Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det store spring eller MLM

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:
MLM kræver da også en investering?!?

Jo Jo men det er hånd øre og ikke noget der får nogen til at gå fra hus og hjem. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:41

jeg undre mig over de overskrifter tit i MLM debatten .

om dette beskrives som altid lille investering

bedre

store spring

og mange andre ord der bruges , derved ser det  meget overdrevet lovende ud ærligt for jeres erhverv for jeg ønsker jer det bedste

hvorfor skal i altid bruge tillæg ord det ser jeg ikke i hver eneste af de andre indlæg næsten  og i er jo næsten den debat emme der bliver debatteret mindste , jeg synes bare i skal tænke på jeres branche i er jo gode nok uden behøver bruge alle de ord 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Keld_J:

Majbritt Jacobsen:

Jo Jo men det er hånd øre og ikke noget der får nogen til at gå fra hus og hjem. 

Bestemt ikke men så kræver det også så meget tid at man må forlade kone og børn.. Dit valg.. Folk der går ind i MLM går ind i et pyramide spil som aldrig går op. Hvorfor satse så stort, hvis alt man får igen er intet, med mindre man kan sælge sig selv.

MLM har altid været noget lumsk noget, og vil det altid være. En Succesfuld karriere er ikke = MLM, det er at bygge en forretning op fra bunden.

- Emil 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:45

Keld_J:

Majbritt Jacobsen:

jeres branche er som alle andre ikke bedre eller dårligere og jo det kræver en stor investering nogle gange også sikkert i MLM , jeg godt lide alle iværksætter også MLM derved kan man altid satse på ærlighed og det har du jo lige skrevet det er du "ikke" for der er jo forskel på alt sikkert også indenfor MLM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:13

Majbritt Jacobsen:

Lige præcis Thomas - der findes ikke nogen lette veje til succes. Hårdt arbejde er vejen frem. Fordelen er, at når succesen så kommer - så har  man  oven i købet fortjent den Smile

Det er sjovt at de folk der snakker om lette veje herinde på amino er folk der intet har med MLM at gøre. Jeg må ærlig talt sige jeg syntes det er underligt.

MLM er IKKE NOGEN LET VEJ TIL SUCCES, kan være det hjælper at smide caps lock på. Der er måske nogle der har nemt ved at opnå succes, ligesom nogle har det ved traditionel virksomhed.

Når der er nogen der udtaler sig på baggrund af en hel branches produkter som Thomas så smider jeg en stjerne. Og i øvrigt anser jeg svaret for at være fuldstændig forældet. Jeg er ikke ude til venner og bekendte og sælge produkter hverken super produkter, kvalitets produkter, skod produkter eller hvad man nu ellers vil mene.

Lasse har følgende stående: Condemnation without investigation is the height of ignorance [Einstein] og det syntes jeg faktisk er meget passende når der herinde er folk der udtaler sig på den måde.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:21

Keld_J:

Du kan da også starte en helt almindelig forretning op med "håndører" og uden at risikere at gå fra hus og hjem. Det er  da ikke noget der er unikt eller særligt for MLM

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:31

Majbritt Jacobsen:

Keld_J:

Du kan da også starte en helt almindelig forretning op med "håndører" og uden at risikere at gå fra hus og hjem. Det er  da ikke noget der er unikt eller særligt for MLM

Den må du sørme gerne forklare mig, for hvad er det for en helt almindelig forretning vi snakker om her? Enig i at man kan starte virksomhed op for peanuts. Men langt størstedelen af "helt almindelige forretninger" mener jeg bestemt ikke du kan starte op for et par hundrede eller et par tusinde.

Der er da mange der går og overvejer at blive selvstændige som netop dropper ideen fordi opstart er for dyrt, så jeg tror da disse mennesker ville være glade for at høre alternativerne...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:37

Majbritt Jacobsen:

Ja enig... Men prøv lige at blive selvstændig landmand. Jeg snakkede med en som var på en stor gård som han regnede med at overtage (Ikke familie som det tit er) Han regnede med at investere ca. 100 mio. Så spurgte jeg hvad overskuddet vil være. I dag har mand og kone sammenlagt 600-700 tusind i løn. Der skal ikke gå meget galt med høsten før de er spist op. Måske er det også derfor vi ikke ser så mange landmænd herinde.  

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:57

Keld, der er meget mere value i at starte en rigtig forretning, frem for MLM hvor du ikke aner hvordan det ender.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Keld - det har du da ret i - men man kan ikke på den måde sammenligne brancher på kryds og tværs. Det giver ikke mening.

Der er jo også ulemper ved MLM - for eksempel, at det man opbygger aldrig bliver ens eget.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)