at det er alt de ville kunne finde derinde....

/Kenneth

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

Okay det vidste jeg ikke , jeg troet de skulle finde noget der kunne give en rigtige straf , men det var da godt de ind til videre ikke har fundet mere , for han er en god ærlige amino.dk bruger .

Takker for at i videre gav jeres viden for dette her vidste jeg ikke , som i skriver

Side 17 ud af 25 (246 indlæg)