Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det store spring eller MLM

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

"Hvis vi gør som vi altid har gjort får vi de resultater vi altid har fået. Hvis vi gerne vil skabe anderledes resultater må vi gøre tingene på en anderledes måde!"

Det citat står indrammet på mit skrivebord! ;) Guess my choice.

Dbh. Yngvi

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Jeg ville vælge 5. 

Bygge en bro uden MLM

Jeg gider ikke det der med at rende og skulle sælge alt muligt crap til mine venner og bekendte. Så hellere bygge broen langsommere men satse på kvalitet og anbefalinger pga godt udført arbejde.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:04

Lige præcis Thomas - der findes ikke nogen lette veje til succes. Hårdt arbejde er vejen frem. Fordelen er, at når succesen så kommer - så har  man  oven i købet fortjent den Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:42

Der findes ingen lette veje til de store resultater det er alt sammen hårdt arbejde - ja - sådan er afsætning og i disse finanstider ja så vil gode leverandører vinde over de dårlige og brodne kar i brancherne.

Som nogen siger:
Tilfredse kunder siger det til andre potentielle kunder - mund til mund metoden kalder jeg det - en meget anvendt metode i Network Marketing og jeg levere gerne til det varme og det kolde marked!

Når man har et produkt som er kvalitet og som man kan stå inde for så bør man da give de nærmeste info. derom ! 

Men hvis mit produkt er så ringe at jeg IKKE kan anbefale mine nærmeste at anvende det - ja så ville jeg føle at have et problem da det altså så er ok at sælge til fremmede, men ikke til mine nærmeste ?

Det er ok at gøre forretning med fremmede, men ikke med mine nærmeste !

Om det så er den ene eller anden type virksomhed så er 90% af resultaterne via det hårde arbejde !

Konkurrencen er hård og iværksættere satser det hele nu og da, men man kan også tænke stort og starte småt så man ikke mister det hele når det ikke vil lykkedes for en at få gang i en butik.
Og med Network Marketing der er risikoen nu ikke særlig nævneværdig og man lærer meget om afsætning, økonomistyring og motivation.    Wink

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:51

Jeg synes nu det er meget rart at kunne adskille business og privatliv :D

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:08

Hej Majbritt,

ja - det er da rigtigt, men mange iværksættere har ikke meget privatliv - det hele har det med at gå op i en højere enhed for at indfri sin vision!

Men da jeg har skønne kvalitets produkter til SkinCare ect. ja - så ville jeg da ikke have det mindste imod at levere til dig selv om vi nu "kender" hinanden her på Amino ! - så privatliv versus business er vanskeligt at adskille synes jeg. 

Jeg vil ikke snyde nogen - uanset nærmeste eller kunder fra det såkaldte kolde marked!   

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:34

Det kan du have ret i - jeg snakker skam også med min nærmeste omgangskreds om min forretning - men jeg forsøger ikke at sælge til dem - somme tider opsøger de mig for at købe - og det er jo super. Men når jeg er sammen med dem træder jeg ud af sælgerrollen og bruger dem som sparringspartnere i stedet.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:41

john sommer:

Hej Majbritt,

ja - det er da rigtigt, men mange iværksættere har ikke meget privatliv - det hele har det med at gå op i en højere enhed for at indfri sin vision!

Men da jeg har skønne kvalitets produkter til SkinCare ect. ja - så ville jeg da ikke have det mindste imod at levere til dig selv om vi nu "kender" hinanden her på Amino ! - så privatliv versus business er vanskeligt at adskille synes jeg. 

Jeg vil ikke snyde nogen - uanset nærmeste eller kunder fra det såkaldte kolde marked!   

mvh

john sommer

Når man sælger andres produkter kan man ikke altid være sikker på kvaliteten, altså sådan ud fra en generelt betragtning, og det er nok min største "frygt" ved MLM. Tænkt hvis jeg gik rundt til mine kammerater og havde solgt noget værre lort og jeg først fandt ud af det senere.

Ikke jeg jeg ønsker at sælge noget lort til nogen som helst, men hvis jeg skal vælge mellem to onder vil jeg hellere ved et uheld sælge et dårligt hudprodukt til en jeg ikke kender end til min søster eller mor.

Jeg havde en kammerat der i lang tid prøvede at få mig til at sælge et produkt der egentlig så ok ud, men det var bare ikke mig. Senere hen kommer han og siger undskyld da produktet havde vist sig at være noget rigtigt møg og firmaet bag ikke overholdte det de lovede. Mange af hans kammerater var gået med og blevet sælgere af dette produkt hvilket han set i bakspejlet var ret ked af. 

Jeg har ikke noget imod at sælge mine venner noget jeg ved er super okay, men jeg er personligt generelt modstander af at blande bekendtskaber med salg af produkter. Der er nogle der synes det er en god måde at arbejde på og så må de jo bare i gang, men personligt bryder jeg mig ikke om at skulle reklamere for produkter til mine venner, sådan en form for forretningsvenskab er ikke mig.

Det er nok derfor at folk i MLM-branchen tit ikke fatter når andre ikke kan se det smarte i MLM (eller hvad man kalder det pt), det er såmænd ikke selve forretningsideen der er noget galt med, der er bare forskel på om man har lyst til at være sælger overfor sine venner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

i alle brancher er der altid dårlige eksempler og man skal absolut ikke udnyttet man er venner med nogle vis bruger sine venner kan man manipulere da ven og ven er et tillid forhold og vis gør det er du gået ind forkerte branche om det er MLM eller webdesigner eller du er alt muligt andet der er ingen forskel 

man skal aldrig bruge ven tillid forhold i nogle som helst branche

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)