Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, Markedsføring og alt hvad der hører til?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften kære Aminoer!

Jeg har lige lanceret mit nye site - www.godtvoks.dk

Jeg har fået styr på designet, så nu mangler jeg bare det lige så vigtige, nemlig markedsføringen.

Så jeg tænkte om I ikke ville, hvis I har lyst, til at bidrage med nogle gode råd og evt. noget hjælp, som kan få markedsføringen og alt hver der hører til, sat i gang!

Jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp!

Med venlig hilsen
Mikkel

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:25

Så du har lavet et site uden at have styr på SEO delen? For mig virker det som en MEGET stor fejl.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:30

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:33

Jeg synes du skal installere gocodes så du kan skjule dine affiliate links + sætte nofollow på automatisk. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44

social knapper

google+ knap på siden

interne links

interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til en side der omhandler dette emme denne side starter med h1 omkring dette kerne ord , det kan være en wiki side lige som amino.dk eller bare et blog indlæg

Billederne

Giv alle billederne titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning.

Lidt ekstra tips her

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809 

Husk giv den alt hvad du kan i din iværksættere passion

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 21:51

Remydk:

Så du har lavet et site uden at have styr på SEO delen? For mig virker det som en MEGET stor fejl.

Altså.. Rolig nu. Jeg mener bare at siden skal bemærkes, og blive set! Med ekstra meget SEO osv. Du ved, en stor del er klaret hvis man kan sige det sådan, men det kan jo aldrig blive nok, så søger bare nogle flere og gode råd ;-)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:36
Hej Mikkel. Rigtig fin side synes jeg. Har du selv lavet designet? går ud fra at du med markedsføring mener f.eks. god placering på Google osv. ? Du skal blandt andet igang med noget linkbuilding i så fald.
Tilmeldt 23. Aug 11
Skrevet kl. 01:32

Tusind tak skal du have!
- Nej, jeg havde Dennis Larsen til det grafiske. Han er super dygtig og prisen var næsten til at grine af! Kan stærkt anbefale ham hvis det er. Ja, linkbuilding, det er jeg også lige begyndt på, hehe :-)

Mvh Mikkel

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Mikkel Hougaard:
Ja, linkbuilding, det er jeg også lige begyndt på, hehe :-)

Inden du kaster al din tid på linkbuilding så er der nogle "lavere frugter" du skal have fat i først.

• Du skal have fikset din 301 redirect fra godtvoks.dk til www.godtvoks.dk, den fejler lige nu.
  • Du skal have optimeret/defineret dine sidetitler.
  • Du skal have noget mere tekst på siderne, så søgemaskinerne ved hvad siderne handler om.
  • Du skal have dine søgeord defineret og besluttet hvilke søgeord der "hører til" hvilke sider, ellers famler du i blinde med både sidetitler, tekster og til dels linkbuilding.
Stor hilsen
/Brian 
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:18

Hej Mikkel

Jeg vil sige at det er en rigtig flot side du har fået lanceret.

Udover SEO, så husk også at lave linkbuilding som du selv kan gøre.
Det handler jo også om at sprede sig i systemet så ens side får stor eksponering via internettet og diverse links.

Angående din voks - har du en leverandør eller hvordan? Har nemlig selv erfaret at American Crew har agenturet på meget af det og at de KUN sælger til frisurer. Så hvordan har du fået fat i det?

Fortsat god aften.

Med venlig hilsen
Anders 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)