Hej Mikael Jeg forstår ikke helt det med emneartikler, kan du ikke lige forklare mig det lidt nærmere? Mange hilsner Malene |
Hej Morten
Tak for rådet, det tror jeg nok jeg lige har gjort
Hej Mikael Jeg forstår ikke helt det med emneartikler, kan du ikke lige forklare mig det lidt nærmere? Mange hilsner Malene |
Hej Morten Tak for rådet, det tror jeg nok jeg lige har gjort |
Hej Bettina Tak for dit svar og tak fordi, at du ærligt skriver det med din egen shop, så ved jeg, at det ikke er fordi jeg gør noget helt forkert. Hvor er det bare en fin shop du har, har du selv bygget den op? Jeg har nu fået sat str. på de søde sæt til drenge og piger, tak for det Mange hilsner Malene
|
Hej Johannes Tak for tilbuddet. Det vil jeg overveje, men alt koster jo penge og det skal der jo også lige være penge til Mange hilsner Malene |
Mit tilbud er som skrevet UB - og du får ydermere 650 kr. i startbudget. Du ringer eller skriver bare! |
Hej Malene Det er super flot webshop, som du har fået sat op, så kan ikke forestille mig at folk fravælger dig af denne grund. Den virker 100% reel, og på den måde har du jo et fantastisk afsæt at bygge videre på. Jeg tror ligesom mange af de andre at der hvor du falder igennem er med markedsføringen. Og ja, det er svært hvis man ikke er vant til at tænke i de baner. Der er selvfølgelig en masse forskellige måde at markedsfører sig på nettet, som også mange andre amino'er har beskrevet for dig. Men det kunne være at du skulle overveje metoder udover bare nettet. Events rundt omkring kunne være en mulighed, også for at skabe yderligere bevidsthed omkring de brands du har. I forhold til dine brands lyder det til at de er rimelig unikke i forhold til din hjemmeside, og derfor skal du selv brande dem. Her synes jeg at du fejler lidt. Det burde du måske tage til eftertanke. Evt lav en kort intro til dine 3 brands på forsiden, hvorefter besøgende kan klikke ind og læse mere om dem (stadigvæk på din side og med produkt tilbud i bunden eller siden). Håber der er noget du kan bruge. Held og lykke. |
Hej A. Bordvik Tusind tak for de pæne ord, det betyder rigtig meget at nogen "ude fra" roser siden. Jeg har jo også en lille butik, hvor jeg sælger alt det der er på webshoppen og lidt til, men der er også meget stille for tiden Du har helt ret i at jeg bør lave denne intro at mærkerne Babyface og LCKR, som ingen rigtig kender, det vil jeg helt sikkert gøre. I starten af december holder jeg også et aftenarrangement en aften, hvor jeg invitere på en lille forfriskning og muligheden for at købe julegaver i fred og ro med rabat, men lige det gør selvfølgelig ikke så meget for webshoppen... Og nej jeg er slet ikke vant til at tænke i disse baner, det er en helt ny verden for mig. Jeg ved godt jeg skal kæmpe for det, men er bare ikke sikker på, hvilke våben jeg skal kæmpe med... Mange hilsner Malene |
Det har du ikke Gå ind under "ret profil" Derefter "debatindstillinger" Og så gå ned under signatur indsæt et hyperlink som derefter vil dukke op på alle dine svar, også dem du allerede har skrevet. Skriv hvad din butik hedder, marker det og klik på hyperlink som er det billede der ligner en lille kæde og herinde skal du skrive din webadresse. Du kan se hvordan det ser ud på andres profiler, men du har ikke så megen plads medmindre du er plus-medlem. |
interne links emmer siderlave en side der omhandler dette emme den side starter med h1 omkring dette emme hvert gang dette kerne ord nævnes linker du til den side hvad betyder ordret = tunika og mange andre ord alle de ord forklare du på siden det kan være som en ordbog wiki side som på amino.dk nyheder kan skal der også siden , lave så meget som muligt relevante og lav et nyheds arkiv på siden |
Hej Morten Hm.. Jeg er altså lidt en amatør og har meget at lære endnu Tak for det, nu skulle den være klaret. Har kun skrevet webadressen, det kunne måske få nysgerrige til at kigge forbi min webshop, også dem der ikke troede de manglede børnetøj Mange hilsner Malene |