Jeg ser Amino som et forum for bredden. Det er ikke for en snæver kreds eller en bestemt, professionel linje. Dette er et politisk valg, som Martin Thorborg foretog for mange år siden. Da Martin selv er serie-iværksætter og virker meget samfunds-interesseret, vil jeg skyde på, at han har et ønske om, at Amino kan være med til at fostre nye iværksættere. Derfor er aldersbegrænsninger fravalgt... vil jeg tro. Amino er et forum, hvor mange mennesker kan få inspiration og løsninger på hverdags-problemer og nok så væsentligt skabe kontakter. Fra det øjeblik, hvor personer begynder at skulle realisere deres drømme, bliver det måske mere relevant med Dansk Iværksætter Forening eller nogle af de andre kræfter. Der er jo også Line Baun Danielsens ready-set-grow.biz, men den virker mere for kvinder, der har brug for nogen til at holde i hånden og følge dem på vej (ja, det ka' godt være, at ligestillingsfeminister vil stejle, men der er altså forskel på kvinder! På Amino findes der masser af kvinder, som kan selv og IKKE har brug for nogen at holde i hånd, og som aldrig ville vælge ready-set-grow). Amino er snarere et forum, hvor ting bobler og knopskyder. Det er også lidt den måde, Martins person fungerer på (eller har gjort det). |
Som jeg skrev i min intro, ønsker jeg ikke at Amino får en aldersgrænse. Jeg administrerer selv www.erfaland.dk og der er ej heller alderbegrænsning (man skal ikke oplyse alder for at oprette en profil) da jeg tror på, at alle kan bidrage med noget...
Og er desuden ved at starte et nyt projekt op med en under 20...
Vidste ikke at Amino har et dårligt ry nogle steder - gør man ikke noget for at rette op på imaget??