I alt vil jeg sig , at det er bedste at der er mange der besøger ens side
Hej Mikael !
Nu går jeg udfra at du mener en eller anden underside og ikke sitet som helhed (eks. forside).
Men et besøg på en side (eks. under side) og kun denne er jo medvirkende til en højere afvisningsprocent. Og dette er vel skadeligt for sitet og dermed domænet.
Det er godt med besøgende men vel under den forudsætning at de besøger mindst 2 sider eller flere og bliver der længe ?
Ib Abildgaard
Råd & Mal
Afvisning% er det ikke dem der ringer med hemmeligt nummer , dem må jeg afviser tit , da de laver telefon sjov .
Dem der kun kommer til strip bookingsiden og udfylder , det mener jeg må være dem er seriøse men de skal også husk at skrive rigtige data
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg ejer en affiliateside som fra torsdag til fredag er faldet med 50 % besøgende og som falder endnu mere idag, selvom dagen ikke helt er slut endnu. Jeg har en masse affiliatelinks på min side og har en mistanke til at det kunne være grunden.
Vil det hjælpe at skjule affiliatelinksene, ved f.eks. at benytte GoCodes?
hvilken siden er , vi mangler lidt info , for at kunne sige noget og kunne hjælpe med noget
hvor gamle er denne side
hvad er der af tekst på siden
Det er svært at sige uden at vide hvilken side det er, der kan være mange andre grunde , hvorfor den falder denne side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg fatter ikke en pind af det her. Mange er jer mener, at updaten ruller tilbage. Hvorfor ruller google updaten ud, hvis de alligevel ruller den tilbage? Hvor er logikken i det?
Vil ikke offentligtgøre den af flere grunde, selvom jeg ved det ville være nemmere at hjælpe.
Siden består af 40 artikler om produkter som jeg skriver om og linker til forhandlere via affiliate. Siden er fra februar 2011. Har 2-3 affiliatelinks til hver artikel og mange affiliatelinks til mine Sider på websitet.
Pyha, det er blevet en lang tråd om mange emner, det her! :-)
Jeg har også set nogle mindre udsving i nogle ellers stabile resultater i dag.
Og som mange af jer skriver om, så ser kvaliteten i nogle af de tilfælde hvor nye sites er kommet til tops meget underlig ud. Jeg tror også der der en god chance for en justering af den her ændring.
Matt Cutts fra Google bekræfter i øvrigt via Twitter at der er sket en Panda-update i det her tidsrum:
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det lyder som ægte iværksætteri. Du ser ud til at køre derudad med de muligheder der byder sig, mens en del andre undskylder med de ikke har millionerne til de lækre salgslokaler og en fin repræsentationsbil :-)
Faktisk er nicher jo noget, jeg tror der kan være en del penge i, hvis ellers man er heldig at finde den rette.
Her ved et uheld fandt jeg ud af at havenisser faktisk måske mangler haveriver, en varm lun gåsedunsjakke og regnslag etc. Det lyder umiddelbart som en vanvittig idé, men er det måske netop ikke, hvis ellers der er et marked for havenisser og at de er kult nok til at folk vil betale for tilbehør også :-)
Så lige statistikker for en affiliateside, hvor der en stor nedgang af besøgende:
Onsdag: 152 besøgende
Torsdag: 126 besøgende
Fredag: 102 besøgende
Er det gået værst udover affiliatesites?
Det er nogle meget små tal at bygge konklusioner på. Og husk også at en onsdag og en fredag ikke er helt det samme. :-)
Kig i stedet på om du har rankings som har været gode og stabile, som nu pludselig er rykket rundt.
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.