Ja, sådan vil jeg mene at det er. Men husk nu at jeg er en affiliate side, og at jeg ikke har noget at gøre med leverandørene af varerne. Jeg har kun partnerskab og kendskab til selve virksomhederne :-)
Jeg synes at du skal starte med at stille dig selv disse spørgsmål:
Hvad er dine besøgendes mål når de besøger dit website?
Hvordan hjælper dit website dine besøgende med at opnå deres mål?
Hvordan adskiller du dig fra dine konkurrenter, i den måde hvorpå du forsøger at hjælpe dine besøgende med at opnå deres mål?
Der er stor forskel på hvordan man markedsfører et website der har de bedste priser, sammenlignet med et website der har den bedste service. Det er lige netop derfor at det er vigtigt, at du fuldt ud forstår din egen plads på markedet, før du overhovedet begynder at tænke på hvordan du vil markedsføre dig.
Hvis det viser sig, at du ikke adskiller dig fra dine konkurrenter på nogen måde, så synes jeg at hellere at du skal genoverveje dit koncept, end at overveje din markedsføring. Der er rigtig stor konkurrence i den branche du har valgt, og uden en unik vinkel, så drukner man nemt i mængden.