Undskyld der ikke var noget link, jeg har prøvet at rette i min signatur, men jeg synes ikke den automatisk laver linket?
http://www.standard-hjemmeside.dk
Jeg sælger hjemmesider til mindre virksomheder og private personer og ikke til store multinationale virksomheder på verdensplan.
Jeg prøver at få nogle få kunder der skal have lavet en statisk standard hjemmeside eller en mindre CMS hjemmeside hvor de kan rette tekst og billeder.
Omkring designet så prøvede jeg at ramme noget der ikke var for prangende, derfor de dæmpede farver.
Jeg skal nok prøve at tage dine ord til mig fremover og få lavet noget bedre design.
Tak for hjælpen.
-Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Undskyld der ikke var noget link, jeg har prøvet at rette i min signatur, men jeg synes ikke den automatisk laver linket?
http://www.standard-hjemmeside.dk
Jeg sælger hjemmesider til mindre virksomheder og private personer og ikke til store multinationale virksomheder på verdensplan.
Jeg prøver at få nogle få kunder der skal have lavet en statisk standard hjemmeside eller en mindre CMS hjemmeside hvor de kan rette tekst og billeder.
Omkring designet så prøvede jeg at ramme noget der ikke var for prangende, derfor de dæmpede farver.
Jeg skal nok prøve at tage dine ord til mig fremover og få lavet noget bedre design.
Tak for hjælpen.
-Jens
Man skal klikke ovenpå linket den står oppe i den man skriver i så kommer linket til at virke sådan http://www.standard-hjemmeside.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der er 2 links til referencer på siden, dog ikke billeder og beskrivelser endnu.
Jeg prøver ellers at beskrive mine løsninger i produktbeskrivelsen på forsiden, men jeg kan da godt se at der mangler noget, tak for det.
Jeg laver mine egne PHP CMS løsninger, derfor har jeg ikke nævnt andre, som fx Joomla, Wordpress osv. da jeg ikke er interesseret i at arbejde med disse.
Jeg synes selv jeg er god til PHP, HTML/CSS og kan da godt se at jeg måske skulle skrive det, men kunder ved som regel ikke hvad det er hvis jeg skriver PHP, MYSQL database, (X)HTML, CSS, CMS.
Jeg fjernede faktisk af samme grund reklamerne igår og har skrevet en lille beskrivelse af min Service Aftale i stedet.
Jeg synes godt der kan være reklamer fra google på en blog, når de falder naturligt ind på siden. og bloggen var bare et forsøg.
JA/S Hjemmeside har jeg fundet på fordi det hedder Jens Andersens Standard Hjemmeside og JASH er ikke en god forkortelse da det er en fjendtlig organisation. Det var ellers mit oprindelige bud.
Tak for hjælpen, jeg tager det til mig.
-Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Du må lige forklare hvad interne links helt præcist er.
Jeg troede det var links der fra en af mine sider henviste til andre af mine sider på selve domænet, har jeg misforstået det?
Jeg har besvaret det med hvorfor jeg ikke har skrevet nogle CMS på, da jeg laver det hele selv i PHP og MySql. Jeg har da skrevet at jeg er uddannet Web Integrator og der er et link til siden der beskriver uddannelsen.
Tak for hjælpen
-Jens
Der er mange måder at udtrykke sig, det var et eksemple på hvordan man kan gøre det nedladende.
Hvis du mener mit feedback. Så mener jeg det bestemt ikke for at være nedladende.
Synes selv altid det er bedst at få folks ærlige mening. Det kan ofte være at man arbejder på noget, man selv synes ser rigtigt godt ud, men rent faktisk ikke ser særligt godt ud og det opdager man regel efter et stykke tid. Personligt kan jeg bedst lide at få folks ærlige mening, det giver mig et drive til at ændre det forkerte og opnå gode resultater. Man rammer ikke altid målet i første hug :)
Med venlig hilsen,
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling