Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO, Markedsføring og alt hvad der hører til?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem som jeg får American Crew voksen fra har også flere frisørsaloner ved siden af deres shop :-)

Mvh Mikkel

Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:01

Hej igen Mikkel

Skal lige være med. Du kender nogle der er frisører som sideløbende har en shop? Og du aftager dine vokse herfra? Eller hvordan :-)

Mvh 
Anders 

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:15

Ja, sådan vil jeg mene at det er. Men husk nu at jeg er en affiliate side, og at jeg ikke har noget at gøre med leverandørene af varerne. Jeg har kun partnerskab og kendskab til selve virksomhederne :-)

Mvh Mikkel

Fra Farum
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 99
Fra  AP Group I/S Skrevet kl. 15:54

Hej igen.

Tror jeg er med. Lyder spændende. 

Vil meget gerne høre hvordan det kommer til at gå - det er i hvert fald en flot side.

(stadig mig - Anders, kom bare til at skrive fra vores firmabruger)

God dag.

Med venlig hilsen
Anders 

AP Group beskæftiger sig med køb, salg & videreformidling af varepartier.

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:48

Jeg synes at du skal starte med at stille dig selv disse spørgsmål:

• Hvad er dine besøgendes mål når de besøger dit website?
  • Hvordan hjælper dit website dine besøgende med at opnå deres mål?
  • Hvordan adskiller du dig fra dine konkurrenter, i den måde hvorpå du forsøger at hjælpe dine besøgende med at opnå deres mål?

Der er stor forskel på hvordan man markedsfører et website der har de bedste priser, sammenlignet med et website der har den bedste service. Det er lige netop derfor at det er vigtigt, at du fuldt ud forstår din egen plads på markedet, før du overhovedet begynder at tænke på hvordan du vil markedsføre dig.

Hvis det viser sig, at du ikke adskiller dig fra dine konkurrenter på nogen måde, så synes jeg at hellere at du skal genoverveje dit koncept, end at overveje din markedsføring. Der er rigtig stor konkurrence i den branche du har valgt, og uden en unik vinkel, så drukner man nemt i mængden.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)