Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Bedste placering af link i tekst er hvor?

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har både testet selv og været med til et par tests sammen med både danske og amerikanske kolleger, og det er til dato ikke lykkedes os at få nogen effekt ud af at sætte en title på et link. Enten gør vi noget forkert - eller også har Frank ret.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:12

Thomas Rosenstand:

Jeg har både testet selv og været med til et par tests sammen med både danske og amerikanske kolleger, og det er til dato ikke lykkedes os at få nogen effekt ud af at sætte en title på et link. Enten gør vi noget forkert - eller også har Frank ret.

Det er helt fint Thomas, at du og andre har testet det, men det efterlader nu alligevel lidt til eftertanke at min side om professionelle hjemmesider kommer frem så højt på en søgning direkte på title attributten på linket i min signatur her på amino, hvor ordet "webdesigner" IKKE fremgår af teksten på siden der linkes til, men hvis man så ændre ordet "webdesigner" til "webdesign" så får selv samme side en lavere placering, og her fremgår ordet "webdesign" af siden.

Det handler ikke så meget om hvem der er forkert på den eller ikke, jeg siger hverken at frank eller du er forkert på den, jeg siger derimod at jeg ikke har testet det for nyligt, og at jeg er enig med frank i at det er for brugerne, men samtidig opstiller jeg så ovestående spørgsmål, som jeg vil mene rent faktisk godt kan så en smule tvivl på om det nu slet ingen effekt har. en lille effekt er også en effekt. Men det er ikke det samme som at sige at det er for SEO'ens skyld at man skal fokusere på title attributten.

Men alt i alt, er det som sagt en god ide i forhold til brugervenligheden på sitet og det at give en endnu større forståelse af hvad der ligger bag det link, og alene det bør være nok til at folk bruger det. og det er også det stort set ALLE anbefaler.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

KTJ-Media.dk:

Det er helt fint Thomas, at du og andre har testet det, men det efterlader nu alligevel lidt til eftertanke at min side om professionelle hjemmesider kommer frem så højt på en søgning direkte på title attributten på linket i min signatur her på amino, hvor ordet "webdesigner" IKKE fremgår af teksten på siden der linkes til, men hvis man så ændre ordet "webdesigner" til "webdesign" så får selv samme side en lavere placering, og her fremgår ordet "webdesign" af siden.

Hej Kim,

Når jeg søger på "webdesigner siden 1995", så dukker hverken dine Amino-svar eller dit website op. Søger jeg uden citationstegn, kan jeg ganske rigtigt finde dine sider, men det kan der være en stribe andre årsager til. (Eksempelvis, at Google i højere og højere grad kaster sig ud i bøjninger m.m.).

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:26

Frank Hellerup Madsen:
Når jeg søger på "webdesigner siden 1995", så dukker hverken dine Amino-svar eller dit website op. Søger jeg uden citationstegn, kan jeg ganske rigtigt finde dine sider, men det kan der være en stribe andre årsager til. (Eksempelvis, at Google i højere og højere grad kaster sig ud i bøjninger m.m.).
Det er korrekt, men hvorfor bøje et ord som slet ikke fremgår af siden? altså jeg mener på den side jeg linker til skriver jeg slet ikke webdesigner, webdesigneren etc. Men jeg skriver webdesign. og skifter man ordet webdesigner ud med webdesign, kommer den selv samme side lavere i resultaterne.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 11:31

Spændende at følge jeres svar drenge, og jeg vil lade være med at bekymre mig mere over linkplacering for nu, MEN...

Rasmus Ramskov:
Jeg er bange for at der er et eller andet galt, da jeg selv ved søgning på massør rasmus ikke sådan lige kommer frem.

Er er et der har et hurtigt bud på hvad problemet er her. Kan det være fordi at der nærmest ingen backlinks er på søgeordet massør, eller er det noget andet. Jeg mener, der er andre brede ord jeg klarer mig meget bedre på. F.eks. massage.

Tak igen igen.

(når jeg har luret hvordan jeg giver karakterer for indlæg så lover jeg at være flittig:)

Rasmus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:49

Rasmus Ramskov:

Rasmus Ramskov:
Jeg er bange for at der er et eller andet galt, da jeg selv ved søgning på massør rasmus ikke sådan lige kommer frem.

Er er et der har et hurtigt bud på hvad problemet er her

Hej Rasmus,

Jeg kan ikke genskabe "problemet" :-)

Her hos mig er du nr. fem på side et på termen "massør rasmus" uden ""

Stor hilsen
/Brian 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:55
Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:05

Brian Reinhold Jensen:
Her hos mig er du nr. fem på side et på termen "massør rasmus" uden "

For en time siden ændrede jeg min alt tekst på billedet til massør og det hjalp meget. Men det er nu massør jeg har brug for at blive fundet på:)

Desuden så er der en side der hedder massage-copenhagen.

Det er noget jeg betalte for for et år siden, og det giver selvfølgelig en del traffik ti lmin side, men synes ikke om at gøre tingene på den måde. Grimt og forvirrende for nye kunder at der er to foskellige sider.

Jeg må imidlertid sige at de virkeligt har formået at komme frem på en del søgeord. Tilsyneladende er det næsten udelukkende ved hjælp af deres brødtekst. kan det passe? Det har selvfølgeligt haft lidt nemmere ved det da de ikke har forholdt sig til sidens æstetik.

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:22

NR 2 på massør københavn Big Smile !!!

Det er jo såmænd meget godt.

Og det er jo helt sikkert mere relevant at blive fundet på end massør. Men undrer mig stadig over at jeg ligger så lavt på massør og vil da gerne have den traffik med også.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:15

Var det ikke titlen kombineret med dit fornavn du undrede dig over du lå lavt på?! Du ligger da også nr 5 her. 

Hvis det er det ene ord med din titel er konkurrencen selvfølgelig en del hårdere. 
Desuden er det din Google Places, der ranker som nr 2. Dit andet domæne ranker til gengæld nr 2 når man ser bort fra Google Places. Hvorfor ikke lige linke med den rette ankertekst til dit hovedsite?! Det burde da nok give et løft.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)