Trøst dig med at der er nogle ufatteligt smukke morgener med rimfrost hvis du er heldig:) Et par hurtigte spørgsmål til. Svaret har jeg fået før (HAR jo købt din bog), men det skal lige bankes fast med 7tommersøm igen. Hvis man laver en ny hjemmeside, hvor meget betyder url´en så. Hvis den handler dine kære kaffemaskiner generelt, er det så en stor fordel at den hedder kaffemaskiner.dk både nu men også i det længere løb. Er det lige meget om den hedder kaffemaskinertildig.dk eller kaffamaskiner-til-dig.dk Bør man hvis man bruger domænet kaffemaskinertildig.dk så hjælpe sit site ved at 301redirecte fx kaffemaskiner-til-dig.dk til førnævnte. Thanks man. |
Rasmus Ramskov:Trøst dig med at der er nogle ufatteligt smukke morgener med rimfrost hvis du er heldig:)Thomas Rosenstand:Tak - jeg skal flyve fra 29 graders varme i dag til 2-3 grader på den jyske hede i morgen. Brrrr....Et par hurtigte spørgsmål til. Svaret har jeg fået før (HAR jo købt din bog), men det skal lige bankes fast med 7tommersøm igen.
Hvis man laver en ny hjemmeside, hvor meget betyder url´en så. Lidt.
Hvis den handler dine kære kaffemaskiner generelt, er det så en stor fordel at den hedder kaffemaskiner.dk både nu men også i det længere løb. Det skader ikke at have et keyword i URL, men det er ikke indgangen til evig rigdom heller.
Er det lige meget om den hedder kaffemaskinertildig.dk
eller kaffamaskiner-til-dig.dk Jeg ville vælge den sidste - når det nu skal være.
Bør man hvis man bruger domænet kaffemaskinertildig.dk så hjælpe sit site ved at 301redirecte fx kaffemaskiner-til-dig.dk til førnævnte. Næ - det er ligegyldigt medmindre det domæne har indgående links i massevis.
Thanks man.